Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VW volá na kontrolu přes 6000 škodovek

Německá automobilka Volkswagen svolává na servisní prohlídku na 290 tisíc vozů. Kvůli závadě, která se objevila na dieselových motorech, může totiž dojít k úniku pohonných hmot. "Opatření se týká i 6 190 českých škodovek," upřesnil Vladimír Šulc z tiskového oddělení Škody Auto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jíra

fuj
Tady je jasnej důkaz o podprůměrnosti, zastaralých a čoudících TDI motorů z VW. Fůj  Statisíce motorů jsou jen normální zmetky VW-TDI ! ! !
0/0
14.12.2004 22:10

petr

info
jen pro informaci - podle vyjadreni Skoda Auto se porucha netyka motorizace 2.0 TDI (nova Octavia)
0/0
14.12.2004 11:10

ondra

VW TDI
, Já si dovolím přispět jen vlastní zkušeností. Od počátku výroby jezdím služebními Octaviemi, se všemi možnými motory. Sám jsem privátně najel s Octavií 1,6 100 PS přes dvěstě tisíc, pak jsem ji prodal. Měnil jsem jen př. tlumiče, kotouče, ložiska nahoře na peronech a pouzdra stabilizátoru. žádné jiné auto mi tohle v Čechách nevydrželo. Soukromě mám VW TDI 96kw. Jede přes dvě stě, dlouhodobě za průměr 5,9 (dle počítače)a za 60.000 km jsem měnil jen zadní žárovky. Kvalita se mi zdá vysoká. BMW a Mercedes jsou moc drahé, často díky přemíře elektroniky poruchové a nevyhovuje mi zadní náhon. Při těch množstvích aut, jeden šroubek na milion vyrobených škodovek, prostě stane se.
0/0
14.12.2004 9:36

Lucius Malfoy

Re: VW TDI
On to totiž není problém škodovky, ale koncernového motoru, vyráběného v Maďarsku, stejná svolávačka je i u VW a Seatu, za Audi bych ruku do ohně v téhle chvíli nedal ...
0/0
14.12.2004 10:39

káká

Re: Re: VW TDI
Jasně hoď to na maďary. Ty za to můžou, protože škodovka i VW je v tom nevině. TDI je sajrajt stvořený mozky koncernu VW. To neuhádáš.
0/0
14.12.2004 22:07

čertík bertík

TDi nebrat.
Já to tvrdím delší dobu, TDi nebrat. Motory TDi patřej do muzea. Všichni přední výrobci už delší dobu využívají nový systém COMMON-RAIL ( DCi - CDi - TDCi ), jen koncern VW stále zahlcuje trh s kouřícíma TDi ! ! Navíc se sem-tam najde u TDi chybka třeba 6000 TDi ze škodovek do servisu. Mě na TDi nejvíc vadí ta neustálá obrovská mračna černýho kouře při každým sešlápnutí plynového pedálu. To bych nejradši vytáhnul onoho řidiče z auta s VW-TDi motorem a přivázal bych ho na hodinu za vejfuk. Aby poznal na vlastní kůži a ochutnal to, čím otravuje všechny ostatní řidiče. Ty obrovský černý mraky kouře mě obtěžují.  To stále opěvované TDi - VW z těchto důvodů nemám rád.
0/0
13.12.2004 22:03

Lucius Malfoy

Re: TDi nebrat.
Ehm, člověče, slyšel jste někdy slova jako činitel absorpce ? Takové to čísílko v obdélníčku na typovém štítku vozu, víte ... Tak se, prosím, podívejte do některého vozu s TDi, kolik je tam uvedeno a pak dozadu na ten auťák, jestli tam má obě nálepky, červenou i zelenou.   
0/0
14.12.2004 9:04

Trek

Re: TDi nebrat.
Á pán je zřejmě znalec. Znáš vůbec rozdíl mezi pumpe-duse a common-railem???
0/0
17.12.2004 17:01

Hanybal

proč se divíte ? ?
Není se čemu divit. VW je v německu vnímáno spolu s OPEL jako auta pro méně solventní a nenáročné zákazníky. Proto údiv nechápu. 6000 škodovek ještě není tak obrovské číslo. Kreditu Škoda Auto a samotnému VW tyto problémy určitě neprospějí. Jen se potvrzuje to, že  koncern VW je v německu stále hodně pozadu za Mercedesem a BMW. Jen se potvrzuje to v čem mají sami němci již dávno jasno. Chceš kvalitu Mercedesu nebo BMW - tak si připlať ! ! Chceš lidovku - kup si VW nebo OPEL. Kde jste vy rejpalové uznávající jen škodovky ? ? Stále tu pletete lidi kvalitou škodovek, užitnou hodnotou a velikostí kufru. Je to jen další důkaz o kvalitě výrobků koncernu VW. Není to špatná kvalita, je to prostě jen průměr ve všem.  Od motorů po bezpečnost.
0/0
13.12.2004 20:48

backorka2

INZERCE
Stavíte, navrhujete...nejlevnější vizualizace a vše okolo najdete na proArchitekty.cz      http://proArch.cz
0/0
13.12.2004 19:27

Golf tuner Simon

Bi to mněli očipovat
Si neumým vysvětlit proč se viskutuje chiba na těch dyeselových motorech od VW. To je nějaká sabotáž? Frustrovaná konkurence nasadila škudce? Všichni asi závidí jak jezdí Golf když ty motori osadí čipem to pak všichni jenom závydí ty nadupane hustokári a škod vírobci!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
13.12.2004 14:59

Stb Lauder

Idioti
kdybyste tam aspon dali seriova cisla....kdyz uz se prsite tim titulkem
0/0
12.12.2004 23:35

axis z blazince

0/0
11.12.2004 7:10

Packy

Re: terenak
Tro du virkelig, at mange mennesker her taler svensk??
0/0
12.12.2004 18:44

axis

0/0
11.12.2004 6:02

.

.
0/0
10.12.2004 20:47

trisco

Tuning
Víte co mě na tuningu nejvíc baví?
- Když se vezu ve svým hvězdným 15 let starým Kadettu nebo Golfu,mam stažený okno, muziku naplno, levou ruku na volantu, čumim z vokna a kocham se tim jakej jsem pro ostatní borec
...ačkoliv ve skutečným životě jsem úplná nula, troska,socka a v životě jsem nic nedokázal...ale tuning mi dodává sílu... jsem totiž klasický tuningář....
0/0
10.12.2004 20:25

GenEtt

Re: Tuning
Jo, tyhle taky obdivuju, daj si na starou plecku (v lepsim pripade Fabku) spojlery a par svetylek a hned jsou z nich borci z NFS Underground nebo Fast & Furious  Nejsmutnejsi na tom je, ze podle techhle svejch vzoru i jezdej...
0/0
10.12.2004 20:56

hovnival-

@@
je mozne, ze se  do turbohridele dostaly kusy spadaneho listi.
0/0
10.12.2004 18:09

.

Re: @@
........vykouřené přes řidiče.
0/0
11.12.2004 3:33

axis

ford vola kontrolu
Dec. 11, 2000 — Ford Motor will recall 110,633 Ford Explorers and Mercury Mountaineers
0/0
10.12.2004 18:04

axis

Re: subaru vola
Dec. 8, 2000 — Subaru of America announced Friday the voluntary recall of certain 2001 Subaru Legacy vehicles.
0/0
10.12.2004 18:05

axis

Re: Re: ford vola po paty za jeden rok
Nov. 27, 2000 — For the fifth time in a little over a year, Ford Motor told its dealers to stop selling its new Escape sport utility vehicles
0/0
10.12.2004 18:06

axis

Re: Re: Re: ford vola
Nov. 6, 2000 — Ford Motor will recall about 430,000 Ford Mustangs dating to 1994 because of a parking brake problem.
0/0
10.12.2004 18:07

axis

Re: Re: Re: Re: Volvo vola
AUG. 24, 2000 — Ford Motor's Volvo unit is recalling 116,000 S80 sedans, one of its best-selling models.
0/0
10.12.2004 18:08

axis

Re: Re: Re: Re: Re: Cadillac vola
Recall Date: JUN 09, 2004 Component: STEERING:LINKAGES Potential Units Affected: 41,928
0/0
10.12.2004 18:16

axis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: GMC Yukon vola
Recall Date: FEB 04, 2004 Component: SERVICE BRAKES, HYDRAULIC Potential Units Affected: 68,875
0/0
10.12.2004 18:18

axis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jeep Gr Cherokee vola
Recall Date: MAR 10, 2003 Component: STEERING:GEAR BOX (OTHER THAN RACK AND PINION) Potential Units Affected: 286
0/0
10.12.2004 18:20

axis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:Mercedes vola
Recall Date: DEC 19, 2003 Component: SEAT BELTS Potential Units Affected: 4,348
0/0
10.12.2004 18:23

axis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:Cevy Blazer vola
Recall Date: MAR 18, 2004 Component: EQUIPMENT:OTHER:LABELS Potential Units Affected: 183,922
0/0
10.12.2004 18:24

axis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:Dodge Durango vola
Recall Date: DEC 12, 2003 Component: ELECICAL SYSTEM:WIRING:INTERIORUNDER DASH Potential Units Affected: 27,586
0/0
10.12.2004 18:27

axis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:Jaguar vola
Recall Date: OCT 07, 2004 Component: PARKING BRAKE Potential Units Affected: 30,181
0/0
10.12.2004 18:28

axis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:Audi A6 vola
Recall Date: MAR 18, 2004 Component: EXTERIOR LIGHTING:HEADLIGHTS:SWITCH Potential Units Affected: 172,866
0/0
10.12.2004 18:31

axis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:Chrysler PT vola
Recall Date: JUN 03, 2004 Component: STEERING:HYDRAULIC POWER ASSIST:HOSE, PIPING, AND CONNECTIONS Potential Units Affected: 438,391
0/0
10.12.2004 18:32

axis

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:Chrysler PT vola
..................x
0/0
10.12.2004 18:35

Franta

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:Chrysler PT vola
prosinec 10.2004  axis zavolali do blazince  
0/0
11.12.2004 0:32

Roumen

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:Chrysler PT vola
Pasova vyroba rulez... ;-)
0/0
12.12.2004 19:09

Warťan

Nové technologie a ošizená práce
S neznalými lidmi (těch je většina) se dostávám do debaty, když řeknu, že s Wartburgem, nebo Tratrou 613 jsou menší problémy, než s novodobými západními vozy- jenže je to pravda! Žádné pískání a závada E3, žádná vadná korekce předstihu, vstřikování a prohýbání ramen. Neexistuje, že bych si nevyměnil žárovku svépomocí a taky že by mi přepínač světel/blikačů zůstal v ruce (Audi to umí,vlastní nedávná zkušenost). Nikdy jsem si nestěžoval, že by auto nebrzdilo, nebo že bych neviděl (Trabant) a pokud jsem měl někdy na cestách problémy, tak jedině s novými vozy, nebo se starými, těsně po koupi po nepečlivém majiteli, kdy bez nejmenší předepsané údržby mnoho součástí těchto vozů absolvovalo desetitisíce km,jen s výměnami oleje a destiček.Chtěl bych vidět, jak dnešní technologie vydrží běhat 20 a více let s minimálními "problémy". Vidíme to sami-plasty,těsně dimenzováno a kvantitativní technololgie, pouze záměnné celky, nemožnost štelování=>problémy!
0/0
10.12.2004 18:01

crm6

Re: Nové technologie a ošizená práce
Nechávat si auto 20 let? Proboha a proč? Maximálně 10 a i to je moc. S tou spolehlivostí starých aut je to nesmysl, účelová lež anebo jsi měl abnormální štěstí. Já měl zkušenosti se třemi "totalitními auty", koupenými jako nová a sypalo se kde co. Přitom tahle auta mají tak 10% dílů co dnešní vozy. A pokud jde o argumentaci z úvodu příspěvku, to snad nemyslíš vážně že se na Wartburgu nekazí vstřikování. Pravda, grónští Eskymáci nepřišli zatím ani o jeden raketoplán, ale američani už o dva, takže logickou dedukcí jsou eskymácké rakety spolehlivější. Demagogie hodná Grebeníčka.
0/0
10.12.2004 18:47

Ondra21

Re: Re: Nové technologie a ošizená práce
no myslim ze pravda bude nekde uprostred....Ono jezdit wartburgem neni buh vi co,ale zase clovek nemusi jezdil kazdych 15000 na garancni prohlidky...A taky cokoliv na novodobych autech spravit je skoro nemozne,driv stacilo kladivo a sroubovak.
0/0
10.12.2004 19:16

David

Re: Re: Re: Nové technologie a ošizená práce
Driv se taky bydlelo v jeskyni...
0/0
10.12.2004 19:42

Wolf

Re: Re: Re: Re: Nové technologie a ošizená práce
1) Zajimalo by me, kolik km si nazezdil s temi starymi auty
2) Mozna to zni divne, ale ma to logiku. Zamerem vyrobcu neni, aby tady kazdy kus auta byl 50let. Je prece potreba co nejvice vyrabet a prodavat. Dily jsou konstruovany a urcitou zivotnost a zamerem neni, aby to bylo navecnost :)
3) Driv se vyrabely auta se zemedelskou presnosti, mely mohutnejsi, predymenzovane soucasti, proto hodne vydrzely. Vlivem tech nepresnosti a zbytecne predymenzovanych soucastek ale taky zraly 2x tolik :)
0/0
11.12.2004 14:34

Warťan

Re: Re: Nové technologie a ošizená práce
To je pravda, dnešní auta s jejich designem bych také dal pryč co nejdříve, podívám-li se na Tatru,Spartaka,Wartburga,Trabanta,R16,Peugeot 504... Dříve byla auta zkrátka povedenější nejen designem a proto se mají zachovávat. Technicky si mohly více konkurovat,každá značka vždy přinesla převratnou novinku,od kterých dnes mnohdy upouštějí. Spolehlivost starých aut závisí značně na jejich majitelích, kteří se ze zkušenosti doslechnou, že Š120 potřebuje po převzetí dotáhnout to, povolit ono- povolí utáhnou a jezdí. Wartburg je lépe zpracovaný, nemá sice vstřikování, ale navíc např. volnoběžku (čtyřtakt bohužel ne). Přesto je dobré dát si pozor na x,y. Tatra má zase p, q, r. Nová auta však mají desítky nevypočitatelných záludností a svépomocí bohužel neopravitelných,Př.: Já coby sebepečlivější řidič usednu do vypůjčené nové A6,opovážím se zapnout směrovku a páčka mi padá pod nohy, rozjedu se a postrádám cit v kratičké řadicí páce, hodlám brzdit v dané
0/0
10.12.2004 22:04

Warťan

Re: Re: Re: Nové technologie a ošizená práce
situaci tak, jak vyžaduje bezpečnost mých zkušeností a znalost  poměrů- dle svých představ šlápnu, pedál začne vibrovat a auto jede dál. Pravdou je, že ESP mě vyvedl z problému, do kterého mě však ABS dostal a nemít nic z toho v tom autě, zatáčku s překážkou projedu normálně, jako např. v Trabantu, nebo Tatře, takže od- do. Lidem, kteří autům nerozumí a nechtějí moc zvládat jízdu nová auta usnadňují život, těm ostatním bohužel právě naopak...
0/0
10.12.2004 22:09

dj

Re: Re: Re: Re: Nové technologie a ošizená práce
Tak si strč hlavu k výfuku toho svýho Warťana a šlukuj........
0/0
11.12.2004 3:20

nutty

Re: Nové technologie a ošizená práce
ses fakt borec! a kde by si chtel sedet v pripade bouracky? v trabantu, wartasu nebo stovce? ne diky, ja radsi v modernim aute, i kdyz si tam muzu leda tak vymenit zarovku nebo dolit kapalinu do ostrikovacu
0/0
10.12.2004 21:29

Warťan

Re: Re: Nové technologie a ošizená práce
Bopuračkám se maximálně snažím předcházet a to hlavně těm ze strany ostatních a v případě, že by k ní došlo, ve stovce bych sedět zrovna nechtěl, ale: Na internetu koluje kdesi crash test Trabanta podle dnešních metod a jediné, co mu bylo vytýkáno, byla nádrž vpředu, která by mohla být poškozena. Vše ostatní zvládl na úrovni jiných malých aut! Proč? Předimenzovaná konstrukce skeletu a podlahových skupin. Warťas nelze srovnávat- rám je rám, drží na něm sedačky, motor, řízení, nápravy, takže je to v případě čelního nárazu téměř nedobytná pevnost (říká se,slyšel jsem, viděl jsem). Je znám případ čelní srážky, celková rychl. 130 km/h, řidič Wartburgu vyvázl se zlomenou klíční kostí od pásu (licence Autoliv Švédsko) a odřeninami. Tatra nezná bratra, má velmi dlouhý předek, stačí se podívat opět na crash testy- podívám- li se na vozy s ní srovnatelné, dnešní dopadají o dost hůře, díky dotěsnaným rezervám na počítači. Dříve to neznali-vše bylo raději předimenzováno.
0/0
10.12.2004 21:45

domek

Re: Re: Re: Nové technologie a ošizená práce
Ty jsi dobry magor!
0/0
10.12.2004 22:57

Francois

Re: Re: Re: Nové technologie a ošizená práce
Mozna vypadaji hur, ale to proto, ze odletajici/deformujici se kusy "spotrebuji" vic energie => zamer... Podivejte na F1 - skoro cela se rozleti, ale pilot zustane celej (vetsinou) .)  Nchtel bych videt, kdyby naboural ve 300 v nejakym nedeformovatelnym ocelovym ingotu... :P (Ale jinak mam sulc docela rad...)
0/0
12.12.2004 19:13

lha

Re: Re: Re: Nové technologie a ošizená práce
Omyl, Wartburg není zdaleka tak bezpečný jako BVP a navíc má mnohom horší jízdní vlastnosti. BVP v crash testech jsem sice neviděl, ale bude jistě nepřekonatelné. Snad jen vyšší spotřeba by se dala vytknout, ale to je detail.
Wartburga rozhodně nebrat, ze starších vozů jen BVP, a možná UAZ!!!
Škoda, že recesitů jako Warťan není víc.
0/0
14.12.2004 8:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.