Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nákupy vrcholí, obchodníci líčí pasti

V prodejně s luxusními oděvy Wilvorst se člověk cítí tak nějak příjemně. Neví však proč. Jen ti pozornější zákazníci si všimnou půlmetrových válců u vchodu. Jsou to fukary vůní, které zajišťují příjemnou atmosféru útočící na smysly tak, aby se člověk zdržel déle a více nakupoval.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

letec

sem znicenej
z tech mladejch front
0/0
19.12.2004 15:26

Terča

Věřím,
že lidi podlehnou kdečemu. Na některý důchodce působí Becher, jinej by nejradši vyhodil prodavačku, protože se málo usmívá, spousta lidí má pocit, že čím víc toho koupěj, tím lepší udělaj vánoce. Že jsou ovlivněni nějakými vůněmi a já nevím, čím ještě, a nemá nárok o tom vědět? To tedy brzo přijde doba, kdy na nás pustěj nervový plyny těžšího kalibru a budou cudně mlčet. A já kráva myslela, že to skončilo mlčením o Černobylu
0/0
19.12.2004 6:33

Ježišek

Re: Věřím,
A to bys radši, aby se na tebe od pultu ksychtila otravena prodavacka davající ti najevo at vypadneš dřive než bude muset kvuli tobě vstanout ze židle a při tom bys čuchata smrad z tyden nevětrane prodejny. A to vše jen proto, aby ti tom tam připadalo jako že si v tom kramě na nic nehrajou ? A to že použiji zeštihlující zrcadla, taky dobře, alespon ukažou lidem jak mužou vypadat když se nebudou valet jen na gauči a žrat cukrovi. A jestli potřebuješ ve vyloze plakat jako varovani před tim abys tam nahodou neco nekoupila, tak tam preventivně ani nelez. Ja mam radši navoněne obchody s usmevaviou prodavačkou a plným servisem.
0/0
19.12.2004 12:21

jana

Re: Re: Věřím,
kdo neni blbej, ten si da pozor. je sice vmode nadavat na hypermarkety a na to, jak vytlacuji male prodejnicky klasickeho typu a jak davaji yvdelat kdovikomu, ale mistoprisezne prohlasuju, ze mam radsi moderni prodejny, at si pouzivaj nejaky ty triky: radsi dam vydelat trochu vic nekomu, kdo zbozi nabizi kulturne ama dorej sportiment, nez prijit do nejaky diry s otravenejma prudicema a hnusnym svetlem
0/0
20.12.2004 17:23

Karel

hotovo
uz mam nakoupeno
0/0
19.12.2004 1:05

robert

opinion
v marketingu se pracuje s termínem "opinion leaders"
takže nemel, že na tebe reklama nefunguje, funguje a mele každýho, někoho víc někoho míň, záleží kolik kdo má peněz
0/0
18.12.2004 20:37

Jarek

Naivita
Nevím jak vy, ale já mám náramnou prdel z těch naivků, co s vytrčenou bradou hrdinně prohlašují, že na ně reklamy neúčinkujou. Pokud by to někdo nevěděl, to je právě ten nejvypečenější psychologický trik vůbec - přimět zákazníka uvěřit, že reklama na něho nepůsobí. Divte se nebo ne, ale člověk, který je pevně přesvědčen o vlastní nezmanipulovatelnosti, je v rukou šikovných šíbrů jako poslušná loutka. A to neplatí jen v obchodě, ale i v politice. Tzv. politický marketing je dneska čím dál silnější a výkonnější, mocné a bohaté strany najímají psychology, výtvarníky, experty všeho druhu, aby nám nenápadně zasadily do hlavy, co si máme myslet, a ještě nás přiměly uvěřit, že jsme na to přišli sami a že to je v našem nejlepším zájmu. Mimochodem jsem zvědav, kdy se obchodníci přestanou zahazovat s blbůstkama jako vůně a světýlka, a nasadí těžší kalibr - drogy, podprahovou hudbu atd.
0/0
18.12.2004 14:39

hkpok

Re: Naivita
A proč by někdo nemoh reklamu ignorovat?
0/0
19.12.2004 12:24

SocPredator

Re: Naivita
Tak se můžeš popadnout za břicho - nebo si di vzít prášky :-)
0/0
20.12.2004 1:48

d

dd
dd
0/0
17.12.2004 21:49

Dědeček Vševěd

Nápad
Co takhle navonět Poslaneckou sněmovnu vůní becherovky, piva, whiskey, aby poslanci nemusili chodit do parlamentního bufetu a zdržovali se více ve sněmovně při důležitých jednáních ?!    
0/0
17.12.2004 12:54

Radúz

Nákupy
No, myslím si, že i kdyby v obchodě smrdělo cokoliv, neudělá to na mně nějaký divy. Vánoce jsou pro mě svádky klidu a pohody a ne honby za nejdražšíma dárkama v co největším počtu. Taktéž úklid provádím(e) tak, jako by byl každý další úklidový den. ´Již několikrát jsem prošel nějakej ten supermarket a nic si nekoupil, protože mě nic nezaujalo. Překvapení ze supermarketu totiž není překvapení, kdyžtam leze každej. Nejlepší jsou stylový krámky se stylovejma věcma, kde se dá koupit pěknej dárek, kterej fakt může udělatadost.
0/0
17.12.2004 10:22

Jeff

Jednim slovem...
... UBOHOST.
0/0
17.12.2004 10:19

Vlk-Honzi

Re: Jednim slovem...
ten článek, nebo ty metody?
Jinak co na tom - to je jejich práce. Pokud to není zdravotně závadné, pak s tím nemám problém. Už se těším na vytvoření antipachového filtru, který za rok bude hitem předvánočních nákupů. Stejně mají lidi omezený počet peněz a bojuje se jen o to, kdo z obchodníků z něj získá větší podíl ...
0/0
17.12.2004 12:20

Jeff

Re: Re: Jednim slovem...
Ani clanek ani to, ze marketaci delaji svoji svoji praci. Spis to, co lidi udelali z vanoc: svatek obzerstvi, kramarstvi a stresu.
0/0
17.12.2004 13:07

hanys

??? Jací lidé ???
kolik z těch lidí budeš mít letos na svátky doma??? Já osobně teda ani jednoho, budem s rodinou a jaký si to uděláme, takový to budem mít!!! Fakt nechápu, o čem točíš...
0/0
18.12.2004 16:59

pp

Re: Re: Jednim slovem...
Spis retorika tohoto clanku... Uz ten titulek .."lici pasti" je jak z RP 1948 ...
0/0
17.12.2004 14:48

Jana

Re: Re: Re: Jednim slovem...
 
0/0
18.12.2004 13:07

Karlos Choanita

Re: Re: Re: Re: Jednim slovem...
 
 Pěkný kousky, mít love, vybral bych si.
0/0
18.12.2004 20:39

Dad

Zdravotní atest
Jen by mě zajímalo, jak je to se zdravotním atestem těch pachů... On když je člověk astmatik, nemusí mu to udělat zrovna dvakrát dobře. Být to v Americe, bude z toho žaloba jak vyšitá...
0/0
17.12.2004 10:09

Ježišek

Re: Zdravotní atest
Na to mužeš vzit jed, že to ma atest. Určitě žadny obchod netouži po tom, aby se mu na podlaze svijeli zakaznici v astmatických zachvatech, pokud to neni zrovna prodejna s inhalatory :)
0/0
19.12.2004 12:24

vidlák

jaká nákupy
cože vrcholí? nákupy? vy už máte nějaký dárky? já nemám ale lautr nic. budu asi muset vyrazit do fsi.
0/0
17.12.2004 9:35

Karl

:o))
Na me nic nepusobi. Veskere darky jsem si objednal pres internet, usetril dost penez, vyhnul se frontam a nervoznim spoluobcanum a jsem v klidku.
0/0
17.12.2004 8:55

ppetr1

Re: :o))
moje řeč :-))
0/0
17.12.2004 9:03

RumBum

Re: :o))
no a neni to taky diky reklame? Tvuj prispevek jako kdybych uz nekde videl ... ze by na nejakem reklamnim banneru internetoveho obchodu :-)) 
0/0
17.12.2004 9:14

Karl

Re: Re: :o))
Mozna zes ho nekde videl, ale je to tak. Nakoupis z domova v klidu a levneji. Reklama me moc nebere, zbozi vybiram dle doporuceni odborniku, znamych, spokojenych i nespokojenych uzivatelu:o)
0/0
17.12.2004 9:48

robert

Re: Re: Re: :o))
a to není reklama??? :-)))
0/0
18.12.2004 20:34

halďák

Normální je kupovat co potřebuji
a to dostanu ve stejné kvalitě z OPProstějov za poloviční cenu než od "značkového" prodejce, který to šije stejně v Číně.
0/0
17.12.2004 8:05

ppetr1

Re: Normální je kupovat co potřebuji
naprosty souhlas. jen ten Prostejov neni nejak videt,alespon jsem se s tim v krame moc nesetkal :-(,jestli to nebude tim,ze hadry moc nekupuji.
0/0
17.12.2004 8:22

gagaryn

Re: Normální je kupovat co potřebuji
že by William & Delvin byl nějak zvlášť levnej...
0/0
17.12.2004 8:30

Danovy poplatnik

Re: Normální je kupovat co potřebuji
Nevim nevim, ale trochu kvalitnejsi oblek od OP (kalohoty, vesta, sako), aby vypadalalespon trosku k svetu pod 12k nekoupis. Ale treba se mylim...
0/0
17.12.2004 9:45

eQuido

Re: Re: Normální je kupovat co potřebuji
Mýlíš, ale jen těsně - před měsícem mě přesně tohle přišlo (šité na míru, ne konfekce!) na 11 250,- :-)
0/0
17.12.2004 10:56

eQuido

Re: Re: Re: Normální je kupovat co potřebuji
Samozřejmě od OP...
0/0
17.12.2004 10:57

Klaer

Re: Re: Re: Re: Normální je kupovat co potřebuji
 
0/0
18.12.2004 12:59

hanys

Mě to přišlo před rokem na
6.000 i s botama, které jsou jak peřinka...a všichni mi to pochválili
0/0
18.12.2004 17:03

mikejmaus

Jak na uličku smrti..
koupím kanystřík, koupím benzín, projdu se uličkou smrti, kouknu se na prázdný kanystřík, kouknu se kde mám zapalovač, zapálím si ciguretu, odhazuji nedopalek, sleduji zmatek... Přesně tohle musí napadnout každého návštěvníka paláce Flora, ten stavitel musel být ale velká ku*va. Než člověk sejde z posledního patra do přízemí tak to trvá věky, cesta je nastavená, aby se muselo projít okolo maxima obchodů...
0/0
17.12.2004 8:03

VITA11

Re: Jak na uličku smrti..
JEZDI NÁKLADNÍMA VÝTAHAMA   Ty jsou zašitý u ůnikových cest. Nikde nestaví .Pohoda. Ano ty osobní naprogramoval čů..ák
0/0
17.12.2004 8:19

ppetr1

Re: Re: Jak na uličku smrti..
jste z tech kramu hezky zblbly :-))
0/0
17.12.2004 8:23

februar

Re: Jak na uličku smrti..
Ta pitomá ulička není jen tam.Prošel jsem víc obchodů,kde ani v případě požáru se snad nedá rychle utéct:Všechno je nastaveno na dlouhou a zbytečnou cestu kolem vystaveného zboží.Zájem zákazníka je až na druhém místě!Prvořadý je zájem prodávajícího.A to je moc blbě!!Zákazník  = rukojmí  ??
Vladimír Langer
SuperReality.cz
0/0
17.12.2004 11:57

Zlej

Re: Jak na uličku smrti..
chodím tam každej den z rachoty, naštěstí jen procházím, ale vždycky bych nejradši použil atomovou bombu nebo přinejmenším leteckej kulomet. Nedá se tam skoro projít, je tam plno zevlujících fakanů, různejch nemakačenků, "mamin" s roztomilejma kočármaka, který se vytelej  na nejužším místě a vytrvale tam stojej a čuměj. Grrrrrrrr uááááááá já bych vrrrrrraždil!!!!!
0/0
20.12.2004 12:00

jana

Re: Re: Jak na uličku smrti..
tak tam nelez, ty tele, stejna cesta se da jit venkem, tedy bez bab s fakanama atd.
0/0
20.12.2004 17:27

nelik

to znam
To znam moc dobre.Zmensovaci zrcadla maji treba v Kenvelu.Tam uz jsem se nachytala.Koupila jsem si tam bundu a doma mi uz tak nesedela...
0/0
17.12.2004 7:48

pinochet

Re: to znam
Tak tebe bych chtěl mít doma.  Jediné řešení pro takovéhle manželky je co nejnižší kapesné.
0/0
17.12.2004 9:49

Martina

Re: to znam
haha, tak to se povedlo. Když se díváš do zeštíhlovacího zrcadla, tak v té bundě doma maximálně vypadáš tlustší. Pokud ti seděla v obchodě, tak by měla sedět i doma a naopak. Pokud si neumíš bundu vyzkoušet, tak nebude problém v zrcadle, ale někde jinde... 8-)) Zeštíhlovací zrcadlo zeštíhlí tebe i bundu...
0/0
18.12.2004 12:37

ppetr1

reklama
na me tyhle blby triky obchodniku neplati.nejak jsem se obrněl proti reklame (mam uz na ni averzi a to co reklamuji si najust NEKOUPIM) a kupuji opravdu jen to co potrebuji a NE to co mi vnucuji. holt SLABY JEDINCI TEM TO VOLOVINAM PODLEHNOU !!!
0/0
17.12.2004 7:45

RumBum

Re: reklama
vyrobci reklamy by z tebe meli radost - nejlepsi konzumenti reklamy jsou ti, kteri nevi, ze na ne pusobi.
0/0
17.12.2004 8:05

ppetr1

Re: Re: reklama
tak si bez koupit mobila :-))))))))))))))))) ja si jeste zadnyho nekoupil a presto ho mam,ale dostal jsem ho zadarmo!!!!!!!!!!!! hoooooooooolt to neni nejnovejsi Vécko :-)))))))),ale mensi zehlicka a uplne bohate mi staci :-)
0/0
17.12.2004 8:20

mrk

Re: Re: Re: reklama
... a toaleťák recykluješ .... :-))))
0/0
17.12.2004 9:16

nobody

Re: Re: reklama
opravdu by z tebe meli radost, kdyz musis sledovat vsechny reklamy, abys potom vedel na co reklama neni :o)))
0/0
17.12.2004 9:49

aaa

Re: Re: Re: reklama
0/0
17.12.2004 9:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.