Diskuze

Nákupy vrcholí, obchodníci líčí pasti

V prodejně s luxusními oděvy Wilvorst se člověk cítí tak nějak příjemně. Neví však proč. Jen ti pozornější zákazníci si všimnou půlmetrových válců u vchodu. Jsou to fukary vůní, které zajišťují příjemnou atmosféru útočící na smysly tak, aby se člověk zdržel déle a více nakupoval.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

letec

19. 12. 2004 15:26
sem znicenej
z tech mladejch front
0 0
možnosti

Terča

19. 12. 2004 6:33
Věřím,
že lidi podlehnou kdečemu. Na některý důchodce působí Becher, jinej by nejradši vyhodil prodavačku, protože se málo usmívá, spousta lidí má pocit, že čím víc toho koupěj, tím lepší udělaj vánoce. Že jsou ovlivněni nějakými vůněmi a já nevím, čím ještě, a nemá nárok o tom vědět? To tedy brzo přijde doba, kdy na nás pustěj nervový plyny těžšího kalibru a budou cudně mlčet. A já kráva myslela, že to skončilo mlčením o Černobylu
0 0
možnosti

Ježišek

19. 12. 2004 12:21
Re: Věřím,
A to bys radši, aby se na tebe od pultu ksychtila otravena prodavacka davající ti najevo at vypadneš dřive než bude muset kvuli tobě vstanout ze židle a při tom bys čuchata smrad z tyden nevětrane prodejny. A to vše jen proto, aby ti tom tam připadalo jako že si v tom kramě na nic nehrajou ? A to že použiji zeštihlující zrcadla, taky dobře, alespon ukažou lidem jak mužou vypadat když se nebudou valet jen na gauči a žrat cukrovi. A jestli potřebuješ ve vyloze plakat jako varovani před tim abys tam nahodou neco nekoupila, tak tam preventivně ani nelez. Ja mam radši navoněne obchody s usmevaviou prodavačkou a plným servisem.
0 0
možnosti

Karel

19. 12. 2004 1:05
hotovo
uz mam nakoupeno
0 0
možnosti

robert

18. 12. 2004 20:37
opinion
v marketingu se pracuje s termínem "opinion leaders"
takže nemel, že na tebe reklama nefunguje, funguje a mele každýho, někoho víc někoho míň, záleží kolik kdo má peněz
0 0
možnosti

Jarek

18. 12. 2004 14:39
Naivita
Nevím jak vy, ale já mám náramnou prdel z těch naivků, co s vytrčenou bradou hrdinně prohlašují, že na ně reklamy neúčinkujou. Pokud by to někdo nevěděl, to je právě ten nejvypečenější psychologický trik vůbec - přimět zákazníka uvěřit, že reklama na něho nepůsobí. Divte se nebo ne, ale člověk, který je pevně přesvědčen o vlastní nezmanipulovatelnosti, je v rukou šikovných šíbrů jako poslušná loutka. A to neplatí jen v obchodě, ale i v politice. Tzv. politický marketing je dneska čím dál silnější a výkonnější, mocné a bohaté strany najímají psychology, výtvarníky, experty všeho druhu, aby nám nenápadně zasadily do hlavy, co si máme myslet, a ještě nás přiměly uvěřit, že jsme na to přišli sami a že to je v našem nejlepším zájmu. Mimochodem jsem zvědav, kdy se obchodníci přestanou zahazovat s blbůstkama jako vůně a světýlka, a nasadí těžší kalibr - drogy, podprahovou hudbu atd.
0 0
možnosti

hkpok

19. 12. 2004 12:24
Re: Naivita
A proč by někdo nemoh reklamu ignorovat?
0 0
možnosti

d

17. 12. 2004 21:49
dd
dd
0 0
možnosti

Dědeček Vševěd

17. 12. 2004 12:54
Nápad
Co takhle navonět Poslaneckou sněmovnu vůní becherovky, piva, whiskey, aby poslanci nemusili chodit do parlamentního bufetu a zdržovali se více ve sněmovně při důležitých jednáních ?!    
0 0
možnosti

Radúz

17. 12. 2004 10:22
Nákupy
No, myslím si, že i kdyby v obchodě smrdělo cokoliv, neudělá to na mně nějaký divy. Vánoce jsou pro mě svádky klidu a pohody a ne honby za nejdražšíma dárkama v co největším počtu. Taktéž úklid provádím(e) tak, jako by byl každý další úklidový den. ´Již několikrát jsem prošel nějakej ten supermarket a nic si nekoupil, protože mě nic nezaujalo. Překvapení ze supermarketu totiž není překvapení, kdyžtam leze každej. Nejlepší jsou stylový krámky se stylovejma věcma, kde se dá koupit pěknej dárek, kterej fakt může udělatadost.
0 0
možnosti

Jeff

17. 12. 2004 10:19
Jednim slovem...
... UBOHOST.
0 0
možnosti

Vlk-Honzi

17. 12. 2004 12:20
Re: Jednim slovem...
ten článek, nebo ty metody?
Jinak co na tom - to je jejich práce. Pokud to není zdravotně závadné, pak s tím nemám problém. Už se těším na vytvoření antipachového filtru, který za rok bude hitem předvánočních nákupů. Stejně mají lidi omezený počet peněz a bojuje se jen o to, kdo z obchodníků z něj získá větší podíl ...
0 0
možnosti

Dad

17. 12. 2004 10:09
Zdravotní atest
Jen by mě zajímalo, jak je to se zdravotním atestem těch pachů... On když je člověk astmatik, nemusí mu to udělat zrovna dvakrát dobře. Být to v Americe, bude z toho žaloba jak vyšitá...
0 0
možnosti

Ježišek

19. 12. 2004 12:24
Re: Zdravotní atest
Na to mužeš vzit jed, že to ma atest. Určitě žadny obchod netouži po tom, aby se mu na podlaze svijeli zakaznici v astmatických zachvatech, pokud to neni zrovna prodejna s inhalatory :)
0 0
možnosti