Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Praha 10 rozdávala byty – rozhodl los

Devětadvacet jednotlivců a rodin prožije jedny z nejšťastnějších Vánoc svého života. Už nebudou muset zoufalou bytovou situaci řešit přes inzeráty. Zbrusu nový byt v půdní nástavbě za nájemné pětapadesát korun za metr čtvereční by sehnali jen stěží. Ani pak by ale neměli jistotu, že se mohou opravdu v klidu nastěhovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

Proč proboha s tím individuem "barbudo" ztrácíte čas??
Vždyť je to jen nějaký blázen, který nedělá nic jiného, než že od rána do večera číhá na tomto serveru, okupuje téměř všechny zdejši diskuse a na každého reaguje svými nablblými, pořád stejnými, dokola se opakujícími dotazy.
 
On o žádnou diskuzi nestojí, on jen hledá uspokojení v tom, že na něj někdo reaguje a snaží se mu  jeho dotaz vysvětlit. Což je ale vždy zbytečná námaha. Jeho touhou je pouze provokovat reakce okolí, to ho zjevně uspokojuje.
0/0
4.1.2005 15:52

barbudo

Re: Proč proboha s tím individuem
... a hele, tapetář ... asi nemocnej ... hmm ...
0/0
5.1.2005 17:04

Petr

Re: Re: Proč proboha s tím individuem
Nemocnej snad ještě ne. Na to tě mám příliš v paži.   Jen unavenej..... a taky znuděnej.... ze těch zdejších exhibicí tvého chorého rudého mozku...
0/0
5.1.2005 23:53

Kdo vi-odpovi

Poradte
Spomina se tam podminka prijmu ve vysi dvojnasobku  zivotniho minima, ale neni jiste zda je minen cisty nebo hruby prijem. Mame 3 deti a zivotni minimum 14000, takze dvojnasobek je 28000. Pokud by se jednalo o cisty prijem, tak bych musel mit hrubeho cca 40000 mesicne (manzelka je dlouhodobe nezmestnana, tj bez prijmu - pri 3 detech ji stejne nikdo nezamestna a i v pripade, ze jo, kdo by se staral o deti?).  Kdo poradi, kde ziskat praci za 40000Kc mesicne, pripadne vice?
0/0
28.12.2004 14:03

Lenka

Nespravedlnost
Proč mají v nájemním činžovním domě u majitele platit někteří nájemníci za srovnatelný byt 10x tolik, co jiní jen proto, že tam začali bydlet později?
Měli by v obchodě s potravinami také platit desetinásobek jen proto, že už tam jiní kupují delší dobu?
0/0
20.12.2004 23:14

barbudo

Re: Nespravedlnost
... a proč ne? Proč někdo může vlastnit půl okresu a někdo jen plesnivou škodovku? Proč někdo mohl dostat od banky miliardy a zaplatili je daňoví poplatníci a proč to dnes už nejde?
0/0
21.12.2004 8:50

barbůdův rodný VUML

Re: Re: Nespravedlnost je samotná existence barbůda jako formy organizace hmoty.
Barbůdo, ty jsi vskutku profesionální HOVADO  S rysy nezničitelnosti vlastními snad jen KSČM.  Náš barbůdo je zkrátka KOKO... (Tedy KOvaný KOmanč )
0/0
29.12.2004 7:22

barbudo

Re: Re: Re: Nespravedlnost je samotná existence barbůda jako formy organizace hmoty.
... soudruhu, už zapomínáš, co Tě ve VUMLu učili -  NEJVYŠŠÍ forma organizace hmoty ...
0/0
29.12.2004 8:10

Ing. Monika Svobodová

Dle ústavy jsme si všichni rovni..... ?
Deregulace nemůže být, protože ti, co platí teď 1.500,- nájemné by zvýšení o 10% neutáhli.
Ti co platí teď o 1000% vyšší nájemné za srovnatelný byt vládu nezajímají.
Co na tom, že regulace chrání velmi často bohaté (poslance, soudce, senátory, zastupitele, celebrity, ředitele), zatímco chudí (mladí na startovní čáře, rodiny s malými dětmi, řadoví zaměstnanci bez regulované babičky) na tento bolševický systém doplácejí................
0/0
20.12.2004 22:37

joryk

Re: Dle ústavy jsme si všichni rovni..... ?
Já tedy nejsem žádnej poslanec, senátor atd. Majitel domu kupoval tento dům s tímto konkrétním věcným břemenem, to jest několikanásobně levněji a také vzhledem k tomu, že do domu nijak neinvestuje, nijak zvlášť ho nelituju. Připadá mi opravdu legrační neochvějné přesvědčení řady lidí v normálních nájmech, že po deregulaci regulovaného  jejich nájemné spadne někam snad až témeř k rovině dnešních regulovaných nájmů. Jsem ochoten se vsadit o jeden můj regulovaný  nájem t.j.  o 8000 kč - no vážení závistiví, je to asi víc, než  mnozí předpokládáte - že tosnížení Vašich nájmů nebude po deregulaci činit víc než 15%. Hlaste se!
0/0
20.12.2004 23:19

taky majitel

Re: Re: Dle ústavy jsme si všichni rovni..... ?
Co to plácáš? 8.000,- Kč měsíčně? Pokud vím, tak poslední výměr regulovaného nájemného v Praze je 37,07 Kč za metr čtvrteční I. kat. To by bylo v tvém případě 8000 : 37,07 = 215,8 m. čtver. http://www.osmd.cz/index.php?id_categoryNode=498
0/0
21.12.2004 0:08

Krusovicky Lezak

Re: Re: Dle ústavy jsme si všichni rovni..... ?
Lzete. Pokud nemate byt vetsi nez 200m^2.
0/0
21.12.2004 1:16

rrrrrrrr

Re: Re: Dle ústavy jsme si všichni rovni..... ?
a co podle vas vse zahrnuje najem? vodu, energii?
0/0
22.12.2004 11:20

Rudolf

Re: Re: Dle ústavy jsme si všichni rovni..... ?
Pokun nežvaníte, blahopřeji vám k bytu 215 m2 I.kat. v Praze. Jen tak totiž můžete platit v Praze regulované nájemné 8000,- Kč (37,07 Kč/m2). Plácáte stejné blbodti jako regulovaný nájemník - poslanec JUDr. Křeček.
0/0
28.12.2004 9:42

M

?
A ja si na tuto vladu a prestavitele vzpomenu az budu delat danove priznani. Kazdou korunu kterou budu moci odepisi a utratim pro sebem, aby toho na dan moc nezbylo. Je mi lito vazeni, ale ja toto platit nechci.
Nejak nemam ani duvod.
0/0
20.12.2004 20:47

joryk

Re: ?
To je sice chválihodná snaha, ale většinu daní platíš tak jako tak přes DPH za každej rohlík a vše ostatní co si koupíš, moc se tím neutěšuj. Jenom to potvrzuje správnej předpoklad, že přímé daně jako DPH jsou pro obyvatelstvo snesitelnější nehledě na jejich výši.
0/0
20.12.2004 23:30

honzasl

Ach vy chudáčkové
Ach vy chudáčkové veměstech ve vašich podělaných nájemních bytech. Jak rád jsem, že bydlím na vesnici a mí rodiče mají velký dům, rodiče mé přítelkyně nají vlastní dům a můžu bydlet v chlapě po babičce, kde se zlíbí. Vždy je lepší investovat do vlastního a ne platit celej život nájem a investovat do cizího.... A vy, kteří bydlíte v regulovaných nájmech - deregulaci na vás a vaši almužnu co platíte - a o nic vám nejde - ve vlastním baráku se vás střecha neptá, jestli má spadnout, nebo počkat, až se uráčíte našetřit....
0/0
20.12.2004 17:49

barbudo

Re: Ach vy chudáčkové
... věřte nebo ne, ve velkoměstě se těžko staví ...
0/0
20.12.2004 17:56

Jim

Re: Ach vy chudáčkové
Jseš normální vůl!!!!!!!!
0/0
20.12.2004 17:58

eM

Re: Ach vy chudáčkové
Ja bydlim ve vlastnim (dome) ve meste. Akorat nechapu, ty blbecku, na co jsi si nastetril ty? Domy patri rodicum, barak je po babicce. Takze tady machrujes s prachama, na kterych mas ty osobne houby zasluhu. Az neco postavis nebo opravis za svy, tak se prezentuj, do ty doby mas jen potencionalni dedictvi a neni rozdil mezi tebou a deruglcikem...
0/0
20.12.2004 18:13

Jim

Re: Re: Ach vy chudáčkové
Máš naprostou pravdu a jestli je tady někdo chudáček tak je to on.Kdyby to byl normálně uvažující člověk tak nenapíše takovej blábol.
0/0
20.12.2004 18:36

Krusovicky Lezak

Re: Re: Ach vy chudáčkové
Tim se sice regulovcici mohou utesovat., ale to je vsechno. V realu to neznamena nic jineho, ze on ma svuj dum, a oproti regulovcikum je ve znacne vyhode. A jestli je bude hrat u srdce, ze si na to vydelali sami ............... budiz jim to prano :-)
0/0
20.12.2004 19:02

nebydlící

Re: Ach vy chudáčkové
Na jedné straně tvrdíte, že je lepší investovat do vlastního, na druhé straně vaše investice nějak není vidět - akorát opěvujete domy rodičů vašich, vaší přítelkyně a vaší babičky.
Není pravda, že vždy je lepší investovat do vlastního než bydlet v nájmu. Vlastnit nemovitost může ve vyspělých zemích pouze relativně zajištěný člověk - přináší to s sebou spoustu odpovědnosti, rizik i finančního zatížení. V nájmu zpravidla bydlí chudí lidé. V ČR je to ale zpravidla naopak (chudí na vesnicích ve vlastních domech vs. poslanci, senátoři, soudci, ředitelé a celebrity v obrovských regulovaných bytech, kde starat se o nemovitost má za povinnost majitel).
Ale s deregulací naprosto souhlasím. Bohatí přijdou o své výhody superlevného bydlení, či nezdaněného statisícového ročního příjmu z černého pronájmu, chudým bez dekretu bude konečně dopřáno důstojné bydlení.
0/0
20.12.2004 18:53

Rom

Re: Ach vy chudáčkové
Tohle opravdu může napsat jen chudinka z vesnice.Až si vyděláš na bárak ve městě tak něco říkej.Oháníš se tu jen rodičema ty chudinko!!!!
0/0
20.12.2004 21:59

VITA11

jo náhoda
Jeden kamarád říkal : "Teď se stěhuju do 3kk 100m2 ,dva balkony  ,vylosovali nás a ikdyž dělala přítelkyně na magistrátu ,tak jsme neměli tlačenku "Jo ještě připoměl :" Kdyby jsi si ho kupoval tak musíě vypláznout 3000000.-" Jo někdo platí 55kč/m a někdo se holt uvázal na byt za 3Mega.
0/0
20.12.2004 17:42

Pejvl

Kamos taky vyhral
jen tak se tam prihlasil a ono mu to vyslo. Dostal teda to 1+kk, ale kdo vam to da jen tak?
0/0
20.12.2004 17:30

nebydlící

Regulovaný bytový apartheid
Zajímalo by mě, kdo vymyslel kreténský systém losování obecních bytů. Stejně tak jako rozkrádání obecních bytů v privatizaci, kdy si hrstka vyvolených kupuje milionové majetky za zlomek ceny, zpravidla jednu desetinu až pětinu. Obce potažmo stát by měl pomoci s bydlením chudým, ne náhodně losovat. Už teď je průšvih že v regulovaných bytech bydlí 300.000 bohatých lidí, zatímco minimálně stejná suma chudých je odsouzena k placení regulací přestřeleného trhu. Ještě budem rozdávat z majetku nás všech na základě losu. Proč existují nějaká pravidla a platí vyšší daně ti, kteří mají vyšší příjmy? Nebylo by lepší mít dekrety na daně a někteří šťastlivci by platili regulované daně, někteří tržní. Či bychom losovali kdo jaké daně má platit?
0/0
20.12.2004 17:27

barbudo

Re: Regulovaný bytový apartheid
... ale oni jistě losují z chudých ...
0/0
20.12.2004 17:43

martin malos

Re: Regulovaný bytový apartheid
Naprosto souhlasím, k čemu se vybírají daně abz se pak přerozdělily losem? Je uplně jedno jestli dat stat nebo obec někomu byt za nesmyslně nízké nájemné nebo rovnou peníze. Tohle je nejen nespravedlivé, ale i nesociální. Napadají mně jen 2 důvody:
1) je potřeba obdarovat tlačenku, trochu si pomoci na úplatkách a zamaskovat to jako fér způsob
2) radnice má pocit, že si občené řeknou, jak se o ně stará a získá politický kredit... co všechno děláme, postavili jsme xx bytů pro potřebné...no u mne tedy ne. Doufám, že jim na to už  neskočíme.
0/0
20.12.2004 19:13

Martin

pohoda
No ja bych to zase tak tragicky nevidel. Rozhodne se to nedeje jen tady, jesti si nekdo z vas vsimnul, tak v Recku po Olympiade se taky byty davali loterii. Rekl bych, ze je to hold praxe. S tim toho asi my moc nenadelame. Ale co, kazdy si obcas pripada, ze by si zaslouzil vyhrat v loterii:) Jedine co me na tom tesi je transparentnost vyberu. Ja si taky musim poridit baracek na splatky, ale to uz je moje starost a nikdo to za me asi platit nebude:) Jinak vam vsem preju hezke svatky, hodne zdravi a hlavne hodne stesti, protoze i kdyz budete zdravi a nebudete mit to stesti tak vas klidne muze prejet auto. Takze at nemusime resit v pristim roce jen penize a mame hodne radosti z malickosti..... Martin
0/0
20.12.2004 17:13

gr6

Pohoda
A co vlastně čekáte od našich představitelů. Já už vůbec nic. Jenom doufám, že je pořád ještě dost lidí, kteří mají chuť jim nakopat ... a že to tito lidi nevzdají. Jednou nám to snad vyjde ...
0/0
20.12.2004 16:55

barbudo

Re: Pohoda
... něco je špatně?
0/0
20.12.2004 16:58

Carl-K

Mohlo to dopadnout hůř.
Buďte rádi, že to nerozděloval  Uhl.. Je vám jasný , kdo by byli ti "nejpotřebnější " ?
0/0
20.12.2004 16:32

beza

losování
To snad ani není pravda co se tady děje, padá na mě težkej pocit beznaděje a marnosti. To snad pražská radnice vymýšli schválně, aby zbytku obyvatelstva v této zemi zkazila vánoční svátky.
0/0
20.12.2004 16:17

89797cz98465465

Re: natálky
Souhlasim. Jak to tady lidvoky popsali, tak mi to smrdí skrze všechny ty dráty až na můj stůl. Nechápu jak los může spravědlivě posoudit, kteří lidé byt potřebují nejvíce. Kašlu na práci, chci taky něco vyhrát. K***a co je to za spravedlnost. Platim všechny tu půjčky a zbývá nám tolik, že žádný dítě mít nemůžem. Tak musim makat a snažit se, abycho na něj jednou měl. Chovám se zodpovědně? Možná, ale rozhodně se mi to nevyplácí.
0/0
20.12.2004 16:01

Janovan

Natálky
Pane Burda, Natálko. Pokud by budu mít to štěstí a budu mít dceru, jistě ji dám také jméno Natálka. Možná, že ty naše princezny budou chodit i na stejnou školu. Jedno však už nyní mají rozdílné. Já si budu muset na bydlení vzít hypoteční půjčku. Splacet ji budu cca 12 let. Za jinak stejných okolností ta splátka bude činit tolik, že tobě Natálko by za ní tatínek mohl první měsíc koupit nové lyžičky, druhý nové kolo, třetí zaplatit týden na horách,........ a144 měsic uspořádat velkou velikanannaáskou oslavu tvých narozenin. 
 Nezávidím Vám pane Burda, jen posazstavuji nad tím, že se neustálé rozdělují pomoci chudým kolem štěstí...Hodně štěstí, my ho takový neměli. Budu se, ale sakra snažit, aby to mé budoucí děti nepocitili. Abych k tomu kolu nemusel.
0/0
20.12.2004 15:48

Honza

Re: Natálky
Bohuzel ja sem na to uplne stejne akorad s tim ze me to pekne  s e r e a hypo budu splacet cca 15Kc mesicne a dyl a ve stresu.
0/0
20.12.2004 16:58

Honza

Re: Re: Natálky
Ne 15Kc ale 15tis. Kc
0/0
20.12.2004 16:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.