Diskuze

Ze stovek vlaků zmizí průvodčí

České dráhy se snaží šetřit: letos se chystají propustit desítky průvodčích. "Dobrý den, kontrola jízdenek, prosím." Tuto větu, která již dlouhá léta vítá cestující v českých vlacích, budou mít pasažéři možnost slyšet stále méně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jakub

9. 1. 2006 17:06
Poslední odstavec
Pěkná pitomost v poslední větě. Zpáteční jízdenka zakoupená v rámci služby Kilometrická banka je nesmysl, km banka je využitelná pro jízdenky jednoduché. Zřejmě autorovi došel dech.
0 0
možnosti

Hater

9. 1. 2006 9:04
nové metody
V zemi, kde je minimálně 50% obyvatel totálních ,,ojebáváků" se takováto úspora ,,vyplatí", namísto jednoho průvodčího za 10t. brutto jezdí většina cestujících zadarmo a dráha namísto zrušení statisícových odměn pro její vedení přijde na každém spoji o několik desítek t. Kč. Ale ,,ušetří" za průvodčího. Nutno podotknout, že průvodčí fungoval také jako jakási drážní policie, mohl přivolat pomoc, zabránit ničení majetku a pod. Za takovéto inteligentní rozhodnutí by mělo vyletět celé vedení ČS drah na dlažbu a bez odstupného. Škody z nezaplaceného jízdného a poškozeného majetku Č. drah budou tisícinásobně vyšší, než úspory!!! Bravo tavárišči managéri!!!!
0 0
možnosti

poslanec_termit

9. 1. 2006 11:09
Re: nové metody
uplna pravda
0 0
možnosti

Ludek_II

7. 1. 2006 14:19
Pan Šťáhlaský
... a jiní papalasi by si konecne mohli uvedomit, ze setrit znamena neplytvat. kdo jim to bude kotrovat, ze lidi plati ? Strojvudci ? Pri systemu "krasneho" odmenovani jejich prace se jim na to akorat vykaslou. Nebylo by lepsi vykaslat se na projekty typu pendolino a povyhazovat ten aparat co hnije na OPŘ + GŘ ? Napriklad nechapu proc jsou v dobe pocitacu referenti pomalu i pres zachodky - ktere jsou malokde pouzitelne - a uz temer ne ve vlaku... Pokud by se nevyhodilo 7 miliard za pitomosti typu rychlovlaky /ktere nejezdi/, daly se konecne nejake pravomoce vlakovym cetam /ne jak je to ted - citace: cestujicimu nemuzete vzit obc. prukaz ani do ruky, kdyz to nechce/, a dusledne se vybiralo jizdne a dotace, pak bych zas tak velky problem nebyl.
0 0
možnosti

student

7. 1. 2006 0:19
ISIC
konečně, že těch poťouchlých průvodčích ubude. Jsem student a mám slevovou kartu. Studuji ve dvou městech a dle plánovačů ČD mám mít tři karty na slevu. Většinou se průvodčí na kartu moc detailně nedívajuí ale jen občas se někdo koukne a pak se mu zdá divné proč tam mám dvě místa studia. No, oni to ti plánovači nedomysleli ale hlavně že po mě chtějí 80 Kč navíc
0 0
možnosti

Průvodčí

7. 1. 2006 14:14
Re: ISIC
Jenze hochu ty karty a jine blbosti nevymyslime my lidi z provozu,ale lidi typu pana Stahlasvskeho, vis ? A propo - jestli mas namysli zakovsky prukaz, pak bys vazne nemel mit v jednom radku dve mista, ale na kazdy smer jinou kartu :o)
0 0
možnosti

jari

6. 1. 2006 18:55
ma to hacek!!!!!
kdyz si ted nestihnu koupit listek, koupim ho u pruvodci ve vlaku, ale neplatim pokutu.Nove to bude jak?Kdyz budu tvrdit, ze jsem si ho nestihl koupit a pruvodci tam nebude tak budu platit pokutu ci co?Anebo pojedu dalsim vlakem treba o ctyri hodiny pozdeji?Trochu nedomyslene.......ale jinak to beru 
0 0
možnosti

Pavel Sudoplatov

6. 1. 2006 15:06
Srovnání
Něco malého pro samozvané odborníky ohledně zaměstnanosti na ČD. České Dráhy mají cca 9400 km tratí a zaměstnávají 62000 pracovníků. Rakouské ÖBB mají 6050 km tratí a pracuje na nich kolem 48000 zaměstnanců. Račte udělat přepočet na 1 km tratí. Rozdíl technického vybavení obou podniků samozřejmě hezky potichu přejdeme.
0 0
možnosti

Rádio Jerevan

6. 1. 2006 16:58
Re: Srovnání
, Děkujeme soudruhům z kanclu ČD za konstruktivní návrh. Snad abychom se také podívali, jaké výnosy generují zaměstnanci ČD v osobní přepravě a zaměstnanci v přepravě nákladní. Dále bychom z cvičných důvodů mohli porovnat velikost mezd včetně odvodů za zaměstnance s tržbami u osobní a nákladní přepravy zvlášť.... Ne, ne, to mi jen žertovali. Kolektiv rádia Jerevan.
0 0
možnosti

JTB

6. 1. 2006 13:04
Teplice v Čechách
jsou prostě Teplice. Tenhle název si vymyslely ČD k odlišení od Teplic nad Metují, Teplic nad Bečvou a trenčianských Teplic. Hlavní teplické nádraží se sice jmenuje Teplice v Čechách, ale ostatatní nádraží a zastávky jsou např. Teplice-Prosetice, Teplice-Zámecká Zahrada, Teplice-Lesní Brána či název města vůbec v názvu nemají - Řetenice, Proboštov. Trochu rozumu, kolegové idnesí....
0 0
možnosti

Banan

6. 1. 2006 13:01
To že se říkalo?
Pokud si dobře pamatuji, tak "Dobrý den, kontrola jízdenek, prosím." říkavali revizoři. Ve vlaku mě oslovovali "Přistoupili prosím" :-)
0 0
možnosti

JTB

6. 1. 2006 13:05
Re: To že se říkalo?
Minimálně v počáteční stanici opravdu toto úsloví průvodčí používají, "přistoupili..." je typické pro mezilehlé stanice.
0 0
možnosti

qwas

6. 1. 2006 12:23
lepčejšý řešení problému
Nádražáky propustit, koleje vytrhat, fšechno mimo pozemků rozprodat a peníze investovat do akcií a jiných výnosnějších zdrojů. Počkat až vyhynou všechny generace ajzboňácký degenerátů a vohnoutů a začít znova... Pak by to možná fungovalo...
0 0
možnosti

peca_p

6. 1. 2006 11:34
Řešení problému na čd...
Když se nad tim trochu zamyslim, tak jedin možným řešením situace na čd je prodej státního podílu v ČD a.s. Ideálním kupcem by třeba byla DB....
0 0
možnosti