Diskuze

Šimonovský: Kamionů bude ještě přibývat

Kamionů na českých dálnicích bude v jezdit ještě víc než dosud. Nebude jich už ale přibývat takovým tempem jako po vstupu do EU. Za první rok členství v Unii se provoz kamionů na českých silnicích zvýšil o polovinu zhruba na 800 000 kamionů měsíčně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Killbilly

9. 1. 2006 21:52
Kamiony?Zakazat
Skoda ze to nejde proste jen zakazat,nase mesto bolsevici postavili tak ze jedna z hlavnich dopravnich tepen smer sever evropy vede skrz stred mesta.Fakt cooool,jestli to jeste poroste tak se tu udusime!!Ale to je panu ministrovi jedno on chce ty uplatky co za ty obstrukce dostal.NEchapu proc musi rust kamionova preprava,tohle je oblast kde by se mela budovat nejaka specialni zeleznice a do te doby kvotu na pocet povolenych kamionu.Hnusaci Deutsch nam poslali svoje brime,hodni jak svina,oni sou ti chudi,my mame prece na to rozhazovani.
0 0
možnosti

Hater

9. 1. 2006 17:06
a stále budou jezdit téměř zadarmo
a drancovat naše zdevastované silnice. Čech platí alespoň silniční daň + známku, cizinec někdy známu nebo jezdí úplně zadarmíko. V ČR-Bananistánu máme peníze na podporu všech možných vandráků, povalečů, cizích přepravců a pod. Ještě, že vláda ,,hájí" naše zájmy...
0 0
možnosti

Pavel

8. 1. 2006 23:29
Ministr Šimonovský je lhář
stejně jako jeho podřízení. Koncem června vystupoval v Událostech jeho náměstek, který - po předložení jasných čísel jak a kdy narostla kamionová přeprava začal bezostyšně lhát, že to souvisí se vstupem do EU. Stejná lež se objevuje i v tomto článku; ale nárůst kamionové dopravy po vstupu do EU byl celkem nepodstatný, zatímco k zásadnímu nárůstu došlo loni v lednu po zavedení mýtného v Německu a Rakousku. Ale někomu to asi vyhovuje a nehodlá s tím nic dělat. Přitom okamžité zdražení dálničních známek nebo i ruční výběr nýtného pro tranzitní dopravu (ano, je to pitomost, ale i takováhle pitomost by na sebe vydělala, přinesla peníze na opravu silnic a snížila zatížení kamionovou přepravou) se dá rozeběhnout téměř ze dne na den. Zatímco zavedení elektronického mýtného v podání fy kapsch v roce 2007 věří asi už jen pan ministr (nebo naopak nevěří stejně jako lobby dopravců). Jako děti jsem se ptávali: Jseš blbej nebo navedenej. Jak je to, pane ministře?
0 0
možnosti

Pavel

9. 1. 2006 0:03
Doplnění/oprava
Předchozí příspěvek má znít znít: MYSLÍM SI, ŽE ministr ... až do konce. To jen pro případ, že by se mnou chtěl někdo polemizovat.
0 0
možnosti

sageorg

8. 1. 2006 16:30
Šimonovský.....
perlí jako obvykle a pak si zajede zalyžovat do Krkonoš za 60kč na den!Ž e prodrbal xmiliard za zpoplatnění dálnic neře kne nic!
0 0
možnosti

JPNB

8. 1. 2006 13:33
Kamiony přibudou
a to hlavně po zavední mýtného,ubudou kamiony které budou muset platit,ale přibude dvakrát tolik nákladních vozů které platit nebudou,viz Německo po zavední mýtného.
0 0
možnosti

www.renault.kvalitne.cz

7. 1. 2006 14:34
buh s nami
no to nas cekaji pekne veci, mozna by nebylo spatne udelat nakladni pendolino, v praze najet na vagon a v ostrave sjet a uhanet po svych, clovek by si odpocinul a vyhnul se D1, TO BY BYLO
 
0 0
možnosti

Ondra S.

8. 1. 2006 17:32
Re: buh s nami
Souhlasím, kamiony na zeleznici ! Nemají na silnicích co dělat - tuto věc bych nadiktoval, žádné kecy o demokracii. 
0 0
možnosti

tvm

7. 1. 2006 8:47
dálniční známky
nějak nechápu co jim brání zdražit dálniční známky pro kamiony tak, aby dosáhli příjmů, který si plánujou s mýtným. všechny by to vyšlo daleko levnějc, poe by se nemuselo platit 15-22 mld za hnusný brány na mikrovlny. sice by to bylo furt plošný zpoplatnění, ale furt lepší dočasný opatření než nic (čekání do roku 2007) nebo drahý neperspektivní mikrovlny.
0 0
možnosti

jadnes

7. 1. 2006 17:11
Re: dálniční známky
urcite jsou znamky lepsi, protoze nezdrzuji pri placeni jako placeni mytneho .a to ze se na mytnem vybere vic, tak zaplatime vsichni co chodime nakupovat.
0 0
možnosti

Tomáš

6. 1. 2006 21:37
Hezký řeči
Tak se mi zdá, že asi jezdím po jiné D1. Max. dvě uzavírky v jednom směru jsou jenom v zimě, kdy se nedá nic moc dělat. A slova "snažit udržet v provozu vždy minimálně dva jízdní pruhy" také nikoho neurazí. Ono to sice většinou nevyjde, ale snaha byla (možná).  Viz. celý rok oprava mostu na cca. 50 km, kde v jenom pruhu byla ještě šedesátka. No nic, jak říkám, asi jezdím po jiné D1.
0 0
možnosti

Pilulkin

7. 1. 2006 16:37
Re: Hezký řeči
"snažit udržet v provozu vždy minimálně dva jízdní pruhy" - to nahodou temer vzdy splnili.... Jeden pruh na jizdu sem, druhy na jizdu tam....
Dva pruhy tam byly:-)
0 0
možnosti

Dr. Fe1

6. 1. 2006 16:51
Synonymum neschopnosti .....
.... napadá Vás někoho nějákej ministr kterej je ještě víc neschopnej než Šimonovký ? I když je konkurence silná, tak ho podle mě asi nikdo nepředčí.
0 0
možnosti