Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kolínská TPCA vozí návštěvníky speciálním vlakem

Kolínská automobilka Toyoty, Peugeotu a Citroënu (TPCA) má neobvyklou atrakci. Návštěvníky její obří výrobní haly teď vozí dva elektrické vláčky za tři miliony korun. Na svezení se mohou těšit hlavně žáci, ale firma chce takhle ukazovat výrobu i uchazečům o práci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tomík

Je to pěkné, ale dělat bych to teda taky nechtěl!
0/0
13.1.2006 15:55

Bajeasar

To je ted terno...
A čím jiným by je asi měla vozit...? Jo ve Volvu jezděj dělníci na kole a v hale mají pojmenované "ulice" a mají tam i křižovatky se semaformama a přechodma...
0/0
13.1.2006 10:08

Bajeasar

Re: To je ted terno...
Jo aha. Teď jsem si přečetl, že jeden vláček stál meloun a půl... No tak to ted je terno... prodat za tyhle prachy jeden elektromotor, kus železa a gumy...
0/0
13.1.2006 10:10

H5N1

Je to pěkné, ale dělat bych tady nechtěl," prohlásil jeden z deváťáků.
jistě, chlapec se již vidí jako finanční manažer , zařezávat ve fabrice se nenosí...
0/0
13.1.2006 8:12

Mirco1

Re: Je to pěkné, ale dělat bych tady nechtěl," prohlásil jeden z deváťáků.
Anebo třeba chce dělat uměleckého kováře, nebo slévače, nebo advokáta nebo chce navrhovat nové plošné obvody, nebo chce zkoumat mitochondrie, nebo chce vlastnit statek a pěstovat obilí, nebo vůbec neví co chce, jen prostě tam dělat ne, nebo ...
0/0
13.1.2006 9:23

socka

Re: Re: Je to pěkné, ale dělat bych tady nechtěl," prohlásil jeden z deváťáků.
To je pravda, jenže stejně jako na jednoho finančního manažera připadá řekněme deset lidí, co musejí zařezávat u pásu, tak stejně tak je jistý omezený počet advokátů, slévačů, nemluvě p uměleckých kovářích či vlastnících statků. Prostě je potřeba hošovi přát štěstí, aby v tom poměru 1:10 byl na té levé straně.
0/0
13.1.2006 10:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.