Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Euro: Úřad potvrdí Kapsche jako vítěze tendru na mýtné

Šance na to, kdo vyjde vítězně z kauzy tendru na mýtné, jsou podle médií padesát na padesát. Hospodářské noviny minulý týden s odvolánímna blízký zdroj uvedly, že úřad rozhodne ve prospěch vyloučených firem. Nyní ale internetový portál Euro Online přinesl zprávu, že vítězem zůstane Kapsch.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Alfik

A teď musím jen čekat
až novináři vyšťouraj komu se kolik kapschich penizku dostalo do jeho vlastni kapsy.
0/0
25.1.2006 14:15

mpixel

Zabraňme autům jezdit po dálnicích.
Sám osobně po dálnici nejezdím, ale kolem. Mikrovlnky mě v tom jen utvrdí.
0/0
24.1.2006 11:18

mpixel

Re: Zabraňme autům jezdit po dálnicích.
Antiamrikanství Evropy mě docela sere.  A hlavně našich politiků. Raději necháme vydělat Rakušákům či Francouzům za brány než aby jsme použili v tuto chvíli lepší americký GPS. Evropský neznamená naše.
0/0
24.1.2006 11:21

mpixel

Re: Re: Zabraňme autům jezdit po dálnicích.
...a to i přesto že se za používání GPS nic američanům platit nemusí.
0/0
24.1.2006 11:22

Vanguard

Re: Re: Re: Zabraňme autům jezdit po dálnicích.
Napsat příspěvek a sám si na něj odpovídat...nemáš nějaké problémy?
0/0
24.1.2006 11:27

Vypečenej

Která varianta je lepší?
Která varianta je lepší? Postavit brány nebo ta druhá varianta? Myslím, nějaké to satelitní sledování. Přesně se v tom nevyznám - četl jsem pouze informace na nějakém webu, který byl ovšem přímo zaměřen proti branám, tak nevím kde je pravda. Je fakt, že dát k dálnicím další bariéry na zastavení auta, které by jinak mohlo skončit třeba v poli je tak trochu divné, ale třeba je to jen nezvyk. Docela rád bych tu na toto téma zavedl diskusi. Jak to bude fungovat, když se nákl. automobil bude většině místům, kde jsou brány vyhýbat? Tak to asi bude ničit "okresky" aby ušetřil ne? A stát, či vítězná firma nakonec řekne, že ví jak na tyto řidiče, že postaví další a další brány všude možně... poplatek za tyto cesty nebude samozrejmne hned od roku 2007, ale třeba později ale co nevidět budou v ČR vyrůstat tyto železné konstrukce, které pak budou stát případné další peníze na likvidaci. Nebyl by vážně satelitní systém lepším řešením? (Jsem jistě ovlivněn, tím co jsem se dočetl na tom webu)
0/0
24.1.2006 8:12

Vanguard

Re: Která varianta je lepší?
Problém je v tom, že satelitní systém počítá s evropským systémem Galileo, který se má podle plánů spustit asi za pět let...což v praxi znamená, že dřív než v roce 2013 fungovate nebude. Navíc zkušenosti se satelitním systémem v Německu jsou dost tristní a německá vláda se snad chce dokonce s jeho dodavatelem soudit. Reálně vzato je ten kapschovský systém asi nejrychlejší a nejjednodušší variantou jak dosáhnout placení mýtného u nás.
0/0
24.1.2006 10:01

melkor

Re: Re: Která varianta je lepší?
Huraaaa, konecne nekdo, kdo o problematice neco vi!
0/0
24.1.2006 10:59

tvm

Re: Re: Re: Která varianta je lepší?
to těžko..zdaleka nejjednodušší a nejrychlejší řešení je zdražit dálniční známky pro vozdidla nad 3,5t
0/0
24.1.2006 13:32

radek

pecina?
už zase ten od pohledu ...... ? Jinak to dopadnout nemohlo
0/0
23.1.2006 19:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.