Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Hyundai chce v Česku vyrábět už za dva roky

Konečné oficiální rozhodnutí o stavbě továrny jihokorejské automobilky Hyundai v Česku zatím nepadlo. Již teď se však horečně dolaďují detaily budoucí miliardové investice. Ani čeští vládní úředníci, ani šéfové Hyundai nechtějí na projektu prodělat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

investor

Jak se vztekají...
ti ODéeSáci, že se to podařilo díky podpoře investic ze strany vládnoucí ČSSD.
0/0
25.1.2006 8:07

Jack

Možná 3000 robotů
pří výšce našich odvodů na soc. a zdrav. poj. to vyjde levněji. Jedině, že by dali zaměstnancům 10 k hrubého ( ale s tím si asi mohou jít do prd.., protože pablbek na dávkách "platí" více. )
0/0
24.1.2006 14:22

keri1

3000 míst - těžko
možná pro Poláky a Slováky - zeptejte se kolik jich pracuje v Kolíně
0/0
24.1.2006 11:46

jirka

Re: 3000 míst - těžko
kolik
0/0
24.1.2006 12:33

Tom-77

Re: 3000 míst - těžko
Souhlasim, bude to plny Poláků a Slováků. Nakonec tam z 3000 mist bude ztěží 1000 čechů.
0/0
24.1.2006 12:34

Hans

Re: Re: 3000 míst - těžko
Ano přesně tak, no opravdu mě těší, že ze svých daní budu podporovat slovenskou a polskou zaměstnanost
0/0
24.1.2006 12:44

keri1

Re: Re: Re: 3000 míst - těžko
Mě nevadí že tam budou pracovat - ať si každej dělá kde chce - ale že do toho náš stát rve takový love a pak se u nás ta nezaměstnanost zas o tolik nesníží  snad opravdu budou vyrábět díly v ČR - potom by se to přece jenom alespoň trochu kompenzovalo - ještě ba to chtělo podpořit studenty technických VŠ - zatím je to tady samej právník a ekonom
0/0
24.1.2006 13:10

Hans

Re: Re: Re: Re: 3000 míst - těžko
A o tom to je, budeme to dotovat my všichni a pomůže to Polsku a Slovensku. Myslím, že stát by měl ty dotace na nová pracovní místa přehodnotit a dávat je pouze na české občany nebo vůbec. Podívejte se na Německo, Rakousko, ... jak pořád prodlužují ochrannou lhůtu pro svoje občany před novými členskými zeměmi EU. Neškodilo by trošku víc národního uvědomění. Další důvod je - příklad naše firma (velká strojírenská firma na Vysočině) - čeští VŠ nejsou moc ochotni nastoupit za nějakých 15.000,- hrubého, to radši půjdou do Prahy za trojnásobek, kdežto slovenští absolventi jsou za to vděční. Proto je u nás téměř každý druhý nově nastupující Slovák. Firma je německá a je jí to jedno, hlavně že má levnou a vzdělanou pracovní sílu. Ano i naší firmě stát dal dotace na nová pracovní místa  
0/0
24.1.2006 13:48

jano_ba

Re: 3000 míst - těžko
nemaj obavy.Ak ide o potencialnych zamestnancov automobilky, na Zapadnom Slovensku budu v tom case v prevadzke 4 fabriky (VW, PSA, KIA a dalsia ohlasena PSA).Uz do tej druhej PSA bude vraj problem s dostatkom kvalifikovanej pracovnej sily.
0/0
24.1.2006 12:39

jano_ba

Re: Re: 3000 míst - těžko
a navyse, dodavatelske firmy navazne vytvaraju dalsich x tisic pracovnych miest v celej krajine, pricom ich pocet vzhladom k priamo zamestnanym v automobilke moze byt az troj a viac nasobok.
0/0
24.1.2006 12:43

Marek

dálnice 100% nebude
Vsadím boty, že do 3 let rychlostní silnice určitě nebude. Jen samotná stavba je na 3 roky, a to už musí být k dispozici všechny pozemky, povolení, rozhodnutí... Sliby se slibujou, blázni se radujou.
0/0
24.1.2006 11:18

lemax

Re: dálnice 100% nebude
Proc ne? zmen zakony at si tam ti kriminalnici neco vydelaji, kdyz chteji zradlo a postel, nemyslis?
0/0
24.1.2006 11:34

lemax

Ktery podnik bude delat plasticke vylisy?
0/0
24.1.2006 11:11

Arnost_Banan

R 48
Pokud vim, tak R 48 ma spojit Belotin (navaznost s D47) s Ceskym Tesinem (resp. statni prechod), tak nevim, jak to planuji s propojenim na slovensko, ale CT je hranicni s Polskem.
0/0
24.1.2006 9:47

mpixel

Ani čeští vládní úředníci,..., nehtějí na projektu prodělat
Ani čeští vládní úředníci,..., nehtějí na projektu prodělat. ¨A já vždycky myslel že nechtějí aby prodělal stát který zastupují.
0/0
24.1.2006 9:06

Maho Yakoticz

Re: Ani čeští vládní úředníci,..., nehtějí na projektu prodělat
Já myslím, že je to napsáno správně ...
0/0
24.1.2006 11:22

Ekonom

Dotace
 ...daňové úlevy, dotace na nová pracovní místa, levné pozemky atd. jež stát Hyundai nabízí, budou cinit 15-20% celkove investice z ca. 1-1,5 miliardy Euro. K tomu dotace na projekt nove silnice atd. Jak budou soudruzi tyto dotace, ktere budou chtit dostat od EU, vysvetlovat v Bruselu? Jedna se totiz o penize z prevazne vetsiny nejvetsich nettoplaticu do EU pokladny, jako je SRN, Svedsko, Francie atd.
0/0
24.1.2006 8:55

melkor

Re: Dotace
??? To si vazne predstavujete, ze ty penize Hyundai dostane "na ruku"? Pokud je mi znamo, tak danove ulevy, dotace na nova prac. mista, levne pozemky, ... jsou poskytovany prakticky vsemi (nejen) evropskymi staty. Dalnice na Ostravu se musi postavit tak jak tak a narok na dotaci od EU je plne opravneny (jen se to snad kvuli Korejcum urychli). Tak kde, sakra, vidite problem? V "barve" vlady, ze? :-)
0/0
24.1.2006 11:05

Maho Yakoticz

Re: Re: Dotace
Tam je zakopán pes bez ohledu na Hyundai.
0/0
24.1.2006 11:23

Vaclav Klaus

Re: Re: Dotace
Je videt hochu, ze nerozumis vubec nicemu. Zrejme ti, kteri na tyto dotace novym EU statum nejvice doplaceji, reknou jednou dost a do dnes jiz prazdne EU pokladny nebude zadny priliv penez. Navic ze svych soucasnych prispevku si tyto staty plati vlastni konkurenci z Asie za svymi dvermi.
0/0
24.1.2006 12:49

Rado

Silnice
Mě by zajímalo, kudma povede ta dálnice na Slvensko.... Pevně doufám, že to pojede z Frýdku do Jablunkova klasicky přes Třinec....
0/0
24.1.2006 3:20

Petr

Re: Silnice
Skoro přesně, akorát kolem Třince bude obchvat.
0/0
24.1.2006 9:44

Tom

Re: Silnice
V tošanovicích se to odpojí od tes delane cesty. a pak to bude komplet nova cesta, ne jak ted vsechno pres dediny.
0/0
24.1.2006 10:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.