Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejvíc problémů je při reklamacích bot a mobilů

Nákup může často znamenat výlet mezi paragrafy. Přibývá lidí, kteří si stěžují, že se jim nedaří reklamovat vadné zboží. Největší problémy přicházejí, když dojde na reklamaci obuvi, mobilních telefonů a elektroniky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michal

reklamace u Siemens
Ja osobne mam s reklamaciami u Siemensa dobre skusenosti. Odniesol som to stale do ich servisneho centra na Andeli http://www.benqmobile.com/cds/frontdoor/0,2241,cz_cs_0_86786_rArNrNrNrN,00.html . AFakt super pristup a stale to opravili za asi 4 dni.
0/0
1.2.2006 23:10

Pavel

Pavel
0/0
1.2.2006 16:31

vymrzovač

oskar + siemens = nejhorší kombinace
oskar napíše vyjádření,že"neznámá tekutina v klávesnici"....a nashle!Víc se s Váme nebaví!Žádné vyjádření autorizovaného servisu! Víme,že tam nebyla žádná voda,nic.Navíc sdělení,že se jedná o starší typ (rok starý),a proto do něj není základová deska,takže Vám můžeme nabídnout prodej nového mobilu. Tím jsme skončili se Siemensem i s Oskarem.
0/0
1.2.2006 12:35

Golem

Re: oskar + siemens = nejhorší kombinace
Dobře jsi udělal!
0/0
1.2.2006 12:44

afanasiepropanbutanovna

Eurotel - BAŤA
Mé zkušenosti s Eurotelem jsou dobré, můj mobil končil za 14 dnů se zárukou, dali mi po dobu opravy k dispozici náhradní, po 10 dnech mi zavolali, že mobil nelze opravit a dali mi novější typ mobilu zdarma .
Podstatně horší to je ale u Batě!! Moje známá si tam koupila boty za 2,5 tisíce, po 4 týdnech se jí dost drasticky ošlapali podpatky. Při reklamaci jí řekli, že s tím měla přijít dříve, že to již nelze opravit. Na její argumentaci o kvalitních botech, které by měly vydržet přece déle než 14 dnů, jí odpověděli, že se o ty boty špatně stará, jinak by si všimla, že se ošlapávají. Po stížnosti na centrálu do Zlína ( při dost nekompromisním postupu až k šéfovi kvality celé firmy) bylo dosaženo slevy 600,- Kč a opravy zdarma (oprava snížila podpatek).
0/0
1.2.2006 11:27

mess

2x prispevek
sorry, blbej reload :)
0/0
1.2.2006 10:53

mess

soudni znalec
Reklamoval jsem boty Adidas v Drape v Letnanech. Vedouci prodejny po 14 dnech mi rekla, ze jsem si trekove adidasky za 14 dni znicil sam, ze jsem moc utahoval tkanicky. Nechal jsem udelat posudek soudniho znalce, ktery mi sam doporucil objednavku posudku ve stylu kdyz neco najdete, udelejte posudek, kdyz ne, tak vam zaplatim postovne a balne. Posudek vypracoval, nebot i dle jeho nazoru reklamace byla opravnena, s botami jsem sel primo s posty na prodejnu, kde jsem dostal okamzite penize za boty i za posudek na ruku. Nevzdavejte to. M.
0/0
1.2.2006 10:53

mess

soudni znalec
Reklamoval jsem boty Adidas v Drape v Letnanech. Vedouci prodejny po 14 dnech mi rekla, ze jsem si trekove adidasky za 14 dni znicil sam, ze jsem moc utahoval tkanicky. Nechal jsem udelat posudek soudniho znalce, ktery mi sam doporucil objednavku posudku ve stylu kdyz neco najdete, udelejte posudek, kdyz ne, tak vam zaplatim postovne a balne. Posudek vypracoval, nebot i dle jeho nazoru reklamace byla opravnena, s botami jsem sel primo s posty na prodejnu, kde jsem dostal okamzite penize za boty i za posudek na ruku. Nevzdavejte to. M.
0/0
1.2.2006 10:40

patacek

Reklamace bot
Pri reklamaci obuvi jsem se jednou obratil s dotazem na serveru www.obuv-kuze.cz  a docela mi poradily. Alespon jsem mel nazor odbornika jestli to ma cenu v me reklamaci pokracovat nebo maji prodavaci pravdu. Hodně štěstí všem bojujícím s bezprávím :-)
0/0
1.2.2006 10:28

Karel

zloději
A3 sport v Praze na Floře.   reklamaci obuvi vám tam neuznají, v odůvodnění jinými slovy napíší, že jste v ní neměli chodit. Deset let se soudit nehodlám, tak se už jen této "skvělé" prodejně vyhýbám.
0/0
1.2.2006 9:46

Andy

Vadné martensky
Koupil jsem si v prodejně ART na Národní třídě martensky. Po pár dnech jsem zjistil, že mi do nich zcela sprostě teče, a to do obou, při sebemenším dešti, nebo při pár krocích mokrou trávou. Hned jsem je šel reklamovat a tím že jsem asi dostal nějaký vadný pár. Jaké však bylo moje překvapení, když mi sprostý neomalený vedoucí, řevem sdělil, že do KAŽDÝCH BOT TEČE A ŽE MOKRÁ TRÁVA JE PRO BOTY TO NEJHORŠÍ CO MŮŽE BÝT. Reklamaci vůbec nechtěl přijmout, když jsem byl neoblomný, boty nakonec přijal, jenže mi je za týden vrátil ve stejném stavu. Mám se s nimi kvůli 3 tisícům soudit?
0/0
1.2.2006 9:14

Neprodavam mobily :-)

Re: Vadné martensky
byla u tech bot deklarovana nepropustnost, nebo tak neco? Nebo je to u teto znacky jen takova lety overena zkusenost, kvalita atd.? 
0/0
1.2.2006 9:30

Kik

Reklamace
Pred lety jsme koupili dceri My first Sony, specialni radio a kazetak pro deti. Bohuzel ale zacaly problemy, protoze to obcas nektere kazety nechtelo prehrat. V prodejne tvrdili, ze to hraje, ale pak jsem prinesl nekolik svych kazet (byl to kupovane nahravky) a vratili mi penize. Tenisky od Bati se zene zacaly v ohybech rozlepovat, prodavacka trvala na reklamaci, ze bez ni nam penize vratit nemuze. To nebyl problem, ale cele se to jen protahlo na 2 tydny, nez nam penize vratili. Jinak s reklamacemi nemam spatne zkusenosti, mozna jsem mel jenom stesti.
0/0
1.2.2006 8:56

reklamace

stížnosti
Chtít sepsat a podepsat důvody proč nelze reklamaci vyhovět se mi zdá jako dobrý nápad.Věřím, že to může zabrat. Docela se mi taky osvědčilo informaci o chování firmy sepsat a dát tyto informace k dispozici ostatním např. www.varovne.info nebo si stěžovat na České obchodní inspekci www.coi.cz
0/0
1.2.2006 8:44

jahy

mobil
tak nevím,ale prodavač přeci zboží zašle a pošle na reklamaci.a jak se servis vyjádří,tak to potom on podá zákazníkovi.
0/0
1.2.2006 8:38

dablicek

Re: mobil
no konkretne u mobilu v tech minikramcich to funguje asi tak ze tam clovek donese mobil. Prodavac"expert" ho ve volne chvili rozdela, povymenuje co se da, kdyz ani to nepomuze tak vymeni zakladni desku a kdyz ani to neprinese vysledek tak vas kopne do prdele ze mobil nejde opravit v dusledku toho ze prisel mobil do kontaktu s vodou na coz se zaruka nezvtahuje. v lepsim pripade. V horsim pripade mobil ani nerozdela a rekne to samy a hned vam nabidne nakup jinyho mobilu.... kde to zijem? zvlast pri dnesni poruchovosti uplne vseho....
0/0
1.2.2006 8:46

jahy

Re: Re: mobil
ale přeci prodavač není servis.vy musíte chtít vyjádření z oficiálního servisu.každá firma jak siemens,nokia a pod.mají své autorizované servisy,kteří vystaví protokol o opravě.
a že je hodně tel  oxidovaných-kdo ¨ho používá v koupelně,když mrholí,sněží,nebo když je mráz a přejdete do teplé mistnosti.stačí pouzdro a tel se za¨čne v něm potit.
0/0
1.2.2006 8:55

Neprodavam mobily :-)

Re: Re: Re: mobil
smluvni vztah uzavreny koupi veci  mate s obchodnikem, takze na oficialni vyjadreni servisu nemate zadny narok, to Vam muze napsat bez problemu obchodnik.
0/0
1.2.2006 9:13

Lara (prodávám mobily)

Re: Re: mobil
Pracuju v jenom z těch minikrámků o kterych tady pisete. Můžete mi věřit, že se VŠECHNY reklamované telefony odesílají do autorizoavného servisu! Pokud je přístroj v záruce, tak my jeho reklamaci předáme našemu dodavateli, kterého zastupuje právě autorizovaný servis.
Co by z toho prodejce měl, kdyby musel platit osobu, která by mu ty telefony opravovala? Lidi přemýšlejte trošku, než nekoho z něčeho osočíte!
0/0
2.2.2006 8:59

piškot

Čekat na výsledek soudu, který vám dá za pravdu, je časově i finančně náročné.
U některých reklamací jsme měla pocit, že strčí reklamované zboží dozadu do skladu, počkají 30 dní a v období před tím se tváří, že vyjádření ještě nedošlo. Pak už mají přichystané "vyjádření" jejich znalce, že  reklamace je neoprávněná. Spočítejte si, zda se vám vyplatí zaplatit posudek u jiného znalce a následně čekat na soudní řízení, protože je to prý tvrzení znalec proti znalci a to rozhodne až soud. Vrážet peníze za nezávislý posudek a následně několik let, než přijde případ u soudu na řadu - tak to raději oželím ty peníze. Vím, že bych měla nárok na vrácení peněz, když budu dostatečně vytrvalá, ale ten promarněný čas a vstupní "poplatky" mě odrazují.
0/0
1.2.2006 8:30

Neprodavam mobily :-)

Re: Čekat na výsledek soudu, který vám dá za pravdu, je časově i finančně náročné.
No to je mozna chyba, pokud se citite ze je pravo na Vasi strane, tak si nechte udelat posudek a soudit se, dostanete zpet vetsinou vsechny naklady spojene s proceem sodniho rizeni +posudek. Je pravda ze pokud nemate nebo nechcete investovat vstupní "poplatky", jak rikate, tak je treba jen pocitat do deseti.
0/0
1.2.2006 9:16

Golem

ukázková manipulace!!!
"Šéf ČSOB Pavel Kavánek v úterý zveřejnil průzkum ... ze kterého v zásadě vyplývá, že klienti jsou za kvalitní služby ochotni zaplatit."  Tak tento průzkum můžeme použít úplně na všechno, třeba i na poplatky za zrušení účtu! Copak je asi na zrušení účtu kvalitního? Hlavně není uvedeno, zda se ten průzkum vztahoval na kvalitu v souvislosti k vedení účtu u ČSOB. 
0/0
1.2.2006 8:04

jsiii

Re: ukázková manipulace!!!
Tyhle průzkumy vypadají asi takhle: "Q: Jste spokojeni se službami vaší banky? A: Ne Q: Byli byste ochotni, za předpokladu, že se služby banky, se kterými nejste spokojeni zkvalitní, přijmout některé poplatky? A: Ano" -- Závěrem z toho jasně vyplývá, že klienti jsou ochotni cálovat a opravňuje nás to vybírat nehorázné poplatky, protože naše služby přece kvalitní jsou.
0/0
1.2.2006 8:52

misa1717

...
Mně řekli v Humanicu, po dvou týdnech nošení bot, kdy se mi roztrhla díra na tkaničku, že si je moc utahuju. Tím pádem je to moje chyba.. a když jim podepíšu, že jsem si to způsobila špatným zacházením sama, tak se pokusí mi je zdarma opravit. Ale za výsledek už neručí. Po půl hodině dohadování jsem je hodila paní prodavačce na hlavu a chodím nakupovat jinam
0/0
1.2.2006 7:32

jozka

Re: ...
Na to je nejlepsi je pozadat, aby svuj nazor uvedli pisemne. Casto pak honem nekam telefonujou a pak reklamaci prijmou. A pokud jsou tak drzi, ze to i pisemne sepisou, jeste pak stoji za to je poprudit, aby ukazali podpisove vzory..
0/0
1.2.2006 7:38

misa1717

Re: Re: ...
Oni mi to dali tenkrát písemně. To byl už  výsledek reklamace. Mohla jsem se samozřejmě obrátit na nějakou obchodní inspekci nebo SOS (jak se píše v článku).. jenže na to nemám čas ani náladu.. to bych pak nedělala nic jinýho.. včera jsem si například koupila jeden den prošlý jogurt, prodavačka mi pak řekla, že to je jen minimální trvanlivost a že to je v pořádku..  a to je pořád něco..
0/0
1.2.2006 7:54

Zette

muj mobil
Asi tri roky nazpet jsem koupil u Eurotelu novy mobil. Po mesici jsem sel reklamovat nefunkcni joystick, ve znackovem servisu jej vymenili a radne zapsali. To se mi pak behem dvou mesicu stalo jeste dvakrat. Vzdy uz ale do dokumentace napsali vymena klavesnice a pak si vymysleli jiny problem. Aby mi slavny Eurotel nahodou nemusel vymenit mobil. Po treti mi v servise dokonce vymenili baterku, coz jsem zjistil az doma. Asi po dvou mesicich mi opet rupl joystick, tentokrate uz jsem ale onen Alcatel 511 hodil do prvni popelnice... A tak tady zijeme.
0/0
1.2.2006 7:28

Xladi

Re: muj mobil
Tak to jsi udělal chybu protože když jsou 4 reklamace na různý závady můžeš žádat výměnu nebo vrácení peněz. Já většinou problémy s reklamacema nemám. Používám to samý co by mohli použít proti mě prostě když nechtěj opravit navrhnu jim že tam pošlu ČOI nebo to dám do TV a už to jde. Jednou sem dal boty na reklamaci za 1000 sandále nosil sem je 3!!!! týdny a normálně se rozpadali(předtím sem měl boty 3 roky nosil sem je pořád a v pohodě). Dali mi vyjádření že je neumím nosit, tak se to tam dalo opakovaně s dopisem že když maj ty jejich boty vydržet jen 3 tejdny že se na ně podívá televize a už to šlo. Prodejci jen zkoušej co vydržíte, hlavní je nenechat se. A než jdete reklamovat přečíst si práva spotřebitele aspoň něco ať máte argumenty
0/0
1.2.2006 8:45

Neprodavam mobily :-)

Re: Re: muj mobil
to stou TV je dobrej trik, ale pomuze tak na malomyslny, uplne si dokazu predstavit kolik nametu tam maji na utrzenou tkanicku u tenisky :-), COI zabere, ale i to ma sve mouchy a pokud ke kontrole uz dojde, tak rozumny prodejce (pokud je zakaznik v pravu) vec vyresi a zadne dalsi sankce mu jiz nehrozi, vice detailu nebudu popisovat, ale z hlediska statistickeho je to pro "sikovneho" a prava znaleho prodejce porad vyhodne to nechat zajit az k COI.
0/0
1.2.2006 9:27

mashley

.....
mne hodili do bazenu i s mobilem v kapse nastesti jsem mel posledni den zaruky a i tak mi vratili penize aniz by se mne ptali na podrobnosti...
0/0
1.2.2006 6:54

Vyrobce

Vyrobce
Zda je reklamace opravnena nebo ne snad urcuje vyrobce a ne nejaky zidacky prodavac za plentou
0/0
1.2.2006 6:18

Alek

Re: Vyrobce
No výrobce těžko, když se většina věci vyrábí v Asii...
0/0
1.2.2006 8:06

kryskak

Re: Vyrobce
No tak o uznani ci neuznani reklamace rozhoduje prodejce. Dle zakona.
0/0
1.2.2006 8:58

Neprodavam mobily :-)

Re: Vyrobce
tak to jste docela mimo, s vyrobcem nemate zadny smluvni vztah, vyjadrit se musi prodejce!
0/0
1.2.2006 9:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.