Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Česku se povede i bez reforem, míní ČSSD

Sociální demokraté jsou přesvědčeni, že české ekonomice se daří dobře a bude to tak pokračovat, i když vláda nepřidá ruku k dílu a nezrealizuje některé reformy. Občanští demokraté si naopak myslí, že pořádný růst nastane teprve po reformách daňového, sociálního a důchodového systému.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jkl

Tzv "reformy" jsou šité na míru bankách, fondům
a pojišťovnám, hlavním klientům ODS.To vidí i slepý...
0/0
8.2.2006 7:47

Martin

Volte podle mých moudrých rad
Nenapíšu nic světoborného ani objevného, ale můj motiv pro volbu v letošních volbách je tento: socani cucali ze státu a moci v něm 8 let a semtam se jim něco povedlo (například zvednout ekonomiku z naprostého srabu let 96-97). Nebudu volit ODS, protože ti jsou nadržení na cucání po dlouhém půstu a cucali by proto patrně mnohem hltavěji. No a o jejich experimentech typu rovné sociální dávky si myslím, že by z nich možná Mao Ce Tung měl radost, ale já hodlám žít ve standardní evropské zemi. Alespoň časem.
0/0
7.2.2006 13:34

Shal

Re: Volte podle mých moudrých rad
ve standartní evropské zemi,k terá už je pěkných pár let v krizi a jen tak se z ní nedostane, kvůli neschopnosti politiků prosadit nezbytné reformy. TO bylo keců jak doženeme USA, ale každým rokem se jen vzdalujeme. S levicí do pekla.
0/0
7.2.2006 14:07

Totedyne

Re: Re: Volte podle mých moudrých rad
, Za posledních 20 let si udržuje USA proti Evropě náskok v DPH/ob. asi 50%. Žádné vzdalování se nekoná.
0/0
7.2.2006 18:56

Totedyne

Re: Re: Re: Volte podle mých moudrých rad
, Samozřejmě v HDP/ob.
0/0
7.2.2006 18:57

neo030

pani bankeri se tvrde myli
bohuzel pro nas, pracujici a platici dane..
dalsi 4 roky nam bohuzel bude vladnout opet ruzova luza, tentokrat jiz otevrene podporovana svymi rudymi bratry..kteri si za to ubdou klast sakra podminky..
0/0
7.2.2006 12:52

Totedyne

Re: pani bankeri se tvrde myli
, Nesouhlasím. Pokud jsou bankéři umytí, neměl by v tom být pro pracující a plátce daně problém.
0/0
7.2.2006 18:53

jindra

hmm
Myslim ze ten duvod je jasny. Proste se jim nechce nic delat, protoze stejne nevi co by meli delat. Dulezite je aby si nudrzeli koryta jeste dlasi 4 roky.
0/0
7.2.2006 11:54

narkissos

Paroubkovy řeči jsou jen jeho zbožným přáním
Jeho výrok o tom, že není potřeba reformovat důchodový systém, protože s nynější a ještě trochu zvýšenou porodností to ještě pár let vydrží, je opravdu výrok hlupáka.
0/0
7.2.2006 9:56

KKK666

Re: Paroubkovy řeči jsou jen jeho zbožným přáním
Stejný jako komouši. Ti také vždy a všude tvrdí, že současný stav by se měl zachovat. Nevím, přoč zrovna naše levice se tak strašně vzhlédla v Klausově systému ze začátku 90. tých let?
0/0
7.2.2006 10:43

Konstrukter

Re: Paroubkovy řeči jsou jen jeho zbožným přáním
To řekl? On říká něco jiného, než má ČSSD v programu?
0/0
7.2.2006 10:54

Jouda

Daňový úředníku,
ty seš pořád stejný vůl. Inu nula, co nic neumí, nechá se za nicnedělání platit státem, ale závidí těm, co se snaží a mají úspěch. Myslím, že většina zde diskutujících lidí by tě ráda poznala a nakopala ti p*del.
0/0
7.2.2006 9:43

Daňový soumar

Re: Daňový úředníku,
Já bych zdaleka nezůstal jen u toho...
0/0
7.2.2006 9:53

Daňový úředník

Re: Re: Daňový úředníku,
Neboj daňový podvodníku, speciálně tobě bych rád rozšmelcoval tu držku!!
0/0
7.2.2006 10:18

Daňový úředník

Re: Daňový úředníku,
A ty seš mentální magor. Prdlajs o mé práci víš a velmi pravděpodobně bys ji vůbec nezvládl...
0/0
7.2.2006 10:20

KKK666

Re: Re: Daňový úředníku,
No z příspěvků je asi všem jasné, že sám máš houby a tak by si měl vše rád společné s ostatními. Což ukazuje na komunistu, nebo soc. demokrata i když se rozdíly posledni dobou velmi stírají.
0/0
7.2.2006 10:41

Daňový úředník

Re: Re: Re: Daňový úředníku,
No a co? Jako pravičák bych vyznával ty vaše modré kecy, že daně jsou zlodějina, je třeba je zrušit, a úředníky ty parazity propustit. Protože nejsem milionář, budu volit toho, kdo milionáře pěkně zdaní, protože to považuji za správné. Takže volby vyhraje ČSSD a vy modrásci s tím vůbec nic nenaděláte. Blbě mě platí za náročnou práci, tak ať solí aspoň bohatí, když nesolí stát těm kdo mu plní kasu z peněz porušovatelů zákona, tedy daňových podvodníků... 
0/0
7.2.2006 11:22

anders22

Re: Re: Re: Re: Daňový úředníku,
maji pravdu - jsi D*bil s velkym D. Kdyz ty jsi neschopny vydelat, tak tem, co to umi, to aspon seberu, at maji stejny nic jako ty - fakt dobry. Nejhorsi zlocin je tady uspech, ze, mindraku  
0/0
7.2.2006 11:55

KKK666

Re: Re: Re: Re: Daňový úředníku,
Myslím, že Tvůj příspěvek přesně vystihuje proč má v naší kotlině levice tolik. Není to solidarita s chudšími a nemocnými, je to prostě a jednoduše závist.
0/0
7.2.2006 12:21

Lehor

Re: Re: Re: Re: Re: Daňový úředníku,
Naprostý souhlas. Skutečně si myslím, že levice má tolik hlasů jen kvůli tomu, že citlivě brnká na závistivou stunu. Lemplové a lenoši vidí, že bohatší se mají hůř a hůř a když jim spadne nějaká dávka, aby bylo na cíga a lahváče, klidně budou levičáky volit dál.
0/0
7.2.2006 12:28

Zlej

nemám sílu ani náladu
komentovat toho arcidementa z RaJ. Ten pingl mi za to nestojí. Ale přijde den, kdy zůčtujem a jelikož je účet už vysokej, tak ti z toho ty prase bradavičnatý dobře nebude.
0/0
7.2.2006 9:33

KKK666

Už je to tady
Klasická politika Paroubka. "Nebojte, i když nic neděláme a nebudeme nic dělat, bude to pořád v pohodě".
0/0
7.2.2006 9:31

Daňový úředník

....
Tlustý je idiot. Ať platí hlavně bohatí, neboli vivat daňové progresi!!!
Chce to vyšší tresty za krácení daní, obzvláště, když v Praze přijde daňová kontrola jednou za 100 let. To pak nekrátí daně jen poseroutkové, a nižší daňové sazby na tom nic nezmění, resp. změní jen málo.
0/0
7.2.2006 8:05

odborar

Tlustému nesaháte ani po kotníky....
Je to výjimečný člověk v modré šedi ODS,který má nejen správnou vizi,ale dovede jí i vyargumentovat.Sobotka slíbil,že bude snižovat lidi ve státní správě každý rok o 2-5%.Co se však dějě?Dělají se drahé audity na ministerstvech a výsledek pak toptálně vyšumí.Místo aby úředníci ubývali,tak naopak za vlády ČSSD přibývají raketovou cestou. Rovná dávka všem vůbec není nesmysl.Kdyy jste nebyl zaměstnanec a kupříkladu podnikal,zjistil by jste,že litiků typu Julinka a dalších. pokud jako podnikatel platíte daleko více na sociální pojištění než zaměstnanec,přesto máte daleko nižší důchod, portože u zaměstnanců jsou jiné výpočty. podobně je to v případě nezaměstnanosti, když se na ,,Výhody pro podnikatele" které zavedla ČSSD naštvete a zabalíte podnikání.Tyto nerovnosti chce Tlustý odstranit rovnou dávkou. A to je správná cesta.Ať si každý investuje své peníze sám.Že to odstraní byrokracii o 500%,o tom nepochybujte. http://www.odborar.webzdarma.cz/
0/0
7.2.2006 8:23

Daňový úředník

Re: Tlustému nesaháte ani po kotníky....
A to že seš odborář?
Podnikatelé platí naopak daleko méně než zaměstnanci, protože si do nákladů narvou kdeco. Pokud tedy nemyslíš absolutní výši, když mají vyšší příjmy. Nevím jestli je nutných úředníků nadbytek, asi ano, jistě by se dala část státní správy racionalizovat, ale v Praze by bylo třeba berňáků aspoň 3x tolik. To by pak bylo odhalených daňových podvodů a zkrácení daní a peněz do rozpočtu. Tedy pokud by se kvůli nevalnému platu nenechali podmáznout, což je mnohem pravděpodobnější....
0/0
7.2.2006 8:43

BjBe

Re: Re: Tlustému nesaháte ani po kotníky....
porad nechapu , kde lidi jako ty berou porad to pravo na ty penize co jini vydelaji a to ze vam je podle platnych zakonu nedaji berete jakoze je ukradli. Jen nechapu tohle mysleni, jakoze to jsou penize statu a oni mu je ukradli. Ono je to trochu naopak.
0/0
7.2.2006 8:56

Daňový úředník

Re: Re: Re: Tlustému nesaháte ani po kotníky....
Považuj si třeba daně za krádež asociále, ale jednou je to krádež zákonná, zatímco krácení daní je trestný čin, tudíž krádež nezákonná. A máš to!!! Morální hledisko sem netahej, navíc modrásci žádnou morálku nemají a neznají, jen neviditelnou ruku trhu..
0/0
7.2.2006 10:24

Shal

Re: Re: Re: Re: Tlustému nesaháte ani po kotníky....
Jasně, debile.To že státní okrádání není zločin ještě neznamená, že to není špatné. Kdysi byl zákon, že černoši nesmí jezdit vepředu v autobuse. V Chile mají zákon, že sex až po svadbě a obojí jsou blbosti. Stejně jako tohle státní okrádání. To že neumíš vydělat prachy neznamená, že musíš krást ostatním. Bohatí si prachy nesyslí, ale utrácejí je za služby a produkty a tedy peníze přijdou těm, kteří pracují a zaslouží si je. Když je stát ukradne a dá je někomu, komu se makat nechce a nechce mít zodpovědnost, tak je to snad lepší?
0/0
7.2.2006 14:16

KKK666

Re: ....
Osobně jsem proti daňové progresi a pokud ano, tak obdobu progrese ze začátku 20 století. Nikoliv progresi z dob válek.
0/0
7.2.2006 9:34

narkissos

Re: Re: ....
Pokud bude daňová progrese, navrhuji volební census  ať volí ti, kteří nejvíc platí
0/0
7.2.2006 10:01

KKK666

Re: Re: Re: ....
Ano
Dotažení 100% daňové asignace.
Dobrý nápad.
0/0
7.2.2006 10:59

narkissos

Re: ....
Vy jste úplně mimo. Máte ponětí, co se děje např. ve Švédsku, kde daně dosahují daleko přes 50 % příjmu? Vysokopříjmový a mladí lidé odcházejí do zahraničí a pokud to bude pokračovat, stát brzy štědrou sociální politiku nezaúplatí. Totéž se může stát i v ČR, kdo vám pak bude platit na soc.dávky, vy chytráku?
0/0
7.2.2006 9:57

Daňový úředník

Re: Re: ....
A víš bobánku jaké daně jsou v USA? To by se mnozí zdejší hloupí pravicoví křiklouni divili....
0/0
7.2.2006 10:21

Zwerg

Re: Re: Re: ....
Jednotlivé sazby jednotlivých druhů daní neznám, ale celkové zdanění je v USA přibližně o třetinu nižší než je průměr EU....
0/0
7.2.2006 13:23

SFS

Vyroky..
Ano - tento a jine podobne vyroky ukazuji, jak nebezpecna bude dalsi vlada levice pro tuto zemi. Pokud je zde nekdo, kdo pochybuje, ze je potreba udelat _co nejdrive_ duchodovou reformu, reformu zdravotnictvi (cimz neni myslena ta socializace zdravotnictvi, co predvadi dr. Rath), vyrazne zlepsit podminky pro drobne a stredni podnikani (zadne sypani penez z uz tak zadluzeneho rozpoctu do ruznych velko-tovaren an vyrobu zastaralych artefaktu), mel by si tyto zalezitosti nechat vysvetlit od nekoho s alespon zakladnim ekonomickym vzdelanim ...
 
0/0
7.2.2006 7:39

narkissos

Re: Vyroky..
Souhlasím, politikou ČSSD je urputně zavírat oči před realitou a oblbovat hloupé a důvěřivé lidi, kterým stačí jen slyšet sliby.
0/0
7.2.2006 10:00

jardahorak

Bankeri
Volby vyhraje ODS, soudí čeští bankéři... Jen tři ekonomové z 12 počítají s menšinovým kabinetem ČSSD podporovaným komunisty... Snad se v te predpovedi tech 12 trefi...
0/0
7.2.2006 1:23

hýkal

BTW, co se týká preferencí na internetu...
...na novinkách bejvají hlasování dost často, nedávno jsem tam viděl anketu, kde ČSSD porazilo ODS, hglasovalo asi 15tis. lidí... to je mnohem důvěryhodnější než nějaké vylhané prefernce na pochybných webech, o kterých jsem ani v životě neslyšel.
0/0
7.2.2006 1:06

Jirka

Re: BTW, co se týká preferencí na internetu...
Já zase viděla anketu na webu Halo novin. KSCM tam porazila úúúplně všechny.
0/0
7.2.2006 1:08

hýkal

Re: Re: BTW, co se týká preferencí na internetu...
ty čteš haló noviny, no vidíš tak to jsme doma... jenže novinky.cz jsou nejčtenější, v tom bude ten rozdíl ;-)
0/0
7.2.2006 1:09

Jirka

Re: Re: Re: BTW, co se týká preferencí na internetu...
Já čtu různé texty, hold se potřebuju někdy pobavit. Občas zajdu na Halo noviny, občas k Mladým komunistům, občas se zůčastním diskuse s jekalem a jeho druhou polovičkou hýkalem. Jen u mladých socek jsem ještě nebyl.
0/0
7.2.2006 1:12

BjBe

Re: Re: Re: Re: BTW, co se týká preferencí na internetu...
navstevu stranek mladych komunistu doporucuji... clovek se pak probere z toho , ze lidi uvazuji racionalne.
0/0
7.2.2006 9:09

Mitchell

Re: Re: BTW, co se týká preferencí na internetu...
A ta byla na 100 % pravá - komanči přece nikdy nic nemanipulovali. A nebo to byly volby jako kdysi do Národní fronty? S jedním kandidátem? :D :D :D
0/0
7.2.2006 1:10

brzo_bude_modra_spina

a jardahorak
nezna odpoved a ani nemuze, neb v podani odesaka je totiz spatna
0/0
7.2.2006 1:02

jardahorak

Re: a jardahorak
Odpoved znam. Vzacne sme se shodli. Socani nemaji mobily, nekupuji kredit, nemuzou poslat sms. Proste nelpi na materialnu... Jak uslechtile... :-D
0/0
7.2.2006 1:05

paxxtor4u

Jen v případě růstu ekonomiky.
Pablbek má samozřejmě pravdu v případě,že ekonomika bude růst nadále stejně jako v posledních letech ještě alespon třicet let což se těžko stane.
0/0
7.2.2006 0:55

jardahorak

Re: Jen v případě růstu ekonomiky.
Ani kdyz to odhlasuji na UV? ;-)
0/0
7.2.2006 0:55

brzo_bude_modra_spina

Re: Re: Jen v případě růstu ekonomiky.
tady aspon vidis rozdil v uvazovani mezi socanem a odesakem:socan nepotrebuje materialno a buhvico jeste, zato odesak se pomeruje pouze penezi a majetkem. Jsi nic, jsi nula, clovek u ktereho je na prvnim miste bohatstvi patri ...vis kam.Vzdyt to taky vidime treba na pristupu ods k zdravotnictvi. Taky zastavas nazor, ze zvysene marze lekarniku jsou slevnene leky?napsano dobre.....zapni mozek a premejslej
0/0
7.2.2006 0:59

hýkal

Re: Re: Re: Jen v případě růstu ekonomiky.
zwerg a přemýšlet? to chceš moc :-)))
0/0
7.2.2006 1:00

jardahorak

Re: Re: Re: Jen v případě růstu ekonomiky.
"socan nepotrebuje materialno a buhvico jeste" takze oba tvrdime to same... proste socani nemaji mobily a kredit v mobilech. Proste nepotrebuji materialno... :-D
0/0
7.2.2006 1:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.