Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Auta mě baví, říká čerstvý škodovák Martin Jahn

Jeho prvním autem bylo kdysi "embéčko", nyní ho vozí do práce osobní řidič ve služebním superbu. Bývalý místopředseda vlády Martin Jahn změnil dres: od 1. února nastoupil do představenstva největší české firmy Škoda Auto, kde je šéfem personalistiky a jediným Čechem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Evilman

Pomalou a bolestivou
přeju smrt Martinu Jahnovi.
0/0
16.2.2006 14:05

ernest

Re: Pomalou a bolestivou
Tys musel mít hodně smutné dětství ...
0/0
16.2.2006 16:06

Evilman

Jáhen
Podle toho jak tohodle xindla znám ještě z Chicaga tak mu jde jen o jeho vlastní kapsu. Samolibej blbeček. Nikdy krom pár klišé z něj nevypadlo nic moudrého.
0/0
16.2.2006 14:04

Bajeasar

Re: Jáhen
Auta mě baví... To je taková formulka.. To se teď tak říká: třeba: práce mě baví... zkrátka, co sype, to mě baví... no logicky.
0/0
17.2.2006 12:14

Evilman

Jahn je hňup
 a za to jak vyhazoval bnaše prach oknem ještě když byl v Czech investu zaslouží nakopat do koulí a to pravidelně, každou minutu kopanec. Celou dosavadní kariéru jen parazitoval na našich daních, honil děvky po golfových resortech. Aby tak chcípl cestou do práce zalisován pod kamion, to mu přeju.
0/0
16.2.2006 14:02

brož

a
 a to po starým šustrovi převezme i brožovou
0/0
13.2.2006 12:10

eso-v-rukavu-rymr

Re: a
ta uz je stara. jahn ma na lepsi.
0/0
14.2.2006 18:34

henry F.

d
důvod jmenování jahna je jasnej, nedávno si šéf škodovky postěžoval, že je už v česku automobil. průmyslu, tzn. nedostatek levný prac. síly, jahn bude sloužit jako "vyjednavač" mezi škodou a czechinvest, jehož cílem bude brzdit nové investice v česku,
0/0
13.2.2006 10:12

Alf

Dukazy?
Cim chcete tyto vase ramenate zvasty prokazat? To jsou opravdu hodne divoke scenare...
0/0
14.2.2006 1:53

mmm

jahn
jak jednou na podobne diskusi nekdo poznamenal, kdyby jahn prodaval prenosne hajzliky TOI, tak si takovy hajzlik necha doma namontovat a chodi na nej
0/0
13.2.2006 9:53

lachta

Re: jahn
a co jako? v historii už takoví manažeři byli. :)
0/0
16.2.2006 22:16

Fitipaldi

úkol č.1,2,...
Úkolem č.1 je předělat všechny mašiny na alt. paliva. Nebude palivo - nebude trh s auty. Úkol č.2 zkvalitnit a zkulturnit vše-kvalita, technologie, přístup k zákazníkovi a hlavně servis. Myslete na to, že do servisu chodí zákazník jenom proto, že jaksi technická a kvalitativní úroveň není tam, kde by měla být-servisy by měly zejt prázdnotou !!!! 3.úkol cena musí odpovídat kupní síle obyvatelstva. Pokud tyto základní 3 úkoly splníte , pak se nechám nalákat. Jinak jsem v současné době s Toyotou až na pár drobností spokojen.
0/0
13.2.2006 9:44

Alf

Zcela mimo misu
Jste zcela mimo misu, Fitipaldi. Jediny ukol Jahna (a jeho kolegu ve Skode Auto) je prinest co nejvetsi vynosy akcionarum.
 
Zejmena vas "ukol 3": "cena musi odpovidat kupni sile obyvatelstva" je naprosty blabol, z ekonomickeho hlediska komicky.
 
Tak pro jistotu jeste jednou: jedinym cilem Jahna a jeho kolegu je prinest co nejvyssi zisk do VW&spol. A nic na tom nemeni, ze zrovna vy mate Toyotu.
0/0
14.2.2006 1:46

Fitipaldi

Re: Zcela mimo misu
Za prvé. Toto je opět útok člověka, který si vidí jen na špičku nosu a dál ani centimetr. Za druhé, nevím proč mne urážíte. Za třetí, Váš komentář nepřináší žádné konstruktivní úvahy-typická česká povaha. Výnos VW může být jedině za předpokladu, že bude mít zákazníky. Kupní síla obyvatelstva, pokud je nízká, tak i počet potenciálních zákazníků klesá-kvete trh s ojetinami, které jsou daleko cenově dostupnější, na co kupovat nová auta, když ojetina 2 roky stará je o min. 1/3 levnější s větší výbavou. Poznámka s Toyotou je tu proto, že po dlouhých zkušenostech s většinou běžně dostupných vozidel v ČR jsou parametry spolehlivosti na jednom z prvních míst-obecně většina Japonských vozidel. Jen takový malý detail-rozvodový řemen u VW , rozvodový řetěz v Japan production. Pokud Vám praskne na Vašem VW, tak náklady na opravy budete počítat v desetitisících.  Mimo mísu jste tedy Vy.
0/0
14.2.2006 9:05

Alf

Zadny osobni utok, ale racionalni vysvetleni
Dost mozna si nevidim na spicku nosu, jedno je ale jasne. Ze vy se na Skodu divate z pohledu zakaznika a Jahn (spolecne se mnou) z pohledu majitelu. Zajmy techto dvou skupin nemohou byt totozne. Vy se mylne domnivate, ze meritkem uspechu Jahna je spokojenost kupcu, jako jste vy. A to proste neni pravda.
Psat, ze maji "prizpusobit cenu kupni sile" je nesmysl uz z jednoho duvodu: Skoda dodava do desitek zemi a v kazde z nich je jina kupni sila.
Kazdopadne, "Fitipaldi", nikdo vas neurazi. Jste zbytecne jesitny a vztahovacny. Jen popisuji, proc jsou vase nazory mylne.
 
0/0
14.2.2006 16:35

Fitipaldi

Re: Zadny osobni utok, ale racionalni vysvetleni
Jedno je úplně jisté. Bez zákazníků je celá ekonomie úplně na nic.
0/0
15.2.2006 8:44

Alf

Zakaznici jsou
No tak pokud jste si nevsiml, Skoda Auto poslednich par let vykazuje same rekordy v hospodareni. A znovu, nic na tom nemeni, ze zrovna vy mate rad Toyotu a ze zrovna vy nerozumite ekonomice.
0/0
15.2.2006 21:53

Fitipaldi

Re: Zakaznici jsou
Možná tak na zahraničních trzích, rozhodně ne v ČR. Nebudu trvrdit , že jsem odborník na ekonomii jako Vy, ale ekonomické myšlení mám a nechvástám se tím jako někdo. Jediné, co se povedlo jsou Octavie. Spoutu mých kolegů, kteří zakoupily FABIE si rvou vlasy hrůzou. Jelikož ŠKODA je vlastněná VW, tak i konstrukce je VW. Stává se faktem, že německé produkty již kvalitou neoplývají. Dám jen malý příklad. Např. BOSCH versus MAKITA. Pravá německá kvalita BOSCH-drahé, nekvalitní. MAKITA - Japan without failures. Jediné, co Vám ještě řeknu, setrvačnost tu hraje dost velkou roli. Časem budete muset bojovat o každého zákazníka
0/0
16.2.2006 14:27

Fitipaldi

Re: Zcela mimo misu
Ohledně alt. paliv a pohonů VW ani nezačal. Toyota, Lexus,Honda a.j. už začaly alespoň s hybridy. Pokud bude chtít VW alias Škoda wagen přežít konkurenci, tak bude muset hnout kostrou. Bohužel může tu být vliv vlád , jak Německa, tak ČR - daňová zátěž apod., ale to je zcela mimo korektní hranice. Jinak Váš komentář je skutečně ubohý.
0/0
14.2.2006 9:08

Skodovak

jako zamestnanec Skodovky vim, ze...
Skoda vi co dela a Jahn bude tlumit odborare lepe nez nejaky nemec. Na druhou stranu musim rict, ze tenhle podnik perfektne funguje a Jahna si tam vzali proto, ze je schopny. Jenom doufam, ze se jim povede sehnat dost kvalitnich lidi do vyvoje, at mam nove kvalitni kolegy :-)
0/0
13.2.2006 9:10

Nevadí

Re: jako zamestnanec Skodovky vim, ze...
Prostitute
0/0
13.2.2006 10:00

Alf

Problem...?
V cem mate problem?
0/0
14.2.2006 18:22

Daňový úředník

Dobrý
No Jahn je aspoň chytrej a něco umí, Kulhánek je asi taky chytrej chlap a bral "jen" přes pět mega, když to člověk srovná s těma neschopnejma a zkorumpovanejma grázlama z ČKA, kteří dostali odměnu přes sedm, a to si párkrát zaschůzují, pokud vůbec, a ta svině Sobotka jim to sníží na "odpovídající" polovinu....
0/0
13.2.2006 8:48

Alf

Ano, Jahn i Kulhanek jsou schopni
Jsem rad, ze ne vsichni v teto diskusi jsou zaslepeni zavistivci. Jahn i Kulhanek jsou/byli schopni a penize si zaslouzi.
0/0
14.2.2006 1:47

Mejla

Socialistický vyžírka Jahn, kámoš Standy Bosse. Ke korytu
ho vytáhl Grégr a tento génius se v životě neživil vlastní prací a ze školy šel rovnou do státního úřadu. Jeho jalové tlachání nás stálo desítky miliónů.
0/0
13.2.2006 8:40

Aldrin

Re: Socialistický vyžírka Jahn, kámoš Standy Bosse. Ke korytu
No ja po ty bombasticky reklame myslel, ze bude minimalne sefem prodeje. Jak se ukazalo dostal trafiku v HR, kde nemuze nic skazit. Jak to tak znam z nekolika mezinarodnich firem, tak vedeni HR byla vzdy sbirka unikatu. Asi to bude tak,jak presne  pise nekdo  nize. Zaridil odpusteni pokuty a dostal trafiku. Jinak by se asi moc neuzivil.
0/0
13.2.2006 9:21

Alf

Nejde o trafiku
Sef personalistiky ve Skode Auto, to neni zadna trafika, ale naopak pekne narocny manazersky ukol. Vzdyt sehnat dostatek kvalitnich pracovniku do Skodovky je poslednich par let pekelne tezke.
Jahn, jako uspesny manazer se spickovym vzdelanim a osobni integritou, by snadno dostal srovnatelne prestizni praci i v jinych firmach.
0/0
14.2.2006 1:52

Nevadí

Re: Socialistický vyžírka Jahn, kámoš Standy Bosse. Ke korytu
Ano je to o známostech a o zlodějně jinak o ničem co by mohlo být pozitivní a nenií to jen o jmenovaných ale o celospolečenské státem zavedené zlodějně.
0/0
13.2.2006 9:54

Alf

Jahn je uspesny
Hazete zavistive blato na velmi schopneho cloveka. Ukolem Jahna v CzechInvestu bylo jedine: lakat do CR zahranicni investice. A v tom byl mimoradne uspesny, coz nejlepe dokazuje objem investic na hlavu v porovnani ruznych zemi.
Jeho prinos je o to vetsi, ze dokazal za velmi omezenych rozpoctovych prostredku vybudovat fungujici, moderni instituci, kvalitou zcela osamocenou v ramci nasi statni spravy.
Co jste dokazal za svuj zivot vy, zavistivy Mejlo?
0/0
14.2.2006 1:50

nevadínek

Re: Jahn je uspesny
Jsi prostitut a ještě dacan jinak bys nechválil takoule blamáž
0/0
15.2.2006 13:58

Alf

OK
Aha, tak uz si rozumime :-)
0/0
15.2.2006 22:16

tvm

hyundai
nechápu jakej rozdíl ve vlivu hyundai na prodeje škodovek najednou Jahn vidí...více méně to je jedno jestli hyundai postaví fabriku u nás, v polsku nebo turecku..cenovou politiku bude mít furt stejnou a tak jako tak bude škodovku omezovat
0/0
13.2.2006 8:28

Males

Mila iDnes - proc toto ??? informacni hodnota 0 , pouze PR
za co mu dluzite ???
0/0
13.2.2006 8:11

CZ

Bingo
No jedno BINGO už Škodovce tenhle číman zařídil.Zrušení multimilionové pokuty.Přece jenom,známosti ve vládě jsou za všechny prachy.....
0/0
13.2.2006 7:20

Karta

Na co takový článek?
Proč se vůbec takový článek tady objevuje? Koho zajímá a proč se dělá Jahnovi taková reklama? Je to k zblití.
0/0
13.2.2006 6:10

lukassssP

Re: Na co takový článek?
Protože je lidi jako jsi ty čtou
0/0
13.2.2006 8:39

antichipka

Marťas...enthusiasmus je dobrá věc.
Fajn, Marťo, a teď si zkus hezky stoupnout za pás, tak, jako ti dělníci a zkus se zamyslet, jestli bys jim nemohl ulehčit život. Povrchní pozlátko automobilismu jako takového je náramná věc, to velký fáro, ten stroj, panečku a já ho řídím... ale o tom tvoje práce není.
0/0
13.2.2006 1:20

Lord of the Clitoris

č ů r á k z a s r a n e j
Takovýho d e b i l a "soc. demáckýho" bych vypráskal byčem. Když byl ve vladě, tak r o z e s r a l, co mohl, a teď si žije jako p r a s e v žitě z potu proletariátu ve Škodě auto!! K u r v a z a s r a n á!!
0/0
13.2.2006 1:16

Wolf

Re: č ů r á k z a s r a n e j
Jahn byl sice v socialisticky vlade, ale myslenkama je to pravicak. V CzechInvestu udelal kus kvalitni prace, v politice taky a protoze je velmi schopny, tak si ho najala privatni firma. Ta prece nema duvod platit neshcopneho cloveka a navic mu nabidnout tak zodpovedny post. A tobe radim: vrat se k vidlim a k piti piva a jestli ti je spatne, tak svuj vyplod dej do zachodovy misy a ne do diskuze na iDNESu....
0/0
13.2.2006 1:42

Wolf

Re: Re: č ů r á k z a s r a n e j
Jahn mel jako jeden z mala vicemene ucelenou ekonomickou koncepci. A na rozdil od soudruhu z KSCSSD aspon ekonomice rozumel. Skoda jen, ze mel tak svazane ruce...
0/0
13.2.2006 1:44

Lord of the Clitoris

Re: Re: Re: č ů r á k z a s r a n e j
Jahn je socialistická chátra a morální žumpa. Nevadilo mu spojit se s lumpenproletariatem z CSSD, jen aby byl chvili u korita!! U mě je to chlap (spíš slizský had) na odstřel...
0/0
13.2.2006 1:47

Lord of the Clitoris

Re: Re: Re: Re: č ů r á k z a s r a n e j
Ty močůvko, já mám 3 akademický tituly. Za to ty se už jdi vyspat, ať ráno v šichtě nezakopneš o krumpáč a nespadneš do výkopu. Ty proletariáte
0/0
13.2.2006 2:35

qiiz

Re: Re: Re: Re: Re: č ů r á k z a s r a n e j
Ideální jsou blbové jako Ty = takoví, kteří reagují negativně sami na sebe ...     
V tom Ti nepomůže ani 57 neakademickejch titulů...
0/0
13.2.2006 7:35

Lord of the Clitoris

Re: Re: Re: Re: Re: č ů r á k z a s r a n e j
Tri tridy zakladni skoly neznamena totez co tri akademicke tituly
0/0
13.2.2006 8:16

Wolf

Re: Re: Re: Re: Re: Re: č ů r á k z a s r a n e j
Ziskal si 3 akademicky tituly a pak si se probudil celej spocenej... Podle tvyho projevu nemusis nic rikat, on sam mluvi o tvem IQ :) Btw: U mne to o tom 3. titulu brzy pravda bude...
0/0
13.2.2006 14:27

vymrzovac

Re: Re: Re: Re: Re: č ů r á k z a s r a n e j
jasně! 1)Rozhodnutím strany doktor,2)VUML3)policejní rychlokvaška 
0/0
13.2.2006 8:24

lukassssP

Re: Re: Re: Re: Re: č ů r á k z a s r a n e j
Tak ty jsi dobrej tragéd
0/0
13.2.2006 8:36

m.a.r.x.

Re: Re: Re: Re: Re: č ů r á k z a s r a n e j
projev soudruha "Lord of the Clitoris" ukazuje, ze okolo vysoke skoly ani nejel :-) To, ze chodil do zvlastni skoly, ktera byla v hodne vysoky budove a po 15letech studia prosel do 3. rocniku neznamena, ze ma tri tituly...
0/0
13.2.2006 14:31

Lord of the Clitoris

Re: Re: Re: Re: Re: Re: č ů r á k z a s r a n e j
Tak jiz z tveho nicku je zrejme, co jsi zac: bojovnik za prava socialni verbeze ...
0/0
13.2.2006 15:17

phenomenon

Re: č ů r á k z a s r a n e j
No to jsou zblitky, to aby jeden pohledal, ta cestina taky stojí za ho.no. Kurna chlape, umis aspon neco, nebo patris k frustrovanemu "proletariatu" zijiciho z davek?
0/0
13.2.2006 2:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.