Diskuze
Každý kraj bude mít „vlajkový“ motorák, slíbily dráhy
Děkujeme za pochopení.
CEZ13
A co místo na kola?
Možná jsem to přehlédl, ale není nikde zmínka, jestli tam bude míso i pro kola. Cykloturistika se u nás čím dál více rozmáhá a dráhy by s tím měli počítat a ne reagovat za pár let nějakou dodatečnou úpravou.JTB
Marie Faturová???
To je kdo? Studentka, která napíše naprosto neinformovaný článek a pak si ho ještě nafotí na mobil? Proboha, co to je za fotky????Ich
Re: Marie Faturová???
Maruška mám tady předložila 16 uměleckých fotek, které nafotila mobilem a ty ji za to ještě kritizuješ . Teď si chudák ani nekoupí foťák , až nedostane od MAFRy plat za nepovedené fotkymr. Young
jojo
Pche. Lidi budou kritizovat ze to radsi neinvestovali do vylepseni trati a za par tydnu to nejaky bastardi rozmlatej. Vitejte v CR...........Maxx-IP
Ať žije starej Hurvínek!
To byl vlak pro lokálky! Okna na kšandu se dala stáhnout až dolů a kochat se krajinou, nebo česat za jízdy švestky podle tratě, dveře nebyly blokované. Jen dřevěné lavice nebyly moc pohodlné, ale ani Orchestrijen je nemá o nic pohodlnější.Jirka
vlaky
To je prekvapeni!!! Ono jsou bohuzel nove vagony vlemi drahe a jejich nakupy jdou proto velmi pomalu, hlevne v ceskych podminkach, kdy politici maji plne "pusy" podpory regionalni doprave, ale zatim jsou spise pod palcem silnicni lobby. POdivejte se reba do Rakouska, kdy nyni stat formou cilenych v hodnotach stovem mil. Eur podporuje nakup novych regionalnich vlaku. 400mil Kc od ceskeho statu je v porovnani s tim jenom almuzna, radsi se to cpe do bezednych vytunelovanych bank a podobne. Take se zde ukazuje ze pendolino nani zas tak drahe, pokud vezmeme nakup 7 novych vozu + 1 lokomotiva, tak tj cca 450mil KC pendolino stoji 600mil Kc. Kdyz si to porovnate, je o 1/4 drazsi, ale zato muze jezdit mnohem rychleji. Chtel bych upozornit ze soucasna jizdni doba pendolina do ostravy neni zdaleka konecna!! V prubehu 1-2 let muzeme ocekavat zkraceni jizdni doby nejmene o dalsich 40min, hlavne proto, ze chybi pouze verifikace velke casti trate, coz je otazka nekolika letnich mesicu tento rok.drevak_patlak
Re: vlaky
Já bych to viděl jinak. Pendolino má kapacitu asi 330 míst, z toho cca 120 v 1.třídě. Na ekvivalentní klasický vlak jsou tak potřeba 2 vozy 1. třídy (kapacita cca 60 lidí) a 3 2. třídy (kapacita 60-80 lidí, velkoprostoroy jsou kapacitnější). K tomu jídelňák, celkem 6 vozů, za cca 260 miliónů, loko za 100 miliónů, suma 360 miliónů, Pendolino cca 620 miliónů, tj. klasika je pouze za cca 60% ceny. To je strašný luxus, který si mohou dovolit např. Německé nebo Švýcarské dráhy, které mají několikanásobné jízdné i několikanásobné dotace. ČD rozhodně ne. Máte pravdu, že jízdní doba do Ostravy není konečná, ale jízdní doba klesne po dokončení koridoru i pro klasiky, úspora Pendolina nebude z Prahy do Ostravy více než nějakých 15 minut a to za ty peníze nestojí.Max-IP
Já se picnu!
Těm repasovaným ešusům říkají modernizace regionálních tratí??!!Karlos
Re: Já se picnu!
Myslím, že buďme rádi i za tyhle ešusy, i tak budou babičky spokojené...qqq
20 mega
hovnivál
Re: 20 mega
HTB
Jsem přesvědčen, že se na kolejích začíná něco dít," komentoval zavádění nových regionálních souprav náměstek středočeského hejtmana Karel Vyšehradský
taky si myslim ze se neco zacina dit - u nas chtej zrusit trat Kadan -KasticeZa vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
K moři vyrazí víc lidí než loni. Kvůli davům Češi hledají méně okoukaná místa
Premium Na potravinách a jiném zboží nebo na návštěvách restaurací jsou Češi ochotní šetřit, ale na...
Peníze jsou v IT nebo farmacii. V účetnictví moc nevyděláte, ukázal průzkum
Zaměstnanci sektoru IT i mají v poslední době i kvůli umělé inteligenci hledání práce těžší. Když...
Švédsko se připravuje na válku. Investuje nejen do energetické infrastruktury
Švédsko se připravuje na možný válečný střet s Ruskem. V současné době se zaměřuje zejména na...
Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii
Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...
Najdete na iDNES.cz
Střední školy
Nepřehlédněte
- Sphere jako osmý div světa? Zábavní komplex ve Vegas je technologický zážitek
- Češi stále proudí do IT rekvalifikací. Chtějí do stabilního oboru s vysokými platy
- Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury
- Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy
- Kouzlo pátého duelu. Sérii neukončuje, podle čísel rozhoduje. Vzepře se Třinec?
- Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu
- K moři vyrazí víc lidí než loni. Kvůli davům Češi hledají méně okoukaná místa
- Zpívá o kancelářských svorkách i majonéze. Génius se živí hudebním spamem