Diskuze

Dráhy nepustily nejmladší pendolino do Ostravy

Sedmá souprava rychlovlaku Pendolino, která je v provozu necelé dva týdny, dorazila v pondělí ráno zdárně z Ostravy do Prahy. Na zpáteční cestu už ale nevyjela. Dráhy zjistily odchylku v jednom z kontrolních měření a rozhodly se vlak podrobně prozkoumat.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

.

28. 2. 2006 4:15
.
Nejlepsi soupravy jsou ICE od Siemense. Nemecka kvalita prace, skvele provedeni a dlouholeta zkusenost a vyvoj zarucuji pouze prvotridni kvalitu souprav. Pri pristim nakupu by si mely Ceske drahy poradne rozmyslet, komu penize daji. 
0 0
možnosti

Bimbac_007

27. 2. 2006 16:14
Jsme tak bohati
abysme mohli kupovat laciny zbozi?
0 0
možnosti

honzin73

27. 2. 2006 15:11
ach jo
prominte tu cestinu,pisu z danska apropo danove zprovoznuji soupravy ICE4 jiz 4 roky
0 0
možnosti

masinfira

27. 2. 2006 20:36
Re: ach jo
jake ICE4? Nic takoveho neexistuje...
0 0
možnosti

honzin73

27. 2. 2006 15:09
ach jo
Vsem kritikum:Uz ne to Vase plkani o blbostech,vazne stve!!!!!Napred se seznamte blize s problamatikou a pak kritizujte,pomlouvejte,ocernujte,spinte.
Vsem zastancum zdraveho rozumu:
Jednotky 680 jezdi,a budou jezdit!!!!!!!!
0 0
možnosti

Vagabond_

27. 2. 2006 14:38
To se spravi.
Takovehle veci se u zavadeni novych veci stavaji. Casem se to spravi a vsichni budou spokojeni.
0 0
možnosti

killy

27. 2. 2006 15:08
No hlavně aby to nefungovalo jako Windovs 98 !
.. Aby cestující nemuseli po vypadnutí systému všichni vystoupit a znovu nastoupit, že?
0 0
možnosti

bapial

27. 2. 2006 14:09
...
Jsem jel předminulý týden pendolinem v pátek do Ostravy a v neděli zpátky a v obou případech jsem dojel na minutu přesně. Za ty 3:30 hodiny to nejde zajet autem. Tak jsem byl docela spokojený, asi jsem měl štěstí.
Akorát jsem nepochopil rozdíl mezi 1. a 2. třídou, kromě barvy sedaček. Zpátky jsem jel v 1-čce.
0 0
možnosti

JBXXX

27. 2. 2006 14:21
Re: ...
Včera jsem jel z Prahy do Ostravy autobusem SA ve 3:00, z Brna do Ostravy jel neustále 100 km/h bez ohledu na průjezd vesnicemi nebo sníženou rychlost během trasy a to nemluvím o úseku Praha - Brno na skvělé D1, kdy to bylo jak při zemětřesení. Občerstvení žádné,prý nefunkční kávovar. Celou trasu zvládl za 4:25. Večer jsem se vracel SC Pendolino v 1.třídě. Trasu zvládl za 3:33, dostal jsem občerstvení a rozhodně si víc odpočinul než v buse za nižší cenu.
0 0
možnosti

Konstrukter

27. 2. 2006 13:08
No a co?
Neznám žádnou velkou investici, která by byla při zavádění do provozu bezporuchová (ať už je to Temelín, nebo Pendolíno). Tyhle poruchy jsou naprosto běžné a je jen chybou českých drah, že nevyzkoušené stroje nasazují do ostrého provozu.
0 0
možnosti

rysa69

27. 2. 2006 13:18
Re: No a co?
Dovolil bych si trochu nesouhlasit. Chyba byla, že je ČD kupovaly. Ve "stodole" stály pendolína dostatečně dlouhou dobu (zhruba sedm let), aby je stihl někdo vyzkoušet. No a že je koupili a neměli na ně koleje, to je zase věc jiná. Každopádně jsou pendolína problém. Velikej a hlavně drahej a zbytečnej
0 0
možnosti

monstrum

27. 2. 2006 12:58
...
Jen více a houšť takových Pendolín...
0 0
možnosti

Pitris

27. 2. 2006 12:46
Huráá někdy i jede!!
Stejně blbá tvrzení o super kvalitě Pindolína jako pindy Ráta o záchraně zdravotnictví pod jeho vedením! Tak je to správné a tak to má být soudruzi!
0 0
možnosti

Ralf

27. 2. 2006 12:37
"vysokou provozní spolehlivost a bezzávadový provoz"
Tak tímto krmte paroubkovi voliče, ale ne ostatní, kteří celé měsíce četli články o poruchách pendolina!!
0 0
možnosti

strowfan

27. 2. 2006 12:45
Re: "vysokou provozní spolehlivost a bezzávadový provoz"
nauč se česky, pak můžeš urážet, takhle si za pitomce a zároveň tím na stejnou úroveň srážíš podobně založené tvory
0 0
možnosti