Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda Roomster bude k mání od června za 339 tisíc

Nový model Škoda Roomster, který mladoboleslavská automobilka představila v Ženevě, bude stát nejméně 339 900 korun. Je to cena verze s motorem 1,2 litru. Na českém trhu by se novinka měla objevit v červnu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Petr

VW

Co patří Škodovka pod VW, už ty vozy nejsou, co bývaly. Ale Roomster vypadá vcelku zajímavě, uvidíme, jak se mu povede...;-)

0/0
22.5.2006 11:27

komik

Bleee
Na design si mozna zvyknu, ale nikdy nekoupim  to muj modusek je lepsi  za 289 ho mate ve slusne vybave se 4-valcem a moznosti odpoctu  Toto se designove nevyrovna ani Berlingu a ty maly kolecka  
0/0
6.3.2006 18:56

Smrttchyni

?
To je auto - Bléééé
a ten odvážnej design - Bléééé
a ta cena - Blééééé
nejzajímavější jsou ty holky okolo...
0/0
6.3.2006 13:30

Jarda

Re: ?

8-o

0/0
23.5.2006 17:30

Dan

Skoda
Ze začátku mě mrzelo, že se nedostalo do výroby více prvků z původní studie. Po představení prvních oficiálních fotek se ve mě mísily rozporuplné pocity. Když jsem se však podíval na video na stránkách www.skoda-auto.cz, kde je v sekci jenom o Roomsteru celý klip představující toto nenudné auto, čím dál víc se mi tahle škodovácká novinka líbí.  S dobrý dieslovým motorem to bude výborné rodinné auto a komerční úspěch přijde po uvedení na trh verze N1 a pro drobné podnikatele.
0/0
6.3.2006 13:13

Vendula

aplaus za odvahu
určitě nevšední a vsadím se, že se to bude i slušně prodávat. Jinak ANO - je docela možné, že po pár letech se design jaksi zkonzervativní (viz. Fiat Multipla), aby si auto mohli koupit i ti, které ten současný styl polarizoval "špatným směrem". Jak ale říkám - celkově pro Škoda velmi pozitivní
0/0
5.3.2006 13:14

regazzi

vsadim se
Vsadim se s kymkoliv o cokoliv, ze do roka od uvedeni na trh bude design zmenen, typuju to na upravu tvaru bocnich oken na dverich.Kdyby totiz vic ladil design linie techto oken, nebyla by to takova tragedie......Uprava bude pomerne levna a ucinna....
0/0
3.3.2006 8:08

zaplosak@seznam.cz

Re: vsadim se

nevsázej, prohrál bys

0/0
3.6.2007 18:03

autoškolník

ceny?
, Ceny od????? Už si někdo koupil auto za cenu od????? Ten se asi divil, co.
0/0
2.3.2006 19:15

Alf

Jde o porovnani
Myslim, ze "ceny od" jsou dobre pro vzajemne porovnavani ruznych modelu aut. Je jasne, ze uplne zakladni cena znamena auto temer bez vybavy, jake kupuje jen malokdo.
0/0
4.3.2006 20:11

P.K.

Re: Jde o porovnani
Hlavně auto za tu nejnižší cenu se kolikrát ani nedá sehnat.
0/0
24.3.2006 15:26

old fashioned Vince llI.

Tak tímhle děsným
křápem pošle VW-Mutter konečně MBoleslav do kopru
0/0
2.3.2006 18:29

slovenskoooo

rooomster
Velmi pekne auticko, naozaj sa mi paci a hned by som ho bral, ak by som si kupoval auto pre rodinu.  Skodovka si zasluzi za toto auto pochvalu. JOktavia II sa mi nepacila=auto bez napadu. Ale toto je super.
1,2 je samozrejme nanic, chcelo by to 1,6 alebo diesel, ktovie aka bude cena.
0/0
2.3.2006 17:45

šikounej kluk

d
tahle mrdka bude následovat trpký osud superbu, od něho taky byl očekáván úspěch, místo toho výroba postupně klesala až se ustálila na třetině původních plánů  
0/0
2.3.2006 16:13

MB

Re: d
No jo, pak ale zacaly prodeje zase stoupat a ted uz se pripravuje nastupce tak jaky trpky osud?
0/0
2.3.2006 20:43

A co takhle:

Některá auta nestojí ani za odplivnutí,natož diskusi
V tomto případě je škoda i slov před odchrchláním...
0/0
2.3.2006 10:37

haha

škoda
 Tak,si myslím že už to škodovka opravdu přehání,to snad není ani možný za ty pracy 339 litru ubohy motor bez výbavy.Když to někdo bude chtít koupit se slušným motorem a vybavou tak to bude tak asi za 500000 kč,a to si myslím že za ty prachy se dají koupit lepší auta.Nevím kam škodovka se svoji cenovou politikou směřuje,asi do kytek.
 
0/0
1.3.2006 23:33

bc23

v reálu
Viděl jsem je v reálu a tipuji, že pokud chtějí zabránit velkému propadáku, že od roka bude "facelift" boků auta....
0/0
1.3.2006 18:39

Chytrolin

Re: v reálu
Kdyz netusis co by takovy facelift boku znamenal po konstrukcni a financni strance, tak tu neplacej prosim vodu...
0/0
2.3.2006 0:17

regazzi

Re: Re: v reálu
Myslis ze vic nez naklady na vyrobu noveho modelu? Vypada to, ze mimo jsi spis ty....
0/0
3.3.2006 8:01

Škodovák

Re: Re: Re: v reálu
mimo není, předělání dveří by bylo hodně nákladné. Dělal jsem na tomhle autě výpočty vibrací a hluku a musely by se dělat znovu, změřit, nové crash-testy, atd... facelift hned tak nebude. Kdyby měl být, tak už bych ho měl na stole a dělal na něm.
0/0
4.3.2006 17:52

poiuz

Re: Re: v reálu
"Face" je "ksicht", "lift" je v této souvislosti zřejmě "povznést". Ergo kladívko, pojem "změna faceliftu" se zcela zřejmě nemůže dotýkat změny boků vozidla. Snad tak "sidefacelift"...
0/0
4.3.2006 14:41

Záměr VW-likvidace Škody

Jinak se to nedá zdůvodnit.
Jinak roomster je opravdu povedené auto, nikam nestačíte uhnout(motor děs),v létě se upečete (nebo plus 50% klima, ale motor to nemá šanci utáhnout)...jediný důvod výroby je zachování pracovních míst v Německu, protože takovouhle zrůdu si nikdo nekoupí a radši vezme VW ....
0/0
1.3.2006 14:31

berger

Re: Jinak se to nedá zdůvodnit.
tak to je holej nesmysl. kdyby chteli vw zlikvidovat skodu, tak to udelaji davno. naopak skoda zvysuje vyrobu a odbyt. a rozvnez zvysuje i svuj zisk... nemam strach, ze by se roomster neprodaval :) ve skode se nevedou takove pivni reci, jako tady, v diskuzich na idnesu, kde je kazdej chytrej. tam na to maji cele teamy, aby se spravne rozhodli, co bude prodejne a co ne... ja sam uvazuji o koupi tohoto vozu. je to pro me idealni prostredek pro volny cas. samozrejme zakladni verzi si kupovat nebudu. na cene prilis nezalezi, tu si v pohode odepisu.... chci mit kvalitku a auto s vysokou uzitnou hodnotou.
0/0
1.3.2006 14:41

Chtělo by se dodat:

No, dobře Vám tak....to máte za to...
Jak můžete v létě jezdit se skleníkem bez klimatizace, se skleníkem, kde motor sotva utáhne auta, natož měl rezervu na klima? Ta velká okna vzadu vypadají, jako by na ně vepředu nezbylo...humpolácký vzhled,žádná šířka...asi si to nezasloužíte ani Vy, ale kdo chce kam...
0/0
2.3.2006 10:31

Škodovák

Re: No, dobře Vám tak....to máte za to...
to jsou blbé kecy, podívej se na motory Berlinga nebo Peugot Partnera, koukni na ceny a pak něco piš. Nemluvě o tom, že ne každý si musí kupovat ten nejslabší motor. Ten motor to auto utáhne a utáhne i když je naložené a auto je dobře manévrovatelné. Rozhodne lépe než Kangoo.
0/0
4.3.2006 17:55

mrgogo

Re: Re: Jinak se to nedá zdůvodnit.
To ty sam, nebo jsi opsal reklamni letak? Ten letak je pro tebe lepsi varianta ...
0/0
2.3.2006 12:39

cihon

Re: Re: Jinak se to nedá zdůvodnit.
hm, ja si radsi koupim malyho tranzita, ten aspon neni tak hnusnej. Puvodni koncept parada - vysledek hnus. Tot vse k roomsteru.
0/0
2.3.2006 15:56

Leonardo Cupranek

C E N A
Pokud je cena zakladniho Roomsteru o 85 tisic nizsi, nez cena zakladi Octavie, je to hruza.
Proste proto, ze zakladni Roomster ma 1.2 HTP a nulovou vybavu.
Pokud by se vzala srovnatelna motorizace (treba 1.9TDI) a roomster se dovybavil na srovnatelnou uroven, bude DRAZSI !
A pritom je to jen natazena Fabie se vzhledem dodavky.
0/0
1.3.2006 12:26

svarak z krabicoveho vina

Re: C E N A
Vice neni třeba k tomu zmršenému autu dodávat. Amen.
0/0
1.3.2006 16:52

neo030

ad foto na salonu
predstavte si to v bily barve, na 14" plechacich a pod kapotou ten uzo motor..to dostanete za 340 ne tohodle "krasavce"
0/0
1.3.2006 12:12

neo030

skodovka nezklamala
 4 kola, volant, motor ala Laurin&Klement, komb. spotreba 6,6, no klima, no elektrika a aby zakosi neskytali 4 bagy..to vsechno za 340
0/0
1.3.2006 12:10

Francouzský polibek

Velice
se mi líbí a myslím si,že bude mít velký úspěch.Konečně neokoukaný design,fakt povedené auto.
0/0
1.3.2006 10:47

Phantom2005

340kKč ...
... za 1,2HTP?? Tak tomu říkám úlet.
0/0
1.3.2006 10:38

Škodovák

Re: 340kKč ...
jenom neznalost, Peugeot Parner stojí 398 tisíc CZK a má 1.4 (55kW) nemá ABS, centrál a pod. Kde je ten úlet? 60 tisíc za 8kW?
0/0
4.3.2006 18:22

Speedy

První škoda
První škoda pod velením VW co se mě líbí. Jen nevím, co ten motor 1,2. Ve Fábii nic moc a tohle bude ještě těžší. Ale s TDI to bude dobrá kára na cestování.
0/0
1.3.2006 9:48

Marx

Re: První škoda
No ja osobne nedam dopustit na svoji Octavecku II :) Design je naprosto dokonaly. Sportovni a elegantni zaroven :) Takove ceske volvo :)
0/0
1.3.2006 11:03

r.s.t.

Re: Re: První škoda
Hehe, dokonaly design :)). Hehe, ceske volvo :)). Kdyz nemam na lepsi, tak alespon budu vykladat, ze to nejlepsi je ...
0/0
1.3.2006 11:19

Hans

Re: Re: Re: První škoda
Pán zřejmě bude jezdit v nějakém "lepším" 20 let starém vytuněném BMW či MB že?
0/0
1.3.2006 12:06

r.s.t.

Re: Re: Re: Re: První škoda
A jak jste na to prisel? Kdyby to tak bylo, nebudu psat takovy prispevek. Nebo si opravdu myslite, ze nic lepsiho nez ta vase slavna Octavia neni? Jinak tuneni mi nijak nevoni, vcetne urovne majitelu takovych aut (ne vsech samozrejme).
0/0
1.3.2006 16:18

Marx

Re: Re: Re: První škoda
Myslis, ze Octavia II je jedine vozitko v mem vozovem parku? Mam tam jeste V80 rv. 2002. To ale pouzivam na pdonikani. Soukrome pouzivam tu Octavii.
0/0
1.3.2006 14:44

milan

Re: Re: Re: První škoda
Jestli to nevíš, tak v Itálii byla Octavie II loni zvolena nejkrásnějším autem světa. Stačí? Nebo budeš pšoukat dál ...
0/0
2.3.2006 8:55

r.s.t.

Re: Re: Re: Re: První škoda
A to me ma jako prescedcit, ze v jednom z rozdavani cen, kterych je na svete milion, zvitezila Octavie? A kolik jich tam vidis jezdit? Mozna nekde na jihu, opet kvuli cene. To jen u nas si koupi Octavii, zaparkuje pak mezi dalsich deset - a je mu to jedno ...
0/0
2.3.2006 13:36

Daňový soumar

Re: Re: První škoda
         
0/0
1.3.2006 11:20

Jirka-Praha

stejne nezalezi ani tak na tom jesli se vam libi nebo ne ale jesli se bude dobre prodavat nebo ne...:-))
0/0
1.3.2006 9:22

Daňový soumar

Název Roomster popisuje inspiraci,
kterou požívali v nemalém množství ve Škodivce při vývoji a uvádění na trh...
0/0
1.3.2006 9:18

Coldstone

1,2 motor?
ty vole, já myslel že je to motor do sekačky čtyřkolky. A oni chtějí dát do pick-upa.
0/0
1.3.2006 9:00

bobr

cena!výkon
za tyto peníze a výkon si to může koupit jen zarytý příznivec Škody. Citroen Berlingo se čtyřválcem 1,4 a výkonem 55kW stojí 299990Kč, ale kdo chce ať si paskvil s motorem junior koupí.
0/0
1.3.2006 8:50

bobr

Re: cena!výkon
no ale to berlingo je taky peknej srac. porad tomu tece olej z motoru...
0/0
1.3.2006 11:04

Alfinek

Re: cena!výkon
No, podle ankety na IDNES pripada tusim 2/3 lidem cena primerena ;) Ja si myslim, ze Skodovaci znaji docela dobre sve potencialni trhy a ze o jejich modle urcite bude zajem. Skodovka, narozdil od nekterych svych konkurentu, zvetsuje odbyt a podil na trhu a zaroven je celkem slusne ziskova :) Rooster je castecne sazkou na jistotu a castecne sazkou na novy trend. Pokud bude odezva na Roomster pozitivni, tak Skoda se bude nejspis ubirat timto smerem. Pokud nebude pozitivni, tak zrejme prijdou s necim jinym... Roomster bude jenom doplnkovy model, takze pripadny neuspech s ejho prodejem nebude tak fatalni jako kdyby se jednalo o hlavni modely v tride FABIA ci OCTAVIA...
0/0
1.3.2006 11:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.