Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Prodejci žalují obchodní centra

Po letech rychlého nárůstu nákupních center přichází vystřízlivění. Alespoň pro obchodníky, kteří v nich chtěli působit. Jejich nespokojení zástupci už začínají posílat k soudu první žaloby.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pp

9. 3. 2006 11:30
Uzitecny clanek
byt jinak klasicky novinarsky povrchni, minimalne v tom, ze banky zacnou (a uz zacaly)  pomalu pribrzdovat v ochote vystavbu dalsich hypercenter finacovat.
Proste doslo  k docasnemu "prehrati" trhu s maloobchodnimi prostory v OC a nektera  centra pujdou do kyticek. Rekl bych ze se jedna o zcela normalni vyvoj. Zadny byt sebegenialnejsi urednik tuhle fci trhu nenahradi a proto volani po regulacich je cestou do pekel resp. zpatky k frontam na cokoli  ...
0 0
možnosti

filipnik

7. 3. 2006 15:13
ble
http://www.redaktori.cz/?q=node/87" target="_blank" rel="nofollow">http://www.redaktori.cz/?q=node/87 zde jeden z mnoha typických syndromů Tip Top zahraničního kapitálu. Někdo by jim skutečně měl dát přes prsty. Zde je i vidět, že nám nenabízejí vždy tu nejlepší variantu pro nás.  Plno pomluv na českého člověka, obchodníka zde padlo. Jen abychom nepadli po botulinotoxinu v levných řízcích z Hypermarketu, nebo z podřadných dotovaných polských párků. Zde se skutečně "potvrzuje" že s rostoucí konkurencí je na tom my spotřebitelé vyděláváme....
0 0
možnosti

Alf

7. 3. 2006 18:11
Zahranicni i cesti prodejci jsou na tom stejne
Nevidel bych problem v tom, ze jde o zahranicni firmy. Cesti prodejci si radi namazou kapsu uplne stejne. Koneckoncu, asi nejvice kritizovany obchod z vaseho odkazu, Okay, je v ceskych rukou. Takze v tom asi problem nebude, ze, chytraku?
 
0 0
možnosti

Robos

7. 3. 2006 13:12
Je pravda...
... že jsem prozkoumal centrum na Chodově a konstatoval, že tam jsou z 80% stejné značky a prodávají za stejné ceny jako všude jinde. Dokonce i ceny tam mají nastavené tak, že v různých obchodech jsou na stejné zboží identické. Plus ale vidím v tom, že tam ještě před pár lety byla jenom oranice, což je vedle toho mírně horší alternativa. Ale kde neexistuje výběr, není důvod nikam jezdit. Proč se někam šulit kyvadlobusem, když stejné zboží budete mít za stejné prachy třeba v centru???
0 0
možnosti

Alf

7. 3. 2006 17:59
Sire vyberu, poloha
Protoze na Chodove je koncentrace obchdou daleko vyssi, nez v centru. Takze si muzete vybrat pohodlne z vice znacek najednou, muzete porovnavat, atd. A proto, ze na Chodov se snadno dostanete autem a snadno a zdarma tam zaparkujete. To v centru neni. Pro cestujici MHD samozrejme druhy duvod odpada. Ale protoze obchodni centra maji logicky zajem hlavne o bohatsi klienty, cesta autem se predpoklada.
0 0
možnosti

Jerry

7. 3. 2006 8:55
Skvele!
Uz aby ty nakupni radoby kulturni centra zmizely. Me se po nich styskat nebude.
Opravdu takove postmoderni nic.
0 0
možnosti

Admin_

9. 3. 2006 19:18
Re: Skvele!
, Jasně, stýská se ti po starých dobrých sámoškách, jejich milé obsluze a vedoucím, který řeší reklamace vždy s úsměvem ;-)
0 0
možnosti

old fashioned Vince llI.

6. 3. 2006 9:28
je to
xmíchu
0 0
možnosti

Palo

5. 3. 2006 20:44
Co to je?
Ja asi podam zalobu na sve rodice, ze beru maly plat! Jak mohou podavat obchodnici zaloby na provozovatele. Mozna nesplnili nejake drobnosti, ale oni tam chteli mit obchod a jestli si dopredu nespocitali, ze to nema budoucnost, tak jsou spatni obchodnici. Preci nebudu investovat nekam, kde to nema cenu. Leda by to delali za vidinou rychlyho zisku, potom jsou stejni jako provozovatele tech center a at klidne zkrachuji.
0 0
možnosti

Palo

5. 3. 2006 22:37
Re: Co to je?
To sou cesky zakony
0 0
možnosti

FILIPNIK

3. 3. 2006 20:17
VŠE BERU
vše beru, ale jedno je tu stále opomíjeno. V naší zemi je stále dost dobrých lidí aby se sami prosadili. Zahraniční řetězce zde machrují a likvidačně taktizují v prostředí, které je 15 let po revoluci mladé, jedinečné a finančně slabé, bankami aktivně nepodporované. Každá firma je o lidech, a ti u nás určitě horší nejsou. Problém je ve startovací čáře. České podniky, neměli  startovací čáru někdy ve 30. letech , jako např Globus , kdy si  za 7 let nakumuloval potřebný kapitál a i know how. Jestli jste přesvědčeni, že Vám izraelský , německý, nebo francouzský  podnik nabídne lepší služby než kdyby měl českého majitele, pak v potencionál našich lidí příliš nevěříte.  Já bych si osobně přál, aby se maximálně kumuloval zisk u nás v zemi, než aby byl zakopáván v cizině.  Mělo by to logiku, mohlo by se proto něco udělat. V německu je běžné pro někoho zde antilogické prohlašování - kupujte německá auta! I když v mnoha parametrech jsou japonská lepší.
0 0
možnosti

tulip

3. 3. 2006 22:59
Re: VŠE BERU
Staci kdyz vam nemci dovezou nekolik kamionu s odpadky - hura i bez startovaci cary
0 0
možnosti

eliska

3. 3. 2006 19:13
ohavnost most lidi nikdy nenalakala
nechutny nudny krabice usity horkou jehlou, nekulturni odbytiste II jakosti globalnich vyrobku vyrobenych globalem na dalnem vychode...(Pro zacatek bychom meli kopirovat jen ty nejlepsi, uspesny centra, v zemich ktere jsou velikosti, pocasim a poctem obyvatel podobne , a udelat je jeste lepsi...a ))))))
0 0
možnosti

Admin_

9. 3. 2006 19:29
Re: ohavnost most lidi nikdy nenalakala
, Jistě, se vrať zpátky do sámošek, nikdo ti nebrání.
0 0
možnosti

radek

3. 3. 2006 18:49
jj
ono je to těžký. Když tam nebude obchoďák, tak tam zase bude vyčůranej malej obchodník a když nebude mít ke všemu celý ten sortiment, tak se naběháme jako za bolševika. Jo něco jako Zloděj křičí, chyťte zloděje.
0 0
možnosti

FILIPNIK

3. 3. 2006 18:06
REGULUJME !!
Pro nadnárodní společnosti není problém udržovat i po dobu několika let cenovou hladinu na nižší úrovni a po krachu menších obchodů v okolí ceny zase zvednout. Ve Velké ritánii Komise pro hospodářskou soutěž zjistila, že Tesco nasazovalo v oblastech, kde zákazníci již neměli jinou možnost nákupu, v průměru o 9% vyšší ceny. Nízké ceny se navíc týkají hlavně základního zboží denní potřeby (o kterém udrží zákazníci přehled) a akčních slev (které se často mění a jsou nepřehledné). V roce 2000 zjistil německý antimonopolní úřad při kontrole obchodních nadnárodních řetězců (vč. společnosti Lidl), že prodávaly základní potraviny za nižší ceny, než za jaké je nakoupily od dodavatelů. "Přínos pro kupující v podobě nižších cen je okrajový a dočasný, ale omezování menších prodejců nefér překážkami je zjevné a trvalé", prohlásil úřad. A ZDE JE TŘEA   ZE STANY STÁTU A TO VE JMENU SPOZŘETELE ZASAHNOUT .
0 0
možnosti

Kuba

3. 3. 2006 18:34
Zasahovat netreba
Ano, tomu se rika trzni prostredi! V miste, kde nemate konkurenci se pochopitelne budete chovat jinak, nez v miste, kde ji mate. Tak by se zachovali vsichni obchodnici, co maji vsech 5 (alespon 4,5) pohromade.. Dumpingove ceny zlem NEJSOU. Jakmile by teoreticky monopolni obchodnik ceny po zlikvidovani konkurence zvedl, objevi se novi konkurenti. Monopol vznika jen za predpokladu velkych prekazek pri vstupu na trh a pri nemoznosti nahradit vyrobky substituty, coz trh s potravinami rozhodne nesplnuje.. to, ze mali prodejci krachuji zpusobuje jejich spatny obchodni model, Hypermarkety zkratka lide preferuji a mysli si, ze tam ziskaji "vic". Zadny duvod k zasahu opravdu nevidim..
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

22. dubna 2024  15:55

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...

Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové

16. dubna 2024  15:15

Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko

23. dubna 2024  10:37

Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...

Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh

22. dubna 2024

Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec

17. dubna 2024  14:08

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...

MerkurXtip dává bonus 200 korun. Sázejte na své oblíbené sporty

24. dubna 2024

Advertorial Sportovní sázení má dlouhou historii a je stále populárnější. Sázková kancelář MerkurXtip přitom...

Přísné a drahé. Na přílišnou regulaci už upozorňují i špičky české železnice

24. dubna 2024

Premium Nářky nad složitostí železnice, kterou prodražují přísné normy, nejsou v tuzemsku novinkou. Ozývají...

Žádný personál ani jiný zákazník. V Česku roste síť bezobslužných obchodů

24. dubna 2024

Minute Shop je nový koncept automatizovaných prodejen s nonstop provozem, kam zákazník vstoupí...

Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu

23. dubna 2024  20:16

Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!