Diskuze

Poslanci rozdávali podpory, rodiče dostanou 7600

Sněmovna potvrdila zvýšení rodičovského příspěvku. Od ledna se zdvojnásobí. Rodiče pečující o dítě do čtyř let dostanou zhruba 7600 korun měsíčně. Dnes příspěvek činí asi 3 700 korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kedd

23. 3. 2006 23:11
O čem to je...
No, tahle diskuse je poněkud zvrhlá... někdo nadává cikánům že se budou množit (což je asi pravda..) Další si stěžuje, jak je diskriminován(a), že má děti.. Ale, zapomíná se na jedno. ŽE  MÍT DÍTĚ NENÍ NAŠE POVINNOST. ANI OSOBNÍ, ANI PARTNERSKÁ. Děti chce stát, (kvantita je upřednostněna před kvalitou - bude víc Tukanů, kteří budou vydělávat na stát - rozuměj - na cca 1% populace, Která nás rádoby vede, čímž si úspěšně plní své kapsy na úkor druhých.)  Mít svého potomka,(ne dítě), By mělo být výsadou zralých jedinců. Bez nároku na jakoukoli podporu.Pokud je pár silný, má právo na potomka... Pokud má problém se sám uživit, tak své právo strácí...To je teorie přirozeného výběru. Ne teorie našich "mocipánů, kteří potřebují své duše".
0 0
možnosti

jakbysmet

15. 3. 2006 11:31
Nejhorsi je porodne
uz vydim frontu matek cikanek, jak stoji frontu na 17500 ci vice a deti pak okamzite odlozi do ustavu. Z poslanecke snemovny se stala uplatkarska organize. Uplaci lidi, aby volil socany. Strany se jen predhani, kdo da po volbach vic. Vzdyt nemaji z ceho brat.
0 0
možnosti

Admin_

15. 3. 2006 17:21
Re: Nejhorsi je porodne
, 7600 měsíčně naslibovala KDU, ve sněmovně ji podpořila v první řadě ODS a komunisté. Socblbáci se přidali paradoxně až nakonec. Zvlášť tristně vypadá postoj ODS vzhledem k jejich verbálnímu boji proti mandatorním výdajům. Samozřejmě je to ekonomický nesmysl, těch 7600 bude muset stát někde sebrat a jinde, než u občanů to udělat nemůže. V tebou modelovaném případě, by ta osoba musela být na hlavu, protože po dobu 9i měsíců těhotenství by dostávala 3 - 4 tisíce, pak by shrábla 17500 jednorázově a zas by se vrátila ke 3 tisícům. Výdaje s výživou kojence jsou totiž minimální, ošacení můžou vyžebrat u charity a starost o mimino outsourcují - mimino dostanou starší děti, místo panenky. Cikánská rodina s klubkem dětí je prakticky nevystěhovatelná, ikdyž neplatí nájemné, takže socka po novu bude mít další 3 - 4 tisíce na chlast, cigarety a investice do výherních automatů. Vlna "zadržovaného mateřství" se skutečně spustí, ale ne u těch středně příjmových, ale u těch maxisociálkových.
0 0
možnosti

Karl

15. 3. 2006 9:43
.
moje jo
0 0
možnosti

Z R U S I T

15. 3. 2006 9:41
Z R U S I T
Proc by jeden mel platit na deti druheho?
 
Kdo s existenci prispevku souhlasi, at dobrovolne prispiva matkam v sousedstvi!
0 0
možnosti

Honza

15. 3. 2006 10:04
Re: Z R U S I T
Ať mi sníží daně a nebudu po státu chtít rodičovský příspěvek...
0 0
možnosti

prehistorik

15. 3. 2006 9:30
Mam řešení pane Paroubku....
Pokud maj manzele jedno dite a oba sou na podpore budou dostavat přídavky na dite pokud oba rodice sou na podpore a udelaj si druhe dite nebudou dostavat nic... a je to vyreseno.... cest praci 
0 0
možnosti

Macek123

15. 3. 2006 9:16
a je to spravedlivé.......??
dítě starší 3 let chodí do školky jen na dopoledne a pad ho vyzvedává a hlídá babička. Jeho máma chodí do práce a ještě bere rodičák /a bude to 7600/. já babičky nemám, chodím do práce a moje dítě je ve školce celý den, tudíž na rodičák už nemám nárok. a to je rozdíl mít k platu nedaněných 7600...nebo ne.
se zvýšením souhlasím, ale jen na 2-3 roky.
M.
0 0
možnosti

Jindra

15. 3. 2006 12:08
Re: a je to spravedlivé.......??
Tak to seš vedle jak ta jedle. Pokud bude dítě chodit denně do školky byť jen na dopoledne, matka přichází o rodičovský příspěvek. Leda že by měla druhé mladší dítě doma.
0 0
možnosti

Lehor

15. 3. 2006 8:59
Rodičovský příspěvek se musí odvíjet od platu a nikoli paušalizovat
Pro ženu vydělávající několik let  30, 40 a více tisíc měslíčně (a odvádějící dost vysoké pojistné) , bude i tato zvýšená částka představovat pakatel, který jí rapidně sníží životní úroveń, zatímco pro jiné(pokud tedy vůbec pracovaly), to bude představovat více, než dosud vydělaly a tudíž motivace k práci u žen s nižším příjmem totálně v háji. Bude se je rodit.... 
0 0
možnosti

Palo

15. 3. 2006 9:16
Re: Rodičovský příspěvek se musí odvíjet od platu a nikoli paušalizovat
Jenze vetsina zen nevydelava vice jak 30 tisic ... vetsina lidi nevydelava ani 15.000 (cisteho). A pokud Manzel vydelava 20.000 (cisteho) a zena 15.000 (cisteho) ... tak je pro ne sakra rozdil jestli ji tech 15.000 spadne na 3.700 nebo 7.600. Toto zvyseni spis podpori ty stredne prijmovne skupiny nez ty uplne socialky (ty na tom budou stejne - protoze zvysenim primu, dostanou mene od statu na dalsich davkach)
0 0
možnosti

ja

15. 3. 2006 8:28
Tak teda nevím,
ale mám tady nějaký rozpor. Idnes píše: "Pro Senátem vrácenou předlohu hlasovalo 137 zákonodárců. Proti byli pouze dva."
A na stránkách sněmovny je něco poněkud jiného: 83 pro, 32 proti. Viz http://www.psp.cz/eknih/2002ps/stenprot/054schuz/s054177.htm#r7" target="_blank" rel="nofollow">zde a http://www.psp.cz/sqw/hlasy.sqw?G=43116" target="_blank" rel="nofollow">zde.
 
Tak jak to vlastně je???
0 0
možnosti

oddTom

15. 3. 2006 10:34
Re: Tak teda nevím,
Jenže to je jiný zákon. Ve stenozáznamu musíš najít bod 26 (http://www.psp.cz/eknih/2002ps/stenprot/054schuz/s054178.htm" target="_blank" rel="nofollow">http://www.psp.cz/eknih/2002ps/stenprot/054schuz/s054178.htm),
hlasování (č. 160) je tady:
0 0
možnosti

mypc

15. 3. 2006 7:57
příspěvky ano, ale jen jako sleva na dani
Kdo nepracuje a celý život nepracoval, tak žádné daně neodvedl a tedy by příspěvky nezískal.
 
Pokud se vám zdá daň nízká, tak nezapomeňte že sociální a zdravotní "pojištění " je taky daň, jen se jinak jmenuje.
0 0
možnosti

Luda

15. 3. 2006 8:58
Re: příspěvky ano, ale jen jako sleva na dani
a sleva na dani by se uplatnovala i zpetne? Ono kdyz jeste deti nejsou tak se plati vysoke dane a az jsou deti, tak nejaky cas jeden plat vypadne, takze se i ty dane dost snizi, takze by obcas ani nebylo kde slevovat. A nakonec by to bylo jedno. Jestli stat da 7.600 matce nebo 7.600 zaplati otec mene nadanich (tem socialnim pripadum by se to stejne doplatilo jinak = tedy vetsi neprehlednost). A protoze tak vysoukou dan plati mensina, tak by se muselo slevovat i na socialnim pojisteni = vetsi slozitost pri vypoctu mzdy a hlavne vice uredniku, kteri na uradech to kontroluji. A v pripade ze se jedna o matku samozivitelku, tak by se ji slevovalo na cem? ... Proste prvotni myslenka dobra, ale potreba se zamyslet do dusledku. Berte to tak, ze materska je takova mzda, kterou spolecnost plati zene za to, ze je na materske a proto nemuze vydelavat (tedy v dusledku ji plati ti, co na materske nejsou). S timto zvysenim souhlasim a to jsem vetsinou proti ruznum podporam na hlavu. Rozhodne je to ro
0 0
možnosti

JfV

15. 3. 2006 7:24
Opatrně s tím rozmnožováním !
Nechápu, proč když už žijí z našich peněz celý život, mají jejich rodiče prochlastat a prokouřit další tisíce za zvýšení cikánské porodnosti ? Chápal bych to jako logické do třetího dítěte, ale další si táhněte za své ! Ale cikáni teď nebudou dělat nic jiného, než potomky za naše peníze, pakáž .
0 0
možnosti

vymrzovac

15. 3. 2006 8:00
Re: Opatrně s tím rozmnožováním !
SLOVÁKOFARMA už nefunguje,tak budeme cikorky klonovat my,a potom jim rádi ještě zaplatíme letenky do Anglie! Nebo na Mars!
0 0
možnosti