Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Italové naložili Karose víc práce

Když česká Karosa prodala na začátku 90. let prvních pár autobusů do Francie, příliš dobře se tam neuvedla. Ani ne za rok už začaly rezivět. Teď je ve Francii jedničkou, zvedá výrobu a má nový typ autobusu, se kterým dál roste.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ferin007

Nic proti autorovi ...
Ale Irisbus je společnou značkou Renaultu a Iveca, nikoliv tedy pouze Fiatu. Vlastnictví Karosy tak z Renaultu na nikoho nepřešlo, Renault ji pouze "vložil" do této společné divize, ve které má 50 %.
0/0
27.3.2006 10:23

Honza

Re: Nic proti autorovi ...
Obávám se, že nemáte pravdu: renault podíl v irisbusu prodal, ostatně stačí se podívat na www.irisbus.com, proč ta je asi Iveco Group?-)
0/0
27.3.2006 10:32

Ferin007

Re: Re: Nic proti autorovi ...
PS: Pokud je to tak, tak se omlouvám. To je pro mě novinka, asi mi to ňák uniklo.
0/0
27.3.2006 10:42

Honza

Re: Nic proti autorovi ...
Irisbus has been 100% owned by the Iveco Group since the beginning of 2003.
0/0
27.3.2006 10:38

Ferin007

Re: Re: Nic proti autorovi ...
Cože tóóó??  To nás na VUMLu neučili! Že by Paroubkovi marťani??  
0/0
27.3.2006 10:41

Kosta

Re: Nic proti autorovi ...
Je vidět, že jsi odborník, nicméně tvoje informace jsou 4 roky zastaralé. Když se RenaultVI sloučil s Volvem (kdo koho koupil...), EU nařídila Renaultu prodej společného podniku s Ivecem. Takže celý IRISBUS je teď majetek Iveca, potažmo Fiatu.
0/0
28.3.2006 16:19

Mirco1

Bože, to jsou větné konstrukce
"Před deseti lety jezdilo po českých silnicích zhruba dvacet tisíc autobusů starých deset let. Dnes je jejich věk v průměru o čtyři roky vyšší."
 
 
 
Tak copak nám autor v tomto souvětí říká? Že před deseti lety z nám neznámé množiny celkového počtu autobusů bylo 20 000 z nich 10 let starých. O deset let později (dnes) je průměrný věk této množiny autobusů ("Dnes je JEJICH věk...") o čtyři roky vyšší. Takže za deset let tato množina autobusů zestárla o 4 roky -  cesty v čase bylo dosaženo!!!
 
Nebo chtěl autor říci, že celkový počet autobusů byl před 10 lety 20 000 a jejich PRŮMĚRNÉ stáří bylo 10 let? A že dnes je průměrné stáří všech autobusů u nás 14 let?
 
 
 
Číst článek na iDnes, to je jako luštit křížovku a číst detektivku zároveň.
0/0
27.3.2006 9:27

kst

Re: Bože, to jsou větné konstrukce
Autor popisuje těžký život domovníka za polárním kruhem. Před 10 lety tady jezdilo 20 000 autobusů s průměrným věkem 10 let, dnes je to zhruba stejně, ale průměrný věk je 15 let a každý rok se o půl roku zvýší. To je statistika a běh času.
0/0
28.3.2006 16:21

John

To neni uspech Karosy
To neni uspech Karosy, ale zahranicnich investoru, kteri prinesli sve nove technologie a penize. Jedine cim se muzeme chlubit, je levna pracovni sila na sroubovani.
0/0
27.3.2006 9:04

pjotrrr

Re: To neni uspech Karosy
0/0
27.3.2006 9:21

kst

Re: To neni uspech Karosy
Hmm. Až na to, že nejprodávanější modely Irisbusu - Axer a Recreo - jsou z čistě Karosové řady 900, do které KAROSA zastavěla moderní agregáty (stejné jako ostatní výrobci). Když se zbavila sraček jako motorů LIAZ, převodovek PRAGA a náprav DETVA, je to najednou nejlepší autobus na trhu. Všimněte si laskavě faktu, že na francouzském trhu vytlačuje Mercedes, i když je dražší. Holt doma není nikdo prorokem.
0/0
28.3.2006 16:25

fuciminapicu

xxx
no to co každej den vídám na našich silnicích tak směle konkuruje dobytčákům který jezděj po D1 na ukrajinu, jako například to s čím jezdí orlobus nebo kavka je k pláči a ostuda, divim se že ještě nemaj ty kulatý karosy z 60tek
0/0
27.3.2006 8:48

1

A co jednoduché poučky?
Po 89 nám říkali, že výrobci autobusů se musí spojovat do velkých celků a přežijí jen ti nejsilnější. Karosa sice vydělala na převzetí silným Renaultem, ale jak to, že vznikl SOR?
Ach jo (bez laskavého svolení 1)
0/0
27.3.2006 8:00

bleskblesk

dobrá zpráva
Jen houšť a větší kapky!
0/0
27.3.2006 3:56

quint

Re: dobrá zpráva
Volte pravou rukou !
0/0
27.3.2006 7:43

buhvol

Re: Re: dobrá zpráva
Pravou rukou levici ;o))))
0/0
27.3.2006 8:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.