Diskuze

Italové naložili Karose víc práce

Když česká Karosa prodala na začátku 90. let prvních pár autobusů do Francie, příliš dobře se tam neuvedla. Ani ne za rok už začaly rezivět. Teď je ve Francii jedničkou, zvedá výrobu a má nový typ autobusu, se kterým dál roste.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ferin007

27. 3. 2006 10:23
Nic proti autorovi ...
Ale Irisbus je společnou značkou Renaultu a Iveca, nikoliv tedy pouze Fiatu. Vlastnictví Karosy tak z Renaultu na nikoho nepřešlo, Renault ji pouze "vložil" do této společné divize, ve které má 50 %.
0 0
možnosti

Honza

27. 3. 2006 10:32
Re: Nic proti autorovi ...
Obávám se, že nemáte pravdu: renault podíl v irisbusu prodal, ostatně stačí se podívat na http://www.irisbus.com" target="_blank" rel="nofollow">http://www.irisbus.com, proč ta je asi Iveco Group?-)
0 0
možnosti

Mirco1

27. 3. 2006 9:27
Bože, to jsou větné konstrukce
"Před deseti lety jezdilo po českých silnicích zhruba dvacet tisíc autobusů starých deset let. Dnes je jejich věk v průměru o čtyři roky vyšší."
 
 
 
Tak copak nám autor v tomto souvětí říká? Že před deseti lety z nám neznámé množiny celkového počtu autobusů bylo 20 000 z nich 10 let starých. O deset let později (dnes) je průměrný věk této množiny autobusů ("Dnes je JEJICH věk...") o čtyři roky vyšší. Takže za deset let tato množina autobusů zestárla o 4 roky -  cesty v čase bylo dosaženo!!!
 
Nebo chtěl autor říci, že celkový počet autobusů byl před 10 lety 20 000 a jejich PRŮMĚRNÉ stáří bylo 10 let? A že dnes je průměrné stáří všech autobusů u nás 14 let?
 
 
 
Číst článek na iDnes, to je jako luštit křížovku a číst detektivku zároveň.
0 0
možnosti

kst

28. 3. 2006 16:21
Re: Bože, to jsou větné konstrukce
Autor popisuje těžký život domovníka za polárním kruhem. Před 10 lety tady jezdilo 20 000 autobusů s průměrným věkem 10 let, dnes je to zhruba stejně, ale průměrný věk je 15 let a každý rok se o půl roku zvýší. To je statistika a běh času.
0 0
možnosti

John

27. 3. 2006 9:04
To neni uspech Karosy
To neni uspech Karosy, ale zahranicnich investoru, kteri prinesli sve nove technologie a penize. Jedine cim se muzeme chlubit, je levna pracovni sila na sroubovani.
0 0
možnosti

pjotrrr

27. 3. 2006 9:21
Re: To neni uspech Karosy
0 0
možnosti

fuciminapicu

27. 3. 2006 8:48
xxx
no to co každej den vídám na našich silnicích tak směle konkuruje dobytčákům který jezděj po D1 na ukrajinu, jako například to s čím jezdí orlobus nebo kavka je k pláči a ostuda, divim se že ještě nemaj ty kulatý karosy z 60tek
0 0
možnosti

1

27. 3. 2006 8:00
A co jednoduché poučky?
Po 89 nám říkali, že výrobci autobusů se musí spojovat do velkých celků a přežijí jen ti nejsilnější. Karosa sice vydělala na převzetí silným Renaultem, ale jak to, že vznikl SOR?
Ach jo (bez laskavého svolení 1)
0 0
možnosti

bleskblesk

27. 3. 2006 3:56
dobrá zpráva
Jen houšť a větší kapky!
0 0
možnosti