Diskuze

Výpovědi z obecních bytů stvrdil Ústavní soud

Tomu, kdo obecní byt dlouhodobě a bez důvodu neužívá, bude i nadále hrozit výpověď. Stejnému trestu může čelit i v případě, že má bytů více. Ústavní soud totiž odmítl zrušit ustanovení občanského zákoníku, která výpověď v těchto případech upravují.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Horle

5. 4. 2006 19:16
Už aby konečně přišla deregulace

Ať si každý pronajme bytů, kolik mu je libo a na kolik má.

0 0
možnosti

Dr. Mrak

5. 4. 2006 17:39
Tak to je banda ignorantů

Změnili článek včetně titulku, takže už to najednou nesmyslné není...Rv

0 0
možnosti

Admin_

5. 4. 2006 18:57
Re: Tak to je banda ignorantů

Facelift Dnes.

0 0
možnosti

everlast1

5. 4. 2006 16:41
zrusit druzstvo

Zrusit druzstevni vlastnictvi a prevest na osobni je to nejistejsi forma vlastnictvi druzstvo je paskvil.

0 0
možnosti

Qitto

5. 4. 2006 15:12
Humor

;-D Docela dobrý způsob, jak znehodnotit všechny příspěvky v debatě a pro současného čtenáře článku udělat z debatujících bandu negramotů, kteří neumějí číst a reagují na článek zcela zcestně!!!(Y)

0 0
možnosti

Dr. Fe1

5. 4. 2006 15:09
iDnes je banda furiosi ....

...a dělá si z nás srandu. :-/ Článek u kterého diskutujeme vyměnili za jiný s jiným významem. Ten původní vyzníval naprosoto jinak, ten novinář je dezinformační sabotér.

0 0
možnosti

otmara

5. 4. 2006 15:12
Re: iDnes je banda furiosi ....

R^:-PR^

0 0
možnosti

Gaston

5. 4. 2006 15:03
Hmmmmmm

Tak se mi zdá, že za dobu, co se tady tak pěkně hádáme, se nám článek nenápadně změnil. I včetně titulku.

0 0
možnosti

merkbar

5. 4. 2006 15:05
Re: Hmmmmmm

:-)

0 0
možnosti

merkbar

5. 4. 2006 15:02
No, obdivuji ta, kdo jsou ochotní do družstevního bytu investovat,

když se jedná o tak rizikovou a pofidérní záležitost.

0 0
možnosti

pink

5. 4. 2006 15:05
Re: No, obdivuji ta, kdo jsou ochotní do družstevního bytu investovat,

To není ani tak moc věc hodna obdivu, jakožto spíš lítosti nad obecnou nevzdělaností a úrovní právního vědomí obyvatel této země.

0 0
možnosti

JR

5. 4. 2006 14:31
cože

Podíl v družstvu nemusí být jenom v hotovosti, ale např. též formou vkladu nemovitosti.

A při vypořádání se vypořádává aktuální hodnota společnosti, tedy je jedno kolik kdo do družstva dá, ale bude se vycházet z faktické hodnoty družstva po odečtení nebo vypořádání jeho závazků, takže některá družstva, která mají prakticky nové domy a již nemají žádné závazky (zejména úvěry) se mohou při takovém vypořádání celkem prohnout, protože se vychází z tržní ceny nemovitosti v místě umístění.

Je to sečná zbraň na obě strany.

Zároveň souhlasím s poznámkou, že pokud budu nájemcem několika bytů v družstvu, nebo i mimo něj. např. v jiných družstvech či vlastních nemovitostí a legálně je budu využívat k pronajímání, tak výpověď z bydlení může být omezením vlastnických práv, mezi které právo na zisk patří. Osoba je snadněji vydíratelná z pozice lidí, kteří jsou členy družstva a současně nemají obdobné úspěchy v podnikání.

Samozřejmě,že pokud jde o nemovitosti s regulovaným nájmem, tak není jiná

0 0
možnosti

otmara

5. 4. 2006 14:37
Re: cože

Už jsi zažil SBD, které by od Tebe "vzalo" nemovitost, jako úhradu za družstevní byt"? Pokud ano, tak jsi tam předsedou představenstva!

0 0
možnosti

JR

5. 4. 2006 14:31
cože?!!!

Podíl v družstvu nemusí být jenom v hotovosti, ale např. též formou vkladu nemovitosti.

A při vypořádání se vypořádává aktuální hodnota společnosti, tedy je jedno kolik kdo do družstva dá, ale bude se vycházet z faktické hodnoty družstva po odečtení nebo vypořádání jeho závazků, takže některá družstva, která mají prakticky nové domy a již nemají žádné závazky (zejména úvěry) se mohou při takovém vypořádání celkem prohnout, protože se vychází z tržní ceny nemovitosti v místě umístění.

Je to sečná zbraň na obě strany.

Zároveň souhlasím s poznámkou, že pokud budu nájemcem několika bytů v družstvu, nebo i mimo něj. např. v jiných družstvech či vlastních nemovitostí a legálně je budu využívat k pronajímání, tak výpověď z bydlení může být omezením vlastnických práv, mezi které právo na zisk patří. Osoba je snadněji vydíratelná z pozice lidí, kteří jsou členy družstva a současně nemají obdobné úspěchy v podnikání.

Samozřejmě,že pokud jde o nemovitosti s regulovaným nájmem, tak není jiná

0 0
možnosti

otmara

5. 4. 2006 14:40
Re: cože?!!!

Tvé tvrzení platí JEN v momentě ZALOŽENÍ SBD! Nikoliv PERPETUM MOBILE! Donekonečna! Neoblbuj!

0 0
možnosti

otmara

5. 4. 2006 14:30
Je neuvěřitelné, jak si mnozí

pletou pojem VLASTNÍK a DRUŽSTEVNÍK! Dlouhodobé pronajímání družstevních bytů JE NEZÁKONNÉ! jediná možnost je, "koupit si byt do osobního vlastnictví"! Ale i to má svá omezení! Vždy patí, ŽE TENTO BYT UŽÍVÁM JÁ! Byť vlastník. Potom by byl k h.vnu celý příspěvek státu "tzv. ANUITA"!

0 0
možnosti

merkbar

5. 4. 2006 14:58
Re: Je neuvěřitelné, jak si mnozí

Anuita není žádný příspěvek státu! Koukám, že vy jste úplně mimo, člověče.

0 0
možnosti