Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prezident vetoval přísnější pravidla pro lyžařské vleky

Prezident Václav Klaus vetoval zákon, který zpřísňuje podmínky pro provoz lyžařských vleků. Zákon přesouval lyžařské vleky mezi vázané živnosti, vlekaři by tedy museli prokazovat svou kvalifikaci. Poslanci tak chtějí zvýšit bezpečnost na sjezdovkách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ppetr1

veto

bezmezne souhlasim s tim,ze to PRESIDENT  vetovel.

zachvili by nam politici chteli lezt az do postele !!!!!!

jen doufam,ze to neprehlasuji a Vaclav Klaus zustane i na dalsich 5 let presidentem !!! ten ma v hodne vecech pravdu a poslanci to je svoloč a sebranka pomalu nejhrubsiho zrna,jen aby si udrzeli svoje KORYTA.

na svobodneho cloveka vubec nemysli a vsechno chteji jen a jen !!!!!  svazat predpisy !!!!

0/0
6.4.2006 10:30

Vlada

Re: veto

Ano, typicky zabednenec, ktery vidi v Klausovi Boha.

0/0
6.4.2006 12:46

Ing. Radovan Burkovič

Alespoň někdo z té vrchnosti má rozum

Alespoň někdo z té vrchnosti má rozum. Nebo se Vám zdá, že když před pár lety podobná zhovadilost přeřadila solária mezi vázané živnosti, na něž musíte mít střední zdravotní školu nebo 3 roky praxe nebo státem posvěcenou večerní školu (pořádají státem licencované agentury za 10 a více tisíc), takže se dnes opalujeme bezpečně ? :-/ Modrá je dobrá.

0/0
6.4.2006 9:57

ppetr1

Re: Alespoň někdo z té vrchnosti má rozum

a vsichni po modrý jak uz rekl Filip Renč pri predavani cen !!

jinak se z nas stanou nesvepravni obcane tohoto statu !!;-€Rv

0/0
6.4.2006 10:31

Radek1979

no nemáme mi štěstí?

Jedne "prezident" si rozdává milosti kde se dá ať je to vrah nebo miliardovej podvodník, druhej zase vetuje všechno co mu přijde pod ruku... No ale proč ne proč by se měly kontrolovat lana na vleku jestli sou v pořádku, prostě až jednou praskne no tak praskne, dřív ho přece není potřeba měnit. Proč by vlek měl mít nějaká bezpečnostní zajištění? Zbytečný ne? Se po tom vozí jen lidi a ne peníze. Taky si chci postavit barák a pronajímat byty a zbytečně se neotravovat s nějakým projektantem a natož potom kolaudací, vždyť je to uplně zbytečný. Těch pár cihel na na sebe dokáže poskládat i nějakej ukrajinec ne?

0/0
6.4.2006 7:36

komentator-1

Re: no nemáme mi štěstí?

lana na vlecích je nutno kontrolovat už teď a jsou i orgány, které jsou povinné tak činit. Zařadit něco do vázané živnosti znamená, že když budeš chtít na živnosťák provozovat vlek, budeš muset projít nějako (státem schválenou) školou a teprve na základě "vysvědčení" dostaneš ŽL. Škola samozřejmě nebude zadarmo, přezkušování taky a vleky budou kontrolovány/nekontrolovány stejně jako doposud. Kromě pakárny pro vlekaře se nezmění nic. Pryč s takovým zákonem!

0/0
6.4.2006 8:57

MychalB

Re: no nemáme mi štěstí?

popsané záležitosti vyplývají z principu vázané živnosti? Božínku, to je zase socanská demagogie.

Jj, zregulovat všechno a pokud už to jednou zregulované je, tak to pro jistotu zregulujeme ještě jednou.

Jak psal někdo pode mnou, zdůvodnění vetování tohoto zákona by mělo být tesáno do kamene...

0/0
6.4.2006 9:31

Radek1979

Re: Re: no nemáme mi štěstí?

Tak proč sem teda omezovanej na silnici, v práci, v obchodě... Proč existujou jakýkoli zákony který mě omezujou v konání které se mi líbí? Proč omezujou kouření, drogy, chlast...

0/0
6.4.2006 14:42

Kolemjdouci

Klaus

Vite, jaky je rozdil mezi Klausem a Bohem? Buh o sobe netvrdi, ze je Klaus.

0/0
6.4.2006 7:30

Radek1979

Re: Klaus

R^

0/0
6.4.2006 7:36

ppetr1

Re: Klaus

jses nesvepravny magor a socka.casem na to prijdes ;-P

aby ti taky politici jednoho dne nenarizovali,ze si mas koupit rohlik a ne chleba.to se pak budes certit co ?8-o

0/0
6.4.2006 10:34

lenuska

regulace

nechápu!!! před pár dny, podepsal  ten socialistickej zákon o regulovaným nájemným a todle vetuje????? 8-o

0/0
6.4.2006 6:57

me2di

*

Je bohužel smutným zvykem, že národ ocení jednotlivce až po jeho smrti. Dokud žije, je na něj povětšinou spíše pliváno. A tak bych rád apeloval na lidi doma: Važte si toho, co máte dnes v osobě pana prezidenta. Važte si toho období. Od času Karla IV. nebyl zřejmě hlavou českého státu politik takového formátu.

0/0
5.4.2006 23:58

THX

Re: *

S TIM MOHU JEN SOUHLASIT R^R^R^ Ovsem nezapominat na Masaryka.

0/0
6.4.2006 0:35

Sergej

Re: *

Vtip? V tom případě povedený

0/0
6.4.2006 0:36

salam_humusajn

Re: Re: *

Někdy mívám proti prezidentovi výhrady, ovšem tentokrát na 100% souhlasím s argumenty uvedenými v článku. Regulace všeho možného i nemožného je znakem levice, a proto je načase prosadit změnu a volit pravici (!= nutně ODS).

0/0
6.4.2006 0:41

THX

Re: Re: *

Jaky  vtip.Cti pozorneji a zapoj mozek.

0/0
6.4.2006 2:00

Vlada

Re: *

To si snad delas legraci, ne? Je pravda, ze reprezentovat umi, uz ho nesnasi pul ka EU. Jako hlavni reformator politopadove revoluce totalne zazdil ceske hospodarstvi tim, ze se podilel hlavni merou na teatralni kuponove privatizaci a necinostem okolo privatizace bank, Temelina, profesionalizace armady a mohl bych pokracovat. Komensky rikal "ucit se, ucit se, ucit se" a z dob Klause zname rceni "zatloukat, zatloukat, zatloukat a kdyz se to provali, tak zatloukat.

0/0
6.4.2006 7:23

ppetr1

Re: Re: *

mas hodne zatemnely mozek a nechapes souvislosti.

musis se jeste hodne ucit.

socka holt takhle bude mluvit vzdy,ta proste chce ,aby je stat vodil neustale za rucicku,ALE JA NECHCI,JA CHCI BYT SVOBODNYM OBCANEM TOHOTO STATU !!!!

0/0
6.4.2006 10:37

Kolemjdouci

Re: *

Prestan tady verejne masturbovat, modry ptaku. Kdyby nebylo Klause, tak tahle republika je o 5 let vpredu. Tohohle zpatecnika a prizdisrace si nech pro sebe.

0/0
6.4.2006 7:28

ppetr1

Re: Re: *

az prijde drzkopad od CSSD za ty jejich dluhy,tak jsem na tebe zvedav co pak budes mlejt.to se ale radeji neukazes.

takze marš do prace a neremcej blbosti ;-D

0/0
6.4.2006 10:39

Radek1979

Re: *

brr dneska je apríla? A já vždy myslel že je to 1.4. No asi zase něco náš PÁN BŮH "prezident" změnil a já to nestihnul postřehnout.

0/0
6.4.2006 7:38

ppetr1

Re: *

mohu jen souhlasit a cas nam da za pravdu !!

0/0
6.4.2006 10:35

me2di

Stat?

Stát tady není proto, aby se o lidi nějak staral. Aby jim zajistil dobré bydlo a nízké ceny. Stát je v podstatě uměle vytvořený a nepřirozený útvar (vzhledem k přírodě). Dokonce si troufám naznačit spolu s Nietzschem, že je to útvar zločinný: „Každý národ mluví mluví svým jazykem dobra i zla: tomu nerozumí soused. Svůj vlastní jazyk vynalezl každý národ v mravech i právech. Ale stát lže všemi jazyky dobra i zla; a cokoliv mluví, lže – a cokoliv má, ukradl (Friedrich Nietzsche – Tak pravil Zarathustra)“. A když už jsme u těch citátů, tak Kennedy řekl něco v tom smyslu, že se nemáme ptát, co pro nás stát může udělat, ale máme se ptát, co můžeme udělat my pro stát.

0/0
5.4.2006 23:55

salam_humusajn

Re: Stat?

Netušil jsem, že Nietzsche byl anarchista... Stát má alespoň v dnešní přelidněné společnosti spoustu neocenitelných úloh, a jakkoli na něj furt nadávám, je to pořád lepší, než kdyby nebyl.

0/0
6.4.2006 0:44

ppetr1

Re: Stat?

zločinný  -  souhlas a jeste dodam,ze je to nejvetsi a legalni !!!! zlodej na svych obcanech.

proste hruza !!!

jako by v teto republice bylo 90% obcanu NESVEPRAVNYCH ;-€;-€;-€

UVIDIME U VOLEB,ALE ZREJME TO TAK BUDE ;-(8-oRv

0/0
6.4.2006 10:42

LADIS007

Taky ho moc nemusim, ale v tomhle ma pravdu

That´s it...;-)

0/0
5.4.2006 23:54

Marty

Slava Klausovi.

Bohuzel jde sice o prazdne predvolebni gesto, ale: "Jde o nesouhlas se snahou téměř každou lidskou činnost podrobit státní regulaci. Jde o nesouhlas s představami, že regulací, byrokracií, administrativou a kontrolou všeho druhu dosáhneme lepší kvality lidského života,"

To by se melo tesat!!! Ja chci svobodu a ne aby mi nejaka socialisticka ku&va lajnovala zivot od A do Z. [>-][>-][>-] Doufam, ze si to uvedomi vic lidi, ze se stat o ne NEpostara!

0/0
5.4.2006 22:44

Sporadany_obcan

Re: Slava Klausovi.

R^ R^ R^

0/0
5.4.2006 22:47

reddwarfx

Re: Re: Slava Klausovi.

jj chtej to mit secko pod kontrolou tak jak to bylo za komunismu

0/0
5.4.2006 23:07

kuny

Re: Slava Klausovi.

Souhlas!

0/0
5.4.2006 23:26

salam_humusajn

Re: Slava Klausovi.

Nevšiml jsem si, že by se blížily prezidentské volby 8-o;-)

0/0
6.4.2006 0:47

ppetr1

Re: Slava Klausovi.

SOUHLAS R^

0/0
6.4.2006 10:43

KROKODYL

Premier Paroubek je rozhorcen

a je to pochopitelne... Uz mep rpipravenou radu kamaradu kteri by delali kontrolory vlekaru, pak dalsi radu kteri by kontrolovaly ty kontrolory a vsichni by brali uplatky a byly by spokojeni... Takle zase nic. A pak muze nekdo tvrdit ze ta ODS vcele s Klauzem neskodi. ;-€

0/0
5.4.2006 22:06

Sporadany_obcan

Re: Premier Paroubek je rozhorcen

;-D R^

0/0
5.4.2006 22:41

ppetr1

Re: Premier Paroubek je rozhorcen

BOHUZEL SMUTNE KONSTATOVANI

0/0
6.4.2006 10:45

Tomas Holek

Spravny president dela spravne svou praci

Neznam ten navrh zakon, takze na nej nemam nazor.

Ale jedno vim jiste - pan president dela svou praci. Studuje navrhy zakonu a pokud se mu nezdaji, tak vyuzije sveho prava veta. Snemovna musi navrh znovu projednat. Toto je spravne. President skutecne DELA SVOU PRACI. To je dpbre.

Hlavne ze uz nam nepresidentuje Havel. A snad zmizi i Pablbek Bradavicnaty.

0/0
5.4.2006 21:37

Lokutus2

Re: Spravny president dela spravne svou praci

Pravda... Klaus má na zádech nechutnou bradavici... divím se, že si jí LTOčkem nevypálil!

0/0
5.4.2006 21:44

Wero

Re: Re: Spravny president dela spravne svou praci

už mi docvaklo, podle barvy písma budeš asi vyvoleného marťan;-O

0/0
5.4.2006 22:26

Re: Spravny president dela spravne svou praci

neznám, nemám svůj názor, ale narcis dělá dobře;-O(Y)!

Už tahle kravina, kterou jsi vypustil, svědčí o tvém IQ!:-/

O těch dalších dvou "výrocích" už vůbec netřeba polemizovat...!!Rv

0/0
5.4.2006 21:44

Sporadany_obcan

Re: Re: Spravny president dela spravne svou praci

narcis, to jsi ty, když máš takový nick, viď? :-P Bohužel, ani TY jsi nás žádnou myšlenkou neobohatil, chudáčku Rv

0/0
5.4.2006 22:43

čombák

Re: Re: Re: Spravny president dela spravne svou praci

BLB?8-o  BLB!!;-D

Umíš číst ....?

0/0
5.4.2006 22:45

Tomas Holek

Re: Re: Spravny president dela spravne svou praci

S IQ nemam problemy. V testech mi vychazi kolem 140.

Ten navrh zakona jsem necetl. Nemohu cist vsechny navrhy zakonu. Neni to mam prace. A protoze, jsem ho necetl, tak na nej nemohu mit nazor. Taktez nemam nazor na toto konkretni veto. Ja jen schvaluji, ze president dela svou praci. Tj. cte navrhy zakonu a ty ktere se mu nelibi, vetuje. Neni to jen podepisovaci panak, ale dela svou praci.

Dalsi dva vyroky: ano, neni treba polemizovat. Kazdy inteligentni clovek uzna, ze Havel neprezidentoval dobre. Pozitivni na nem bylo jen to, ze ho uźnavali v zahranici. No a Paroubka opravdu zadny inteligentni clovek neuznava.

0/0
6.4.2006 0:32

salam_humusajn

Re: Re: Spravny president dela spravne svou praci

A proč jako? Zákon nemám čas studovat do detailů, ale zařazení provozování vleků jako vázané živnosti mi přijde i selským rozumem jako absolutní 3,14čovina. Plně souhlasím, že prezident kritickým studiem zákonů plní svou funkci na 110%.

0/0
6.4.2006 0:50

ppetr1

Re: Re: Re: Spravny president dela spravne svou praci

cim dal tim vice pozoruji,ze spise na 200% !!

nekdo ty nase termity,kteri nemaji mozek krotit musi,kdyz uz to nedokazi VOLICI !!!!!!

0/0
6.4.2006 10:48

me2di

Jen tak dal, pane presidente

Nechapu co tady resite. Tohle veto s mi libi, prece nejsem tak blbi abychom potrebovali na kazdou vec,zakon, tabulku a urednika. Nechci se dozit toho, kdy si budu muset delat na sjezdovku ridicak a bude se tam merit rychlost...

0/0
5.4.2006 21:24

Lokutus2

KULT OSOBNOSTI

Který vůdce kromě Lukašenka, Fidela a afrických negrů tohle dělá?!?

0/0
5.4.2006 21:14

me2di

Re: KULT OSOBNOSTI

Nemas pocit, ze te vsichni okolo sleduji?

0/0
5.4.2006 21:25

Lokutus2

Re: Re: KULT OSOBNOSTI

Od té doby, co ses dozvěděl, že se můžeš registrovat, tak machruješ!!! :-/;-ORv(Y)

0/0
5.4.2006 21:31

me2di

Re: Re: Re: KULT OSOBNOSTI

Ja jsem byl vzdycky proti registraci:-P Ale jako pokus to cenim;-)

0/0
5.4.2006 21:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.