Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mezi nejobdivovanější firmy pronikla i Student Agency

Žebříček nejobdivovanějších firem přinesl letos jedno překvapení. Mezi tradiční matadory jako je Škoda Auto, ČEZ či Zentiva pronikla dopravní společnost Student Agency. Ta agresivně vstoupila na trh autobusové dopravy, do budoucna uvažuje i o vlastních vlacích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

roman

jniojoi

;-O

0/0
14.5.2006 10:55

lolek77

ČEZ je moje nejobdivovanější firma.

Jak ta dokáže zvýšit cenu, to je panečku firma.;-€

0/0
7.4.2006 16:41

Alf

Stezujte si na ERU

Nenadavejte na CEZ, stezujte si na Energeticky regulacni urad (www.eru.cz). Prvni veta odstavce "Hlavni ukoly ERU" zni: "Ochrana zajmu spotrebitelu pred snahou energetickych spolecnosti zvysovat ceny." CEZ postupuje zcela spravne: v ramci moznosti trhu a legislativy se snazi úprinaset akcionarum co nejvetsi vynosy. POkud z toho taky chcete mit neco, kupte si akcie CEZu.

0/0
7.4.2006 21:12

karelsesty

Az to bouchne,to bude ficak.............

To budete zirat az to tam bouchne .....Vemte si kalkulacku a pocitejte a neplacejte kraviny.Trubky

0/0
7.4.2006 15:38

xy

.

Marně hledám České dráhy :-D

0/0
7.4.2006 11:36

Dave

Re: .

ja zas marně přemýšlím, kdo může obdivovat firmy jako ČEZ, Eurotel, Telecom apod. Za co? Za tu jejich zlodějskou politiku?

0/0
7.4.2006 12:13

Alf

Za prosperitu

Myslim, ze kazdou z nich lze za leccos obdivovat. Treba CEZ za zahranicni expanzi, nebo Eurotel za prosperitu i pres tvrdou konkurenci. Ktera firma je hodna obdivu podle vas a proc?

0/0
7.4.2006 21:09

matori

Re: Za prosperitu

Obdivovat? dejte mi na něco monopol, byˇt skrytý a taky vám to ukážu.

0/0
8.4.2006 11:10

Jerry Seinfeld

Ale to nevycitejte firmam...!

Snad nechcete vycitat velkym firma, ze jsou monopoly...!!! Jestli nekomu chcete neco vycitat, tak regulatorum trhu a antimonopolnimu uradu. Ale jmenovane firmy proste hospodari dobre.

0/0
8.4.2006 11:48

sipecek

Re: .

:-D:-DR^R^

tak tohle je hlaska tydne:-D

0/0
7.4.2006 12:46

Baronec

Nakladni doprava

Mě by spíše zajímalo, proč nejsou ČD více otevřené pro nákladní dopravu. Resp. její ceny a služby jsou takové, že se to málo komu vyplatí.

Známí vlastní stavebniny. Má to kousek od nádraží a tak si spoustu věcí nechal vozit vlakem. Firma zvyšovala obrat a rozrůstala se, proto si jednou udělal výpočet a následně koupil nákladní vůz s přivěsem a zaměstnal řidiče.

Návratnost je za pár let a odpadlo mu spousta starostí. Když chtěl nějakou slevu, nebo výhody, za to, že je pravidelným zákazníkem s dobrou platební morálkou pomalu se mu vysmáli.

Dokud v ČD budou vládnout poměry stejné jako před rokem 89 tak těžko mohou být někdy ziskové.

0/0
7.4.2006 11:36

Buldog

Re: Nakladni doprava

Přesně tak. Jedině zprivatizovat

0/0
7.4.2006 11:49

Dave

Re: Re: Nakladni doprava

no jistě, všechno rozprodat do mrtě.

0/0
7.4.2006 12:12

u

Re: Re: Re: Nakladni doprava

Souhlas!R^ 

Privátní vlastník bude vždy lepším hospodářem než stát!

0/0
7.4.2006 13:31

Radikula

Je tak dal

Konečně budu mit drahy konkurenci...jen doufam, ze to dopadne, protoze uz ted jsou veliky cenovy rozdily v doprave se Student agency a statni dopravou...a to radeji nemluvim o kvalite sluzeb...

0/0
7.4.2006 10:24

Wolf

Re: Je tak dal

Ted to funguje tak, ze CD musi zajistovat ze zakona dopravni obsluznost v kdejaky prdeli a proto ma spoustu ztratovych spoju. A z ceho jsou tyto ztratovy spoje dotovany? Ze statniho rozpoctu a z par ziskovych spoju. Nemam strach, ze by si precpany rychlik Praha-Brno na sebe nevydelal. Bohuzel jde velka cast ze zisku na ztraty z ostatnich spojua  proto nemuze byt ani cena tohoto spoje nizsi... Takze kdyz nekdo pretahne klienty z techto lukrativnich spoju, tak CD budou mit uz jen ty ztratove a o to vic se bude platit z rozpoctu :((( Reseni vidim v tom, ze s eproste vetsina ztratovych spoju zrusi. V pripade nouze tu jsou sanitky a pokud chce nekdo k nekomu na navstevu, tak 1) ma svoje auto, 2) kdyz je nema, at su pro nej druha strana prijede, 3) jsou tu taxi sluzby... Nevim, proc bych ja jako obcan mel nekomu pres sve dane a statni rozpocet dotovat cestovani...

0/0
7.4.2006 10:52

Wolf

Re: Re: Je tak dal

A kdyz by se ztraty minimalizovali, tak by mohly klesnout i ceny za ty rentabilni spoje... Jeste navrhuju mala nadrazi uzavrit a listky prodavat bud automaty nebo ve vlaku. Jako to funguje treba v sousedni Germanii. Chapu ale, ze by vsechny tyto kroky vedly k masivnimu propousteni a to by si tezce socialisticky odbory ani vlada nenechali libit. Strana by prisla o volice (presli by k tem druhym komousum). A tak budeme umele zvysovat zamestnanost i za cenu nizke produktivity prace...

0/0
7.4.2006 10:55

Jika123

Re: Re: Re: Je tak dal

No nevim treba ja casto cestuji z Frydku-Mistku do Brna a kdyz vezmu v uvahu vlak, kde musim jet bud pres Ostravu a zde prestupovat(nevyhnu se ani tomu ze kdyz ma jeden spoj spozdeni treba i 10 min tak musim cekat treba i 45 az 120 min na dalsi spoj) a cesta stejne trva min 3 hodiny kdyz jedu treba primo pres Valmez. A za stejnou cenu muzu jet se stdent agency primo do Brna a oproti CD jedu prvni tridou a to ze s autobusem prijedu treba i o hodinu pozdeji tak to stoji za to. Zaverem tedy i kdyby CD na trase F-M, Brno, popr. OV-Brno snizilo cenu porad budu jezdit se student agency kde jak jsem rek jedu za levny peniz prvni tridou. Navic se zde za rezervaci neplati tak jako u CD takze se nemuze stat ze bych pul cesty stal. CD by se tedy musely hodne snazit aby byly aspon kvalitnejsi nez napr. zminovane student agency

0/0
7.4.2006 11:35

mbutata mbebe

Re: Re: Je tak dal

cd nezajistuji dopravu vsude ... napriklad tady u nas je nejblizsi vlakove nadrazi 15 km daleko, a popravde, nijak zvlast mi ani nechybi :) kam potrebuju, tak si stejne musim doject autem, protoze autobus trikrat denne k nam a trikrat zpatky, a pokud chci do prace jet ne v sest rano, ale treba v devet, a vracet se pozdeji nez ve ctyri odpoledne, tak mam proste smulu. ja se o sebe postarat dokazu, tak nevim, proc by to nemohli dokazat i ostatni, kteri maji potrebu dotovane autobusove ci vlakove dopravy ...

0/0
7.4.2006 10:58

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Je tak dal

vaše názory jsou stejně blbý, jako kdybych já napsal, že já autem nejezdim, tak nevim, proč by z mých peněz měly být dotovaný silnice (Y)

0/0
7.4.2006 11:20

kawu

Re: Re: Re: Re: Je tak dal

R^

0/0
7.4.2006 11:29

Illidan

Re: Re: Re: Re: Je tak dal

No blbej ses tu ty jestli si myslis ze v CR je byt jen jedinej clovek kterej silnice narozdil od ztratovych vlakovych spoju nepotrebuje...zajimalo by me jakpak k vam jezdi sanitka, hasici, policie, popripade dovoz potravin a dalsich sluzeb....8-o

0/0
7.4.2006 11:36

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Re: Je tak dal

přečti si ještě jednou, co píšu, možná ti napodruhý dojde význam slovního spojení "stejně blbý". Vážně si myslíš, že ty ztrátový vlakový spoje nikdo nepotřebuje?

0/0
7.4.2006 11:53

beda

Re: Re: Re: Re: Je tak dal

Napiš to a budeš mít pravdu. Silnice by měly být placený ze spotřební daně za PHM a pak bude platit, kdo jezdí. Že to tak přesně neplatí  s čachry v rozpočtu jsou jiná věc

0/0
7.4.2006 11:37

xy

Re: Re: Re: Re: Je tak dal

Chleba, kterej žereš, se do krámu dostane jak?:-D

0/0
7.4.2006 11:40

volic_plukovnik

Re: Re: Re: Re: Re: Je tak dal

V mým krámu mají rovnou i pekárnu, takže ho tama si nějakej zaměstnanec jen přenese ;-D

0/0
7.4.2006 11:44

A

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Je tak dal

a maji tam i silo a mlyn a solny dul?

0/0
7.4.2006 12:53

strycek_Pompo

Re: Re: Re: Re: Re: Je tak dal

problém s pochopením psaného textu? Píšu, že by to byl stejně blbej argument

0/0
7.4.2006 11:50

Honza

Re: Re: Re: Re: Re: Je tak dal

podle výše uvedeného asi vlakem ;-D;-D;-D;-D

0/0
15.6.2006 13:27

V. Spinka

Re: Re: Je tak dal

To prece neni vubec pravda. Stat si objednava dopravu pro zakladni dopravni obsluznost (Os a Sp kraje, R ministerstvo dopravy) a plati za ni, a uz si i obcas vybira, u koho (vyberova rizeni KV-ML, Praha-Most,Liberec-Pardubice...). CD nikdo nenuti takovou objednavku prijmout (viz take hadky v Usteckem kraji). CD spoje krizove nedotuji, ostatne bylo by to poruseni hospodarske souteze.

0/0
7.4.2006 11:28

Alzon

Re: Re: Je tak dal

No kdyby se u nás investovalo do železniční infrastruktury tolik co v Německu , tak by mohly jezdit na každém R vozy Bmz , Ampz a WRmz . :-(Pak by S.A. neměly šanci......

0/0
8.4.2006 21:36

sipecek

Re: Je tak dal

Hm...cesta do Telic busem 84...vlakem 140, uz aby prisla Student Agency, abych tech 90 kilometru mel za 50...

0/0
7.4.2006 12:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.