- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Navíc dokázal, že když to člověku myslí, může být i v Česku úspěšným, aniž by byl podvodníkem či tunelářem. A mám dojem, že když už mu to myslí, je schopný se vyjádřit i k jiným věcem, než jen k oboru svého podnikání. A to je právě případ i p. Jančury. Problémy kolem dálnic a kolem kamionů pojmenoval dobře. Jsem také přesvědčený, že tak učinil nejen proto, že přeplněné dálnice a havárie pirátů za volanty kamionů způsobují zbytečná zpoždění i cestujícím v jeho autobusech. Mě totiž (a věřím, že i spoustě jiných) ty kamiony štvou a ohrožují také. Jezdím velmi často po dálnici a není dne, kdy bych nazažil nějakou doslova infarktovou situaci. Někdy mám dojem, že si tím někteří řidiči kamionů zpestřují nudnou a monotónní jízdu. A čím je jich více, tím větší pocit nadřazenosti mají a jsou drzejší. Cítí se jako novodobí Hunové, kteří převálcují vše, co jim přijde do cesty. Musí se to řešit. Dálnice přece byly stavěny proto, abychom se bezpečně a co nejrychleji dostali tam, kam potřebujeme.
Dneska havaroval další pirát dálnic...autobus SA
Jednim z resenim jak ukaznit ridice kamionu muze byt priklad z USA: tam maji na zádi nápis s otázkou, zda-li kamion jede bezpecne a dle predpisů. Pokud ne, jsou ostatni ucastnici provozu vyzivani, aby zavolali na zelenou linku zamestnavatele a nahlasili ID cislo kamionu. "Udany ridic potom muze pocitat s pokutou od vyhazovem od zamestnavatele.
A jak koukám, oni dělají do všeho a vyjadřují se všeobecně k dopravě. Možná za pár let budou připravovat pro vládu dopravní koncepci ČR? To jsou veletoče sakra..Třeba za rok vznikne stejnojmená politická strana...kam se bude hrabat ten pytel blech Zelených.
že kdyby pana Jančuru pustily ČD na koleje byl by schopen zorganizovat tranzitní přepravu kamionů. Jde o organizaci práce a rychlé odbavení a na to jsou ČD neschopné.
Kazdy den clanek o Student Agency? By me zajimalo kolik to stoji?
1) Majitel dopravní společnosti nemá prospěch z toho, že nemá klid ani o víkendu. Zákazníci budou tlačit, aby se o víkendu převezlo to, co se nyní vozí přes pracovní dny.
2) V pátek v 17,00 zůstane trčet řidič na parkovišti a bude muset dojet v noci. Obdobně stojí v sobotu dopoledne a v neděli odpoledne.To je nějaká výhoda? Navíc řidič musí mít týdenní odpočinek souvisle 45 hodin...
3) Proč lidé nejezdí vlaky a autobusy ? Rychle jedoucí os.auta ucpávají dálnice :-)
4) Spotřebitelé jsou koneční plátci jízd kamionů. Je to společenský problém. Železnice není konkurencí v rychlosti přepravy. Zdanění kamionů nakonec povede k vyšší ceně v obchodě a vozidel méně nebude. Nebo snad si koupíme méně zboží?
problém není v kamionové dopravě, ale v tranzitní kamionové dopravě. Když se aspoň z poloviny eliminuje "tranzit", bude se nám všem lépe dýchat. Způsobů je několik, ale nejvíce pravděpodobné jsou dva...
A. na hranicích kamióny naložit na vlaky (zde je otázka nastavení poplatku, když bude vlak max. o 10% dražší než mýtné po cestě, vyplatí se ten vlak). Otázkou je infrastruktura, ale když se nebude naslouchat lobby, neměl by to být problém.
B. Vytvořit distribušní centra, do kterýchvy vlaky vozily výrobky z továren a z těchto center by už kamióny vozily zboží do obchodů... = úbytek tranzitních kamiónů, ale velké nároky na sklady.
V konečném souštu, stačí jen chtít a nebýt moc úplatný.
Řidiči těch žlutých autobusů musí asi dostávat bonusy za to, když dorazí dříve než mají. Jel jsem z Olomouce do Ostravy a v místech kde byla 50ka si to rval ten hňup s plným autobusem 80kou. Už ať je ten bodový systém a častější kontroly...
Bravo, nemohu než souhlasit, opravdu velmi výztižně a trefně napsáno. Ty reakce jsou zvláštní, vůbec se nedotýkají článku, ale Vaší firmy, o které není ani zmínka v článku. Jsme v Čechách, které jsou ozářeny komunistickou totalitou jako Černobyl radiací. Jen težko a dlouho se budeme zbavovat tohoto ozáření, i přesto jsem přesvědčen, že to není ta pravá česká povaha, jak je nám často podsouváno. Ješte jednou děkuji za trefné popsání situace v naší zemi.
DIESELOVÉ MOTORY SMRADÍ! smradí více než benzinové. Protože potřeba zvýšit spotřební daň z nafty, aby byly negativní externality naftových smradičů náležitě oceněny. Současná situace, kdy je benzin zdeněn více než nafta je na hlavu postavená.......
Soucasna situace na silnicich je tristni a stupidni bodovy system nam akorat odboura ty, pekare, ktery chca nechca, musi nekolikrat denne stat, kdyz ne v zakazu, tak aspon tak, ze nezbydou 3m na pruh. Asi tak nejak.