- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě prostě FASCINUJE, že se u nás řeší dálnice skoro 17 let po revoluci.
Teď plánují, před volbami. Co dělali předtím?! Copak nikdo z těch chytráků nevěděl, že pro rozvoj ekonomiky je nejdůležitější infrastruktura? Nesledoval trendy na západ od nás?
Prostě z nás dělají idioty!
A kde na to chcou vzít prachy? Samozřejmě že od nás, zvýšení daní, snížení dávek atd.
Snížení dávek? Jakých? Co to je dávka? Jako že se nebude platit těm, jimž se nechce pracovat a dá se do budování dálnic? Bezva,ČSSD začíná dostávat rozum
Největší díra je ve státni pokladně , dokud jio neucpou tak do roku 2012 nebude dvojnásobek dálnic , ale polovina současných !
jaky dalnice?vzdyt ty 4-proudovky vubec nestaci uz soucasnemu provozu a neda se predpokladat ze by aut na cestach ubyvalo.......je fajn ze stale odmitaji zvysit odvod z vytezku dane na benal do fondu dopr. infrastruktury ale hlavne a predevsim - UPLNE se.rou na udrzbu! na dalnci do ostravy je uz 2 mesice uprostred pruhu neoznacena dira jak prase,kdybych to tam neznal a jel tam v noci.... na aute mam ted ohlej disk protoze mezinarodni silnice E462 se jiz neda povazovat za prujezdnou.... jezdim take na moto a to pripomina spis sebevrazdu protoze ty cesty sou UPLNE na s.racku,tohle nepamatuju.
ja vim nejsou prachy,jenze motoristi sou uz dnes skoro vsichni obcane a tito musi platit za opravy svych znicenych stroju,obcas platit i cenu nejvysi-zivot.stat by snad mela byt vec verejna ne?
Ta dira jak Prase tam byla ponechana z predvolebnich duvodu, pristi tyden k ni silnicari domaluji napis jistota a proserita a dopisi jmeno Jirka Paroubek...
Ale na druhou stranu, jsem rád, že se ty dálnice staví..., protože to zlepšuje infrastrukturu ekonomiky a má příznivý vliv na podnikání. Potřebovali bychom ale alespoň 2 000 km dálnic, stejně jako Belgie. Momentálně máme něco přes 700 km. I SK nás dohání. Už je zprovozněno přes 480 km a bude se dokončovat D1 z Žiliny do Prešova, což je přes 500 km.
Ano, to se staví dálnice z privatizačních peněz. Zajímalo by mě..., kdo je potom za 20 let bude udržovat? Silně pochybuju, že dálniční známky a mýtné pro kamiony to utáhne. Stejně budeme platit mýtné i my (osobní auta). Už abychom jezdili ve vzduchu a na vodík.
Všude slyším, jak za hrozný stav slinic můžou povodně, jak v Děčíně vykácí 1200 stromů u silnice, aby na někoho nespadla větev, jak se budou stavět jezy na Labi a zeď železničního koridoru, co stavěla ta parta chlapíků před čtyřma rokama u nás před barákem, praská. To mě baví