Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ruský Aeroflot vstoupil do aliance k ČSA

Letecká aliance SkyTeam se rozrostla o dalšího člena. Desátou společností v uskupen, do něhož patří i ČSA, se stal ruský Aeroflot. ČSA tak získají možnost nabízet další místa v Rusku, do kterých ruská společnost létá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

purdey

mimo misu

...ani slovo o projevu papeze Benedikta...doufam ze kazdy z vas si najde chvilku a poslechne si nebo si precte jeho velikonocni projem...zamyslete se nad slovy tohoto inteligentniho muze...

0/0
15.4.2006 8:03

Jerry Seinfeld

Tahni pryc, spammere

Tahni pryc z diskuze o aerolinkach, zabedneny katolicky spammere!!!

0/0
16.4.2006 23:31

kladnyhrdina

Novinářský apríl

15 000 letů denně do 149 zemí, to znamená cca 101 letů denně do každé země,  to je více než 4 lety za hodinu po celých 24 hodin do každé země - třeba do Rwandy-Burundi.

373 miliónů cestujících denně, to máme 136 miliard cestujících ročně, to je asi 30 letů na každého obyvatele zeměkoule včetně nemluvňat, lovců kožešin a pastevců.

Letci mají ocelové ptáky, novináři ostrá pera. Tak ta čísla alespoň opravte.

0/0
14.4.2006 18:51

ruda straka

Re: Novinářský apríl

navic na jeden let pripada skoro 25 tisic cestujicich. takovy ero bych chtel jednou videt

0/0
14.4.2006 19:11

plk

Re: Novinářský apríl

Víš, ony jednou z těch zemí jsou i USA, kde má SkyTeam hned tři velké členy: Deltu, Continental a Northwest. Takže bych se nedivil, kdyby jenom na tom udělali více než polovinu z těch 15000 letů. A pak už ty počty vypadají docelaj jinak.

0/0
14.4.2006 20:50

Ceasar

Re: Re: Novinářský apríl

Ale to porad nemeni nic na tom, ze pripada okolo 25 000 cestujicich na jeden let.

0/0
16.4.2006 13:04

Honza

Re: Novinářský apríl

hm, koukam,ze nekterejm se to musi prelouskat polopaticky. Staci se kouknout na web americkejch clenu a hned je jasny, ze tech 15 tisic letu denne neni problem. I bez Burundi. A za ten pocet prepravenejch cestujicich si dopis rocne, kdyz jsi tak originalni a vtipnej;-(

0/0
15.4.2006 22:27

Jarda

a co CSA?

Ve skyteamu mely CSA primarne pokryvat stredni a vychodni evropu, ale v teto oblasti je i aeroflot celkem silny. Zacne Aeroflot vice letat na vychod, nebo CSA nechaji uvnitr teamu konkurenta?

0/0
14.4.2006 16:22

Petr K.

Re: a co CSA?

Přesně tak. Myslím, že ČSA jdou pomalu do kytek, pokud nedají rychle do pořádku dálkovou flotilu. Jinak je v Evropě mezi sebe zmáčknou low-costy a "alianční partneři" z východu i ze západu...

0/0
14.4.2006 17:12

kladnyhrdina

Re: Re: a co CSA?

ČSA vykáží za loňský rok ztrátu okolo 500 milionů Kč. Vypadá to, že to bude o pár milionů víc, než České dráhy. Dobrá práce.

0/0
14.4.2006 18:53

Richi

Re: Re: Re: a co CSA?

Tak to je hustý, to jsem netušil 8-o

-------------------------------------------

http://www.onlineobchody.com/letenky/

0/0
18.4.2006 16:59

pakeeto

Re: Re: a co CSA?

zase to nebude tak horke, pokud jste cetli clanek pozorne, tak vite, ze csa meli nadstardartni vztahy s aeroflotem uz delsi dobu, navic csa provozuje trasy, ktere aeroflot neprovozuje, jedina spolecna trasa je jenom praha moskva, jinak letaji csa z prahy asi do deseti mest sns

to ze vstoupil aeroflot do skyteamu neznamena, ze csa mu musi "predat" svoje linky do vychodni evropy jenom proto, ze aeroflot je z ruska, z vetsi zeme a zeme, ktera je opravdu na vychode

0/0
14.4.2006 19:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.