Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejlepší reklamy mají jedno společné. Vtip

Reklama musí především nalákat ke koupi, ale když zaujme svou nápaditostí, dokáže ještě víc: o výrobku či službě se mluví. Právě za nápaditost se ve čtvrtek večer udílely celkem 40 reklamám české ceny Louskáček za loňský rok. A vítězům byl společný humor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

robocop

voltemir.cz

VV

0/0
18.4.2006 0:03

pocobor

Re: voltemir.cz

rimetlov.cz

0/0
18.4.2006 13:25

Vendula

svatá pravda

Reklam s vtipem je poskrovnu - pokud se to povede, tak si u mě výrobek šplhne a naopak, reklama trapná nebo iritující (kdy jsem nucena přepnout TV) mi dokáže znechutit i dobrý produkt. No a ohledně těch řečí socialistických pseudointelektuálů, že reklama vlastně není třeba a dobrý výrobek se prodává sám? Probuďte se - kdo nemá reklamu, neexistuje! Těch pár výjímek pouze tohle pravidlo potvrzuje :-) 

0/0
17.4.2006 14:48

Jerry Seinfeld

Vtipny = ucinny?

Bohuzel, nejvtipnejsi reklamy nebyvaji ani zdaleka nejucinnejsi...

0/0
17.4.2006 20:35

pt

Re: Vtipny = ucinny?

viz "bobika" nebo jak se ten pes jmenoval. Nekde psali, ze snad jen 30 ci mozna jeste mene procent lidi vi, ze je to reklama na centrum.cz

0/0
17.4.2006 21:16

netsurfer

No a teď zase čtu,že proti reklamě na Vodafone,kde si má mladík vyzkoušet slečnu na měsíc v letním bytě se bouří feministky :-)),jak potom chcete využívat v reklamě černý humor??

0/0
17.4.2006 10:03

netsurfer

Proč se nevyužívá sarkasmus a černý humor?Protože třeba reklama na důchodce a chipsy Lays se některým humanistům zdá neetická :-))

0/0
17.4.2006 9:58

ČESKÝ SEN

www.ceskysen.cz

Váš hypermarket...!

0/0
16.4.2006 23:21

purdey

mimo misu-v Libcevsi hori odpad

Obyvatelé z okolí se obávají, že kouř může být toxický. Laborator dorazi behem dne... ..Damy a Panove, ta skladka hori uz po treti, to znamena ze dvakrat se na to p(Y)delo, a nikdo slozeni koure nezkoumal ? ;-€...ja byt vami tak prcham od koure a podam trestni oznameni na starostu obce. Proc nebyl problem  vyresen hned po prvnim pozaru;-O

0/0
16.4.2006 19:42

Jerry Seinfeld

Opravdu mimo misu

Nic proti, ale proc to nepisete pod prisluny clanek a proc otravujete ty, kteri chteji diskutovat o reklame?

0/0
16.4.2006 22:55

babacek

Kvalitní výrobky

mají reklamu minimální a přesto se prodávají. A tak to co je nutno velice propagovat stojí vždy za ....! A to jak u výrobku tak např. v politice.:-)

0/0
16.4.2006 15:25

Jerry Seinfeld

Opravdu "informovany" nazor

Dekujeme za mimoradne "informovany" nazor. Kvalita vyrobku je zcela nezavisla na mnozstvi reklamy na nej. Na beznem spotrebnim trhu se nejvic prodavaji nejpropagovanejsi vyrobky, bez ohledu na kvalitu. Proc se vyjadrujete k necemu, o cem nemate ani paru...?

0/0
16.4.2006 22:53

babacek

Re: Opravdu "informovany" nazor

Tak kupříkladu značkové oblečení Tom Tailor je prodáváné a nevidím na něj dennodeně reklamu.Šampón Nizoral, který na rozdíl od jiných opravdu finguje. Reklama tak 3x až 4x do roka v médiích.Jak často vydíte reklamu na lososa,kaviár,pravou svíčkovou apod.Kvalita se se prodává sama a nemusí mít každodenní vnucování lživou reklamou. Tak se zkuste zamyslet ( pokud máte čím )zda to opravdu tak není,že kvalita nepotřebuje být vnucována reklamou.:-)

0/0
17.4.2006 6:25

Jerry Seinfeld

Opravdu "informovany" nazor ... opet

Zacinate byt nechtene vtipny. To, ze vy osobne nevidite reklamu na znacku obleceni Tom Tailor a samponu Nizoral, jeste vubec nic nerika. Ta prvni znacka kupuje desitky stran mesicne v modnich casopisech, vyrobce druheho zase dela velkou masaz cilenou na lekarny a lekare. Jediny problem je, ze "znalec" jako vy si neuvedomuje, ze reklama v TV tvori jen cast reklamnich vydaju. Jen na malo znacek je efektivni delat reklamu v TV - jsou tu i desitky jinych medii.

0/0
17.4.2006 9:38

Jerry Seinfeld

Par ukazek

Tady mate par ukazek: printova reklama na Nizoral: www.pdesign.cz/images/nizoral.jpg. A tady je jeden Tom Tailor, v tomto pripade billboard ve Lvove: www.suputnyk.site.pl/_obr/zdjecia/lw-hnatiuka_tomtailor.jpg. Boze, vy jste ale chytry...!

0/0
17.4.2006 9:44

babacek

Re: Opravdu "informovany" nazor ... opet

Já jsem měl zato,že je zde diskutována reklama ze kterou se setkáváme denně na každém kroku. Modní časopis,katalog již si musíte zakoupit nebo jako jejich zákazník vyžádat a to je vy vtipálku o něčem jiném.:-)

0/0
17.4.2006 9:47

Jerry Seinfeld

Reklama je proste reklama

Reklama je proste reklama. Ze vy nevite, co vsechno to slovo obsahuje, je lhostejne. Vzdyt i diskutovany clanek obsahuje priklady mimoteleviznich reklam. A s casopisy se jejich ctenari take setkavaji na kazdem kroku. Zminil jsem take billboardy, s temi se setkavate i vy, ktery zjevne moc nectete (soudim jak podle toho, ze nevnimate printovou reklamu, tak podle cetnych hrubek).

0/0
17.4.2006 10:01

babacek

Re: Reklama je proste reklama

Reklama = ovlivňování spotřebitele z cílem vyvolat zájem o koupi !!

Doufám,že jsem to popsal aby to pochopil i chytrolín který sice možná píše gramaticky správně,ale v hlavě má guláš který ho nutí se povyšovat nad někoho aby uspokojil své ego nebo možná i sexuelní potřebu!!:-P

0/0
17.4.2006 10:11

Jerry Seinfeld

Je to jasne

b) je spravne, diky za pouceni, mejte se. ;-)

0/0
17.4.2006 10:17

babacek

Re: Je to jasne

Ty rád děláš kašpárka nebo je to od přírody?;-D

0/0
17.4.2006 10:26

babacek

Re: Opravdu "informovany" nazor

To sice máte pravdu,že se prodávají nejvíce propagované výrobky. To však svědčí o kultuře nakupujících.Já jsem však především poukazoval ne na množství prodeje,ale na to,že kvalita nepotřebuje mít nepřetržitou reklamní kampaň aby se prodávala.

Pokud to obhajujete tak jistě patříte ke mezi nakupující podle reklam a slev a tak není pochyb kdo tomu rozumí lépe.

0/0
17.4.2006 6:31

Jerry Seinfeld

Mate spasitelsky syndrom?

Ja nic neobhajuji. Jen vam vysvetluji, ze bez ohledu na vase "spasitelska" prani a odvazne vyroky o "kulture nakupujicich" proste reklama v trzni ekonomice funguje. Bez ohledu na rozumbrady vaseho typu. Nazor, ze "kvalita nepotrebuje reklamni kampan" je nesmysl.

0/0
17.4.2006 9:40

babacek

Re: Mate spasitelsky syndrom?

Pro vás je jistě rozumbradou každý kdo má názor který nejste schopen obsáhnout.Reklama která nás spíše obtěžuje než motivuje může být maximálně orientačním bodem pro to co je na trhu.Pokud chci však kvalitu tak si již zakoupím erudovaný katalog ,modní  nebo jinak cílený časopis kde reklama v něm odpovídá realitě a ne klamu jako v běžných reklamách.To je ten rozdíl který asi ztěží pochopíte a tak raději budete dál dělat chytráka.

0/0
17.4.2006 9:52

Jerry Seinfeld

"Bezna" vs. specializovana reklama

Ja jsem schopen vas nazor obsahnout, a proto vam vysvetluji, v cem je mylny. Vy mate sva soukroma prani - prosim. Ja vam popisuji, jak to na trhu skutecne funguje. Proc si myslite, ze "bezne reklamy" jsou v necem horsi nez reklamy ve specializovanych casopisech, to opravdu nevim. Ze "reklama ve specializovanych casopisech odpovida realite", to mne rozesmalo. :-) Zeptejte se nejakeho lekare, co vam o tom rekne. ;-)

0/0
17.4.2006 10:07

babacek

Re: "Bezna" vs. specializovana reklama

No ta např. výrobce lahůldek,kávy apod. vám ve své reklamě bude prezentovat co všechno vás čeká když výrobek zakoupíte.To samé je u většiny elektroniky .Již si to nedovolí např. výrobce auta první třídy aby popsal ve svém katalogu ,že vůz má vlasnosti které nikdy neměl.Proto jsou reklamy které nám dávají do poštovních schránek apod. neodpovídající ve většině s daným výrobkem.A to je i důvod proč je v některých zemích dnes již taková reklama trestná.

Moje gramatické chyby nejsou v důsledku nevzdělanosti,důvod bych vám jen stěží vysvětloval.

0/0
17.4.2006 10:19

Jerry Seinfeld

Strucneji...

Jen pro zajimavost, mohl byste prosim ve zkratce, rekneme jednou vetou, popsat hlavni myslenku vaseho predchoziho prispveku? Neni mi to moc jasne (vim, problem jiste bude na me strane). Diky.

0/0
17.4.2006 11:08

babacek

Re: Strucneji...

No tak vy jste v této debatě tím dominantním kterému je všechno jasné.Tak je i na vás si to přebrat.:-)

0/0
17.4.2006 13:49

figurapce

Nejlepsi reklama

Je porad a stale - dobrej vyrobek, nic vic, nic min. Kdo dela dobrou praci, nema potrebu rvat spotrebitelum, ze to, co kupuje je novy, belejsi, vonavejsi, svezejsi, rychlejsi, vic sexy, in, cool a free, videl snad nekdo z vas reklamu na Rolls & Royce? Na Harley Davidson? ? Co? Jsou takovy reklamy denne v TV? A proc ne? Ze by spickovy vyrobky reklamu nepotrebovaly? Nebo ze by vyrobci pochopili, ze reklama na TV Nova nebude asi mit patricnou ekonomickou odezvu? :D

0/0
16.4.2006 3:20

Mirco1

Re: Nejlepsi reklama

Odpověděl jste si sám. Obě značky, které jmenujete produkují LUXUSNÍ zboží, pro určitou (a nepříliš širokou) klientelu, kterou netřeba přesvědčovat v přímém boji s reklamami ostatních firem. Ta klientela vstřebává povědomí o značkách jinak, než z nějakých přiblblých televizních a rozhlasových reklam, to je jaksi nedílnou součástí právě té cílové skupiny. Ostatně už jen toto zaměření funguje i na masového spotřebitele, takže každý ví, že Rolls & Royce je značka luxusních automobilů, i když si jej v životě nekoupí.

Ovšem výrobky, které musí s více konkurenty kompetovat o běžného masového spotřebitele, ty mají právě díky velikosti té skupiny mnoho konkurentů a AŤ UZ JSOU KVALITNÍ NEBO NE, musí využít informační souboj o něj - tj. reklamu. Je otravná, ale co se dá dělat. Ve chvíli kdy stojíte u regálu s 30ti druhy juogurtů od různých výrobců, které se liší cenou tak, že je to pro vás zanedbatelné, tak podle čeho se budete rozhodovat?

0/0
16.4.2006 9:51

Mirco1

Re: Re: Nejlepsi reklama - dokončení

Kvalitu si většinou na pohled nebo z informace o složení netroufnete odhadnout, a tak pátráte v paměti po jakémkoli referenčním bodu, po kousku informace, dle kterého se rozhodnout. Třeba doporučení známého, své dřívější zkušenosti (nojo, ale který sem si to vlastně koupil před týdnem), anebo pak holt nakonec reklama, kterou jsem nedávno viděl. Sám před sebou si to zdůvodníte různě, třeba i ironickým "no to jsem zvědavej, co za nafouknutou bublinu to zase je", ale to už výrobce neřeší, reklama splnila účel.

Zkrátka člověk nemá mozek uzpůsoben na to, aby si držel v paměti 10 tisíc možných položek různých výrobků od různých výrobců a u každého měl zafixovány dřivější osobní zkušenosti, nebo co všechno o nich kdy viděl, či četl.

0/0
16.4.2006 9:57

Alf

Naivni nazor

Myslet si, ze "dobry vyrobek zpropaguje sam sebe", je uz 100 let neplatny, nyni velmi naivni nazor. Vami jmenovane znacky samozrejme davaji do reklamy miliony, ale ne do ceskych televizi. Davaji je napriklad do zahranicni casopisecke reklamy, zamerene primo na sve potencialni kupce (tj. do casopisu "pro bohate"). Jenze vsem nam je jasne, ze nejaky cesky Pepik, jako jste vy, cilem inzerce Rollsky neni. Takze vy ani nemuzete vedet, ze ta jejich reklama nekde je.

0/0
16.4.2006 10:56

enzo

Re: Nejlepsi reklama

Ano, Mirco1 to popsal presne, tak to je. Prezentace znacky potazmo konkretniho vyrobku se projevi casto behem rozhodovani a nakupu v sortimentu, ktery zakaznik nakupuje napr. poprve a ma s nim nulove zkusenosti. Je usmevne, slyset nazory nekterych spotrebitelu, kteri se dusuji, ze na ne reklama nepusobi, jsou nezavisli ve svem vyberu a nechali si poradit od znameho... i znami sleduji chte nechte reklamu a jsou ovlivneni ...

0/0
16.4.2006 14:34

Zuza

:)

Jo, reklama Bobika byla vtipná... akorát si vůbec nepamatuju, na co to byla reklama.

0/0
15.4.2006 21:58

enzo

Re: :)

... byla to reklama na centrum.cz

0/0
16.4.2006 14:41

Doktor.

Reklama ve formě RTG snímků

Tahle reklama byla opravdu dobrá, z ředitelství nám to poslali, jako že jsou to vrácené RTG snímky - bylo to tak dokonalé, že reklamu ani nepoznali. Opravdu to ocení jen rentgenolog.

0/0
15.4.2006 13:59

ToddBertuzzi

Re: Reklama ve formě RTG snímků

8-o

0/0
15.4.2006 17:13

Zuza

Re: Reklama ve formě RTG snímků

A na co to byla reklama? A kde?

0/0
15.4.2006 21:54

daliborl

0/0
15.4.2006 12:34

Querk

Promiňte

ale musím vás poopravit, zmiňovaná reklama byla na hračky Trenamo. ( www.trenamo.cz )

0/0
15.4.2006 12:05

daliborl

0/0
15.4.2006 11:53

kasavaros

Hlavně buďte sami sebou!

VV

0/0
15.4.2006 10:00

Kapitan_John_H_Miller

!!!

Nejlepší reklamy byly v České sodě.

"BYLJSISKĚLEJPÍČO".

0/0
15.4.2006 9:17

Suicide Solution

Re: !!!

Tam nebylo skvělej, ale sladkej pane odborníku...

0/0
15.4.2006 13:34

Mirco1

Re: Re: !!!

To bylo možná v té původní parodované reklamě, ale v té v České Sodě ten dědek říká s ruským přízvukem "buýl si skvělej PlČO".

Ten díl sody  mám a pro jistotu jsem ho teď ještě skouknul.

0/0
16.4.2006 10:13

Suicide Solution

Re: Re: Re: !!!

Ok dobře uznávám tedy moje chyba..

0/0
16.4.2006 12:04

radimeq

Reklamy

Prádlo je stále bělejší, jogurty krémovější, sušenky křupou víc a víc,

oholení je hladší a hladší, vše je nejlevnější, všude je výprodej.

to je pravda!

0/0
15.4.2006 8:52

radimeq

rekl

Prádlo je stále bělejší, jogurty krémovější, sušenky křupou víc a víc,

oholení je hladší a hladší, vše je nejlevnější, všude je výprodej.

to je pravda!

0/0
15.4.2006 8:52

purdey

zajimave

opet zajimave...ani slovo o projevu papeze Benedikta...doufam ze kazdy z vas si najde chvilku a poslechne si nebo si precte jeho velikonocni projem...zamyslete se nad slovy tohoto inteligentniho muze...

0/0
15.4.2006 7:59

Re: zajimave

Tak tahle reklama se Vám moc nepovedla ;-)

0/0
15.4.2006 8:33

looki25

Re: zajimave

..na slova tohoto ambiciozniho a nadejneho Hitlerjugenda..

Di do (Y)!

0/0
15.4.2006 9:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.