Diskuze

První soukromý rychlík bude konkurovat Pendolinu

Na české koleje vyjede první soukromý rychlík. Za půl roku chce na lukrativní trať Praha-Ostrava nasadit svůj RTExpress soukromá železniční společnost Railtrans. "Počítáme s devíti páry vlaků po dvou hodinách denně," uvedl jednatel firmy Petr Šimral.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

chromozom

21. 4. 2006 18:31
Výdělečné tratě

Těch tratí, které si na sebe vydělají, bude mnohem víc. Např. Otrokovice-Vizovice. Je fakt, že by soukromníci chtěli tzv. vyzobávat rozinky. Privatizovat by se měly hlavně prodělečné tratě. Ovšem ani ne tak do rukou bývalých Klausových spolužáků, jako spíše pro obce ležící na dráze, kterým záleží na dopravní obslužnosti svých občanů. Výborný příklad je Svazek obcí údolí Desné, či jak se to jmenuje.:-)

http://www.mmr.cz/index.php?show=010007007025" target="_blank" rel="nofollow">http://www.mmr.cz/index.php?show=010007007025

0 0
možnosti

ja

17. 10. 2006 21:38
Re: Výdělečné tratě

Jo jo, dokud tam dopravu provozuji jen Ceske drahy, tak jde o trate, na kterych se vydelat neda, kde je nutna vysoka dotace,... A kdyz prijde soukromnik, tak jde najednou o vyzobavani rozinek :-O

0 0
možnosti

Santa1

20. 4. 2006 12:21
Pendolino-vlajková loď Virgin trains

Každý je strašně chytrý, jaký je to Pendolino šmejd, přitom ve své kategorii nemá konkurenci, viz např.:http://www.virgintrains.co.uk/travelling_with_us/our_trains/pendolino_gallery/default.aspx" target="_blank" rel="nofollow">http://www.virgintrains.co.uk/travelling_with_us/our_trains/pendolino_gallery/default.aspx#

Dovolit soukromým firmám vyzobávat nejzajímavější relace na dráze považuji za nekoncepční a vražedné pro veřejnou vlakovou dopravu jako celek.

0 0
možnosti

Jerry Seinfeld

20. 4. 2006 15:14
Re: Pendolino-vlajková loď Virgin trains

Jak jste z propagacni stranky Virginu vycetl, ze Pendolina nemaji ve sve tride konkurenci? Virgin jiste nebude sve vlastni vlaky kritizovat, ze?

U mene vytizenych trati se k trzbam od cestujicich pridavaji dotace od kraje. Takze v souctu s dotacemi by jakakoliv trat (byt i sebezapadlejsi) mela byt pro kohokoliv zajimava. Take proto se do soutezi o ruzne mensi krajske linky bezne hlasi soukromi dopravci. Myslim, ze nejste dostatecne informovan o aktualni situaci v ceske zeleznicni doprave.

Nevim nevim, kdo je tady "strasne chytry" ...

0 0
možnosti

jirka

20. 4. 2006 10:27
CD

Tvrdil jsem to a tvrdit budu, zeleznice ma v CR ohromny potencial, ktery bohuzel diky CD a hlavne jejich naprosto nesmyslne cenove politice(vyse obycejneho jizdneho), lezi ladem. Je to ohromna chyba jak z pohledu ekonomickeho tak elkologickeho. Pokud nekdo dokaze dat ceske zeleznici dobre jmeno, ktere dokazali CD zcela zkompromitovat, budu mu jenom fandit. Co je to za prasteny system na CD, ze kdyz chcete jet vlakem za aspon rozumnou cenu, musite mit kapsy plne karticek, prukazu a sesitku-vzdycky mi to pripomina legitimace jak za socialismu.

0 0
možnosti

Santa1

20. 4. 2006 12:11
Re: CD

Podle mě je to co ČD předvádí za ty peníze téměř maximum možného, situace podobná jako ve zdravotnictví. Kdo navštívil naše západní sousedy, tak ví, jak neskutečně drahá je tam veřejná doprava. Systémy kartiček, průkazů a sešitků jsou všude.

0 0
možnosti

Christo

19. 4. 2006 20:30
..

mezi Veseli nad Luznici a Treboni jsou asi tri zeleznicni prejezdy, pamatuji si ze minimalne u jednoho, vzdycky kdyz jel vlak vysla baba a klickou stocila zavory dolu, kdyz vlak odjel tocila klickou nahoru:D mozna to tam jeste takle funguje.. ale to se asi netyka CD, to je jen pro pobaveni.:)

0 0
možnosti

vlastikw

19. 4. 2006 18:13
Držím Student Agency palce

Bylo by to super, věřím, že by se toho zhostily zodpovědně aby se ČD mohly přiučit. Určitě je co zlepšovat - informační služby cestujícím atd.

Jen do toho!!!

0 0
možnosti

Scout_duck

19. 4. 2006 14:50
Privatizace

ČD potřebují především privatizaci.

A není pravda, že trasa Praha - Ostrava je jedinou, kde se dá díky cestujícím vydělávat. Například na trase Hradec Králové - Praha jsou odpolední vlaky především v pátek hodně narvané, naposled jsem takhle jel před dvěma týdny a nebylo volné ani jedno místo při 4 vagonech. Tam se dá také vydělávat.

0 0
možnosti

Scout_duck

19. 4. 2006 15:01
Re: Privatizace

A pozor ještě, minimálně půlka všech cestujících jela do Prahy na hlavní nádraží. Tudíž expres co by jel přímo by musel zákonitě vydělávat, pokud za kilometr se platí 6,50, to za těch 116 kilometrů by dal dopravce asi 750 korun a při 100 lidech může vydělat na jedné jízdě trvající hodinu a něco několik tisíc čistého.

Taky nechápu proč byl zrušen s novým jízdním řádem ranní vlak Náchodský primátor, který jel právě z Hradce do Prahy přímo bez zastavení, vždy když jsem jel, byl minimálně z poloviny plný R^

0 0
možnosti

Tifosi

19. 4. 2006 12:27
Britanie

Mno myslim,ze konkurence ve Velky Britanii je na draze v Evopre asi nejvetsi. A funguje to tu docela dobre, clovek se az divi :c)

btw. zminovany Virgin Trains pouzivaji taky Pendolina viz. http://www.virgintrains.co.uk/travelling_with_us/our_trains/pendolino_tour/default.aspx" target="_blank" rel="nofollow">text :c))

A CD, potazmo CR konkurence jenom prospeje...

0 0
možnosti

Bubák

19. 4. 2006 12:40
Re: Britanie

Vypadá to, že k nám Italové vyvezli odpadová Pendolína, když ve světě jezdí http://www.virgintrains.co.uk/travelling_with_us/our_trains/pendolino_gallery/default.aspx" target="_blank" rel="nofollow">tato

0 0
možnosti

Rene

19. 4. 2006 12:18
Konkurence

ČD potřebují konkurenci jako sůl!!!!!!!

0 0
možnosti

krabi

19. 4. 2006 12:14
co odborář Dušek ?

pujde na penzi nebo se dá do boje ? 8-o

0 0
možnosti

Bubák

19. 4. 2006 12:28
Re: co odborář Dušek ?

Dušek svolá odbory a půjdou demonstrovat proti zavádění konkurence na železnici. Dušek totiž odborářům vysvětlí, že by je to mohlo stát pracovní místa, protože by se mohlo provalit, že se dá železnice provozovat efektivněji. Ale pššš. O tom se nesmí mluvit.

0 0
možnosti

a

19. 4. 2006 11:58
a

0 0
možnosti