Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bazala převzal první z nových lokálek

České dráhy převzaly první z motorových souprav Regionova, kterými chtějí vylepšit image zdejších železnic. Od výrobce Pars nova Šumperk ji převzal generální ředitel drah Josef Bazala. Regionova si svou premiéru odbude 18. května ve Zlínském kraji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

komarus

mno

no kdyby tam pozvali pár sprejerů a dali jim barvičky tak myslím že výsledek bude fajnovější...:-D

0/0
5.5.2006 23:18

Bajeasar

Pochopil jsem dobře...

že jenom natřeli ty starý rudožlutý motoráky a přidali tomu novou přední masku...

0/0
5.5.2006 18:57

chromozom

Re: Pochopil jsem dobře...

Velmi dobře. Přesně tak to je.Rv

0/0
5.5.2006 19:04

Crash84

Re: Re: Pochopil jsem dobře...

Jeli jste v tom někdy, pánové?

0/0
5.5.2006 19:04

Zapa

Re: Re: Re: Pochopil jsem dobře...

No právě že asi nejeli.;-O

0/0
5.5.2006 19:12

Crash84

Re: Re: Re: Re: Pochopil jsem dobře...

No je to vidět :-/. Tohle je fakt úžasný, když někdo něco nevyzkouší a hned to kritizuje(Y)

0/0
5.5.2006 19:14

chromozom

Re: Re: Re: Pochopil jsem dobře...

Bohužel ano, ještě na zkušebních jízdách.:-( Hlasuji pro DM 12.R^

0/0
5.5.2006 19:13

Crash84

Re: Re: Re: Re: Pochopil jsem dobře...

Sorry, v tom přpadě muj předešlej příspěvek nebyl pro tebe;-)

0/0
5.5.2006 19:14

chromozom

Re: Re: Re: Re: Re: Pochopil jsem dobře...

V pohodě, ale Regionova je prostě nesmyslně drahé provizoro. Látání záplat. :-/

0/0
5.5.2006 19:15

Crash84

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pochopil jsem dobře...

Asi jo, ale zase je to levný. To se uvidí, jestli se to osvědčí. Zase 814 maj výhodu že sou lehoučký, tudíž ekonomický, pokud to bude spolehlivý samozřejmě. Nechme se překvapit. A s tim provizoriem nemůžu než souhlasit, zase na druhou stranu nejsou prachy na všechno

0/0
5.5.2006 19:18

Crash84

Re: Re: Re: Re: Pochopil jsem dobře...

Jinak si ale myslim že je to aspoň trochu krok dopředu, na druhou stranu, jestli to takhle pude dál, tak se po dalších dvacetl let nehnem z místa a 810->814 tu budou jezdit eště hodně dlouho. Osobně sem zvědavej kdy se koupí něco novýho.

0/0
5.5.2006 19:16

chromozom

Re: Re: Re: Re: Re: Pochopil jsem dobře...

To ještě uvidíme. Třeba tohle?:-)

http://rail.sk/arp/slovakia/rolstock/coach-ph/840001a.jpg

0/0
5.5.2006 19:18

Crash84

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pochopil jsem dobře...

No, něčo také:-D. Slováci jdou trochu jinou cestou,tam se 810 jen tak lehce překopávaj. Teď nevim jestli jich tam pořád maji šest nebo jestli už něco přikoupili (přikoupěj). Kapacitně je to celkem srovnatelný, jenom kolik za to dali

0/0
5.5.2006 19:23

chromozom

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pochopil jsem dobře...

Hodně, určitě hodně. Tohle jsou drahé hračky.:-) Padám k TV, takže veřejné dopravě zdar!R^

0/0
5.5.2006 19:25

Zapa

Re: Re: Re: Re: Pochopil jsem dobře...

Hm, ale jestli to má být určené na vedlejší tratě, tak by to byl celkem luxus (otázkou je kde to skončí), mmch to také není nízkopodlažní.

0/0
5.5.2006 19:20

chromozom

Re: Re: Re: Re: Re: Pochopil jsem dobře...

Jo, nízkopodlažní by tam být mělo. Bohužel jiné nejsou k mání.;-(

0/0
5.5.2006 19:22

Stíhací vzducholoď Karel

proč to má takový sedačky

tam by stačily jednoduchý lavice jak v metru, alespoň by se dobře nastupovalo / vystupovalo

0/0
5.5.2006 18:40

Crash84

Re: proč to má takový sedačky

No, právě dost podobný dřeácký lavice jsou v 810, vřele doporučuju vašemu pozadí ať si daný komfort vyzkouší na větší vzdálenosti;-P:-D

0/0
5.5.2006 18:43

Stíhací vzducholoď Karel

Re: Re: proč to má takový sedačky

S tím krámem jsem se najezdil dost. Ale regionální vlak by právě asi neměl jezdit na delší vzdálenosti.

0/0
5.5.2006 20:25

Crash84

Re: Re: Re: proč to má takový sedačky

To je pravda, ale ono stačí třeba i hoďku v tom sedět a bolí záda i zadnice fakt vydatně:-/

0/0
5.5.2006 21:02

Stíhací vzducholoď Karel

Re: Re: Re: Re: proč to má takový sedačky

Zapomněl jsem, že že 15 km trasa může u ČD trvat klidně hodinu... Rv

0/0
5.5.2006 22:36

MKN

Třeba ho za ten rok už vylepšili

a není to dnes takový kostitřas, ve kterém není slyšet vlastního slova.

0/0
5.5.2006 18:20

MKN

Občas jezdí

takové zánovní čisté motoráky (řadu přesně neznám) s pohodlnými sedadly a automatickými dveřmi mezi odděleními, ty by měli nakoupit.

0/0
5.5.2006 17:58

Admin_

Re: Občas jezdí

Ano, prasata už jsou tak líná, že nejsou schopná po sobě zavřít dveře. Osobně se mi nejvíc líbí takový ten starý kousek co jezdí třeba mezi Krnovem a Jeseníkem. Moc pěkný kousek a je fantastické kolik toho vydržel.

0/0
5.5.2006 18:01

MKN

Re: Re: Občas jezdí

Takový ten jako ve filmu "Kalamita" ? Jo, na tenm se občas narazí. Na ty kulatější co přišly po nich už méně často. Jako dětsku se mi líbila ta lokomotiva s tím jejich velkým reflektorem  :-)

0/0
5.5.2006 18:05

MKN

Re: Re: Re: Občas jezdí

ježiš. Hrubka.

0/0
5.5.2006 18:06

Admin_

Re: Re: Re: Občas jezdí

Jo to je on. Zajímavé je, jak dlouho vydrželo třeba vnitřní vybavení. Je pěkný, účelný, festovní a má docela pohodlné sedačky. Plyšáky se skrytou prémií ve formě breberek nějak nemusím.

0/0
5.5.2006 18:09

Admin_

Re: Re: Re: Re: Občas jezdí

Ještě jsem zapoměl na tu fantastickou kliku, kterou se stahují okénka. Na to přišli sami, nebo to okopírovali z autobusu co se jmenoval tuším Modrý šíp?

0/0
5.5.2006 18:10

Zapa

Re: Re: Re: Re: Re: Občas jezdí

Já tedy nejsem odborník přes autobusy, ale dle mého byl "Modrý šíp" motorový vlak, vyrobený v meziválečném období.

0/0
5.5.2006 19:17

chromozom

Re: Občas jezdí

Mně osobně úplně stačí 854.:-)

http://www.spz.logout.cz/vozidla/854.html

0/0
5.5.2006 18:05

MKN

Re: Re: Občas jezdí

Jo, to je on, nasazují je i jako spěšňáky.

0/0
5.5.2006 18:08

chromozom

Re: Re: Re: Občas jezdí

Bohužel je jich málo.;-(

0/0
5.5.2006 18:11

Admin_

Re: Re: Re: Re: Občas jezdí

Rozbij prasátko a pár jich drahám kup. Přece to nemůže bejt tak drahý ;-)

0/0
5.5.2006 18:30

Crash84

Re: Re: Re: Re: Re: Občas jezdí

No jo, jenže je neni z čeho dělat. 852 i 853 sou už všechny buďto zrušený po nehodách nebo modernizovaný právě na 854:-/

0/0
5.5.2006 18:31

Admin_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Občas jezdí

:-) Tak rozbijte dvě prasátka a postavte nové 852, které bleskurychle předěláte na 854. Pro ČD by to byl v podstatě standardní způsob podnikání.

0/0
5.5.2006 18:47

Crash84

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Občas jezdí

Ha, ha, ha, tak sme zasmáli...(Y)

0/0
5.5.2006 18:50

Admin_

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Občas jezdí

Bylo by to k smíchu, kdyby to nebyla pravda. Nejoblíbenější dojírnou je u ČD přestavba pražského železničního uzlu. To je takový permanentní proces. Ale už si toho všimli i v regionech, přestavba brněnského dopravního uzlu je také dobré téma.

0/0
5.5.2006 18:55

Crash84

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Občas jezdí

A je nutný říct, že ta přestavba pražského uzlu je nutná. Spojení hlaváku s Libní pomocí dvou kolejí ,to prostě nejde. Jinak nechápu proč s myslíte že je to dojírna, je to investice do dopravní infrastruktury jako každá jiná. A když narážíte právě na brněnské nádraží, tak tomu se řikaji vyhozený peníze, aspoň z mého pohledu.

0/0
5.5.2006 19:04

chromozom

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Občas jezdí

Víc mě zajímá tato záležitost, pro tebe jako automobilistu něco nepochopitelného.

http://www.cd.cz/index.php?action=article&id=14948

0/0
5.5.2006 19:06

Crash84

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Občas jezdí

Ajajaj, tohle je na mě moc, sem z Kladna...;-(. A vozim se 810 každej den Rv. Doufejme že se metro utne na Motole a někoho konečně napadne tu naší kozí dráhu natáhnout až k nám 8-o

0/0
5.5.2006 19:10

MKN

Už jsem v tom jel

asi víc než před rokem a to jsem teda civěl. Mzslel jsem že jde o nějakou repasovanou soupravu z Rakouska nebo Německa, jen zvuk byl typický pro náš známý "motorák" ze Studénky, jen těch decibelů a vibrací bylo víc. Kdzž jsme se nemohli rozjet tak strojvůdce otevřel poklop mezi cestujícíma a něco šteloval - bylo vidět, že to nemá "novej pajšl". Pak jsme jeli. Klapky na uši ale zapomněli rozdat.

0/0
5.5.2006 17:55

clowek

Proc

CD nedotuji kola?? mozna by je to vyslo levneji...

0/0
5.5.2006 17:38

Admin_

Re: Proc

Ne možná, ale určitě. Pokud by stát dal každému občanovi každé dva roky nové kolo na úrovni Author s papírovou cenou 10 tisíc, vyšlo by ho to levněji (cena při odběru 1 milionu kusů by byla pod 100 USD/kus franko dům). Mimochodem 1000 USD/kus je na Taiwanu průměrná realizační cena. Pro neználky připomínám, že například Author, Merida... vozí z Taiwanu. Šunky se vyrábějí v sousední ČLR. Ale uznejte, než dostat kolo, není lepší ten fantastický pocit, že jste i Vy přispěl například na posunutí nádraží o pár set metrů za směšných 20-30 miliard Kč? Samozřejmě jsou i drobnější akcičky, každý kdo má s ČD co společného si může přijít na své.

0/0
5.5.2006 17:49

Karl von Banhoff

Regionova?

To jen vláček, který jsem viděl v Brně na veletrhu někdy v roce 1998? Tak to kluci vzali hopem :-(((

0/0
5.5.2006 17:36

jakbysmet

To jsem zvedavej

kdy CD nahradi stare "pantografy". Vzdyt to jsou vlaky 40 let stare a lidi v tom jezdi jak dobytek

0/0
5.5.2006 17:33

clowek

Re: To jsem zvedavej

R^

0/0
5.5.2006 17:39

Admin_

Re: To jsem zvedavej

Ano, lidé se ve vlacích často chovají jako dobytek. Ale pochybuju, že to nové soupravy změní.

0/0
5.5.2006 17:44

Crash84

Re: To jsem zvedavej

Pravděpodobně jste si nevšiml, že v okolí Prahy jezdí již 19 nových dvoupatrových jednotek řady 471, které "staré pantografy" řady 451(2) postupně nahrazují

0/0
5.5.2006 18:13

chromozom

Re: Re: To jsem zvedavej

No jo, ešusy teď prodělaly malý lifting, uvidíme, jak rychle budou přibývat.:-)

0/0
5.5.2006 18:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.