Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Benzina bude pro náročné i spořivé klienty

Síť čerpacích stanic pro motoristy, kteří se řídí jen cenou, a síť pro ty, kteří požadují náročnější služby. To je budoucnost Benziny, jak ji představil šéf společnosti PKN Orlen Igor Chalupec. Novinářům v pondělí oznámil, že Benzina se rozdělí na dvě značky - ekonomickou a luxusní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rox

......

ja nechapu ze vsichni cechacci nesnaseji ceske vyrobky a firmy(Y) to bude asi omezenosti naroda ceskeho >-

0/0
16.5.2006 2:11

Tomáš Marný

Re: ......

Já zas nechápu vocasy, co jednak píšou na český web bez diakritiky a velkých písmen a druhak nazývají Čechy "cechacky".

0/0
16.5.2006 15:07

pedrooo

for idnes

hodte do te otazky velky B, diky:)

0/0
15.5.2006 21:07

opportunity

Cha

Ekonomická... hm... tak se teď říká pumpě bez hajzlíku?

0/0
15.5.2006 16:33

Tomáš Marný

Re: Cha

jj, a ta pro náročné je ta, kde se musí za hajzlík platit... Třeba na D1 je Benzina jediná luxusní pumpa (podle tohoto měřítka),

0/0
15.5.2006 20:51

PePe2001

Nejhorší velký prodejce...

ceny stejné jako jinde, stanice hnusné...malý sortiment

0/0
15.5.2006 15:37

Mak1

Nechápu,

jak to, že Benzína ještě nezkrachovala a že k ní pořád někdo jezdí. Po revoluci sem přišly jiné značky s jinou kvalitou služeb, zatímco Benzina byla furt socáč - a k tomu drahej socáč. Tak jsem začal jezdit k Aralu, teď k Shellu. Ale proč se vlastně divím, že má Benzina své zákazníky - vždyť komunisté mají taky své voliče ....

0/0
15.5.2006 14:56

informator

Re: Nechápu,

Pouze pro informaci. Benzina je vlastněna skupinou Unipetrol a ta je částečně vlastněna společností Shell, takže z toho plyne, že se jedná v podstatě o jednu skupinu a kvalita paliva je stejná, jelikož berou ze stejného zdroje a případné znekvalitňování paliv provádí pouze individuální provozovatel,a to jak u Benziny, stejně tak i u Shellu (viz pokuty COI za pajcování), takže neexistuje žádný objektivní důvod proč je palivo Shellu tak předražené oproti ostatním

0/0
15.5.2006 15:19

CIANO

Re: Re: Nechápu,

No existuje - ten faktor se nazývá značka - stejně funguje McDonald - jde o brend - a Benzina je dobrá značka - z pozice obchodování - jen je nutné ji dovést do stadia kdy to bude zase pojem!

0/0
15.5.2006 15:38

Unihráč

Re: Re: Nechápu,

No trošičku v tom máš bordel. Benzina je sice opravdu ze 100% vlastněná holdingem Unipetrol, ve kterém však stát prodal majoritní balík akcií polské polostátní firmě PKN Orlen a nikoliv Shellu. Stalo se tak mimochodem v "křišťálově čisté" privatizaci pod taktovkou Standy Grosse, kdy díky němu ČR inkasovala cca 114kč za akcii a již o pár měsíců později se akcie Unipetrolu prodávaly za více než dvojnásobek (nyní 245kč). S tím Shellem si to patrně pleteš se společností Česká rafinérská, kde mají vlastnické podíly jak Unipetrol tak zmiňovaný Shell.

0/0
15.5.2006 16:36

Uzdisráč

Re: Re: Re: Nechápu,

;-D

0/0
15.5.2006 17:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.