Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dělníci prorazili nový tunel pod pražským Vítkovem

Pod pražským vrchem Vítkovem už vede první ze dvou tunelů nové železniční trati. Dělníci v úterý slavnostně dokončili ražbu, poslední odpal provedl primátor Pavel Bém s ministrem dopravy Milanem Šimonovským. Náklady na stavbu budou asi osm miliard korun, otevřena má být v prosinci 2008.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Chytracisko

Britney pod Veetkowem???

Heršoft jak to video v článku souvisí s ražbou tunelu???

"Do domu Britney Spears musela včera večer vniknout policie. Americká

zpěvačka totiž odmítla vrátil své děti exmanželovi Kevinu Federlinovi,

kterému svěřil soud chlapce do péče. Po třech hodinách hádek bývalou

popovou hvězdu odvezla sanitka."

0/0
4.1.2008 17:58

Komisar

OMG lol

Ste trapny jak rikate ze to dela ODS kvuli hlasum atd atd

fakt ze jo kurna lidi co tam dennd denne jezdi vlakem by vam asi rekly trosku neco jinyho to sami lidi co bydlej na sklace kde jim ubyde vetsina busu!

PS: kdyby to udelala KSCSSD tak jasate a rikate jak sou super ze pro prahu neco delaj co?:-D

PS: pokud me ODS nekde v praze stve tak je to pan Steiner a to jakym zpusobem ale hlavne s jakym trasovanim chce postavit metro D! fakt jihu to nepomuze centru se to pekne vyhne a pojede nekam do... na zizkov a nebude to mit presttup na B:-/Rv

0/0
28.5.2006 2:47

pája

Už aby nové spojení bylo......

Už aby nové spojení bylo vybudováno a předáno k provozu a železnice splnila slib o prujezdných spojích středočeského regionu přes pražský uzel v rámci integrované dopravy.Aspoň se konečně přesunou někteří zbyteční řidiči na železnici a odlehčí  tak silniční provoz v přecpané Praze , když je největší šrumec. 

0/0
24.5.2006 4:48

Polarni punta

To čumím

8 miliard za 1,5 kilometrovej tunel 8-o8-o8-o8-o8-o8-o ? Nová doba nový tunel na peníze 1 metr stojí 5,33 mil. To si dělaj prdel né ?

0/0
23.5.2006 23:12

ttt

Re: To čumím

8 miliard stojí celá stavba: dva tunely, několik mostů, spousta kolejí, bezpečnostní prvky, úpravy na Hlavním nádr., ...

0/0
24.5.2006 1:06

barbudo

Můj pes podotýká ...

... že soudruhům dělníkům pamáhali i soudruzi pracující inteligentové ...

0/0
23.5.2006 20:53

bajeasar

Žižka

Kdyby socha toho kazisvěta spadla, nic by se nestalo...:-P

0/0
23.5.2006 19:28

Admin_

Další ekonomický mylník (od slova mýlit se) v dějinách ČD

Vrch Vítkov získá ke stávajícím dvěma tratím, které ho obepínají ze severu a jihu další dva tunely. To vše kvůli údajnému zrychlení osobní přepravy v Praze za směšný několikanásobek ročních tržeb ČD v této oblasti. Zrychlení bude velmi velmi významné, údajně až 5 minut na jeden vlak. Brzo po dokončení tunelů bude následovat další monstr akce - zrušení Masarykova nádraží, případně jeho posun o ulici dál. Tento projekt podporují ekonomičtí experti ODS, prý se jim osobně vyplatí. Budování a obraně socialistické vlasti, buď připraven.

0/0
23.5.2006 17:45

BobTheSinc

Re: Další ekonomický mylník (od slova mýlit se) v dějinách ČD

...nam brnakum to povidej - to nase presunuti nadrazi je tunel za 40 miliard Kc... ;-€Rv

0/0
23.5.2006 18:00

Admin_

Re: Re: Další ekonomický mylník (od slova mýlit se) v dějinách ČD

Dobré bylo referendum, prý se ho zůčastnilo míň, než polovina lidí, takže na něj soudruzi z ODS hodili bobky. No co, budete to mít aspoň z vlaku do centra dál, projdete se po čerstvém luftu. Ještě nedávno psali borci z ODS zasvěceně, že pokud se nádraží nepřesune, nebudou do Brna moci jezdit Pindolína. Zřejmě to ale zapoměli říct modré armádě, takže jim tam nezodpovědně jezdí.

0/0
23.5.2006 18:03

lord_voldemort

Re: Re: Další ekonomický mylník (od slova mýlit se) v dějinách ČD

Brno je dobrý, byl jsem tam na vojně a holky špičkový.

0/0
25.5.2006 0:49

Merk

Re: Další ekonomický mylník (od slova mýlit se) v dějinách ČD

Hmmm. Tunely se dělají proto, aby se mohla přinejmenším ta trať, co ho obepíná z jihu (na žižkovské straně) zrušit a tím podstatně pomoci Žižkovu volným propojením s parkem na Vítkově.

0/0
23.5.2006 18:38

Marian Kechlibar

Re: Další ekonomický mylník (od slova mýlit se) v dějinách ČD

Situace je podstatně jiná.

a) jednokolejná trat z hlavního nádraží na Liben bude úplně zrušena. Byla postavena v minulém století a je v dost špatném stavu (max. rychlost 30 až 50).

b) úspora v jízdní době je 7 minut ze současných 11. Tedy více než 60%. Navíc si těch 7 minut vynásobte počtem lidí, kteří tam každý den projedou,

c) ale hlavně se vyřeší 50 let trvající problém nedostatečné kapacity mezi Libní a Vysočany na straně jedné a hl.n. na straně druhé. Ted se do stávajících tratí dají vecpat sotva ty rychlíky (ale už i Pendolina musí stranou, do Holešovic). O tom, že by mohly jezdit osobní příměstské vlaky jako v Berlíně nebo v Barceloně nemohlo být řeči, protože kapacita tratí nestačí. Tento problém byl znát už v roce 1960 a se stěhováním lidí do satelitních městeček typu Milovice se ještě zvýraznuje. Je dost vážný na to, aby tato stavba, která jej odstraní, byla potřeba.

Poříčany Jinak, nejsem nijak spojen s daným projektem, ani osobně, ani profesně, ani finančně.

0/0
23.5.2006 20:25

everlast1

mitink

Trapnej předvolební mítink ODS a KDU. To za chvili budou oslavovat i ctvrtinu stavby.

0/0
23.5.2006 16:16

Admin_

Re: mitink

Že by tam od socanů nebyla ani noha? Škoda, mohli využít kladívka a poklepat si jimi vzájemně na čelo. Možná by se jim rozsvítilo a došlo by jim, že 8 miliard je téměř dvojnásobek tržeb ČD z osobní přepravy a že se taková stavba nikdy nevyplatí.

0/0
23.5.2006 17:47

everlast1

Re: Re: mitink

s takovym argumentem by sme tady furt jezdili kocarem na zaprasene ceste

0/0
24.5.2006 10:31

drevak_patlak

Nepřesnost

Stavba Nového spojení neumožní jízdu příměstských vlaků DO centra (jak se píše v článku), ale skrz centrum. Do centra už se teď jezdí (na Masarykovo nádraží nebo na hlavní), nově ale budou moci jezdit skrz Prahu (např. z Lysé do Berouna). To je sice dnes také teoreticky možné, ale kapacita je plně vyčerpána rychlíky (a pro všechny ani nestačí, dost rychlíků jezdí oklikou přes Malešice, jiné dálkové rychlíky zase nezajíždějí na hlavní, např. Vindobona nebo většina rychlíků od Ústí n.L.).

0/0
23.5.2006 15:20

šiška

Re: Nepřesnost

Hmm, ale ty co jedou na Drážďany tam nebudou jezdit dál, takže já to vidím jako jeden velký tunel na peněženky daňového poplatníka. V Praze to není žádná novinka, radní Šteiner s ukončeným základním vzděláním tam dělá jeden tunel za druhým. Např. Mrázovka, což je pouze asi kilometrový tunel, stála přes sedm miliard Kč(!!!).

0/0
23.5.2006 16:04

Admin_

Re: Re: Nepřesnost

To jsou drobnosti. Podstatně lepší rito by mělo být posunutí Masarykova nádraží pod magistrálu, případně jeho zrušení vůbec. Prý pod 10 miliard to nepůjde a byla by snaha přiblížit se k Brňákům a jejich 20 - 30 miliardám za posunutí jejich hlaváku o 800 metrů ven z města. Vůbec posouvat nádraží dál z centra, to je kreativní nápad, lidi pak zbytečně nezatěžují centrum a jezdí rovnou autem.

0/0
23.5.2006 17:58

lahvon

Re: Re: Nepřesnost

A díky že Mrázovka existuje. Vy tam asi moc nejezdíte, co? Mrázovka

zrychluje čas potřebný na cestu klidně o desítky minut. A když si to

vynásobéte počtem splodin, které prahou projíždí ... stačí víc myslet a

méně remcat. To samé platí o unelech skrz Vítkov a celé nové spojení.

Minimálně stačí přestat hledat ve všem chorobně politiu. Jak tu předvádí to pako Admin_

0/0
23.5.2006 20:38

JBetak

Re: Nepřesnost

Až tak velká nepřesnost to snad není. Od Lysé se jezdí na Masaryčku jen nouzově. A jistě to přinese zkrácení intervalů, což se taky dá zahrnout do té formulace.

0/0
23.5.2006 16:05

Admin_

Re: Nepřesnost

Skrz Prahu a kudyma pojedou? Já jen, že tunely leží mezi Hlavákem a Libní/Vysočanama. Průjezd Lysá -> Beroun by vyžadoval nějakým způsobem přejet na Smíchov. A ten nějaký způsob je zřejmě to, o čem Vy píšete, že je plné, tj. železniční most na Vyšehradě. Zkuste vaši myšlenku nějak rozvést, další most je až v Bráníku.

0/0
23.5.2006 17:55

Marian Kechlibar

Re: Re: Nepřesnost

Pokud vím, kapacita trati Praha hl.n. - Praha-Smíchov je pro tyto účely postačující. Uzke hrdlo je až od hl.n. na východ, a proto se právě staví "Nové spojení".

0/0
23.5.2006 20:27

JPNB

Re: Re: Nepřesnost

Uzké hrdlo? za současného stavu mohou vlaky z hlavního směrem na Smíchov jezdit cca po 3,5 min.

0/0
23.5.2006 20:37

Dr. Fe1

Byrgrmajstr

Ten týpek snad dělá do všeho, ať se podíváte do jakechkoliv pražskejch radničních novin snad z kterýkoliv městský části, všude na Vás civí Byrgrmajstr a zasvěceně komentuje co všechno dělá obec (jejímž je reprezentantem) pro vaše dobro. Je to jedna z "persón" kvůli kterým je ODS nevolitelná strana.

0/0
23.5.2006 14:52

everlast1

Re: Byrgrmajstr

Me by zajimalo jestli uz vratil to stribro z tech roztavenejch svicnu jak ukrad pozustalym.;-D;-D;-D

0/0
23.5.2006 16:18

Admin_

Re: Byrgrmajstr

Je to úspěšný muž. Na základě bolševikem vydaného dekretu získal obecní byt ve Všehrdově se slevou cca 5 milionů Kč. Můžete zkusit též požádat obec, ještě tam tuším několik bytů drží ve vlastnictví. Pokud máte potvrzení, že jste bojoval proti komunismu hluboko v týlu nepřítele, jako pan místostarosta, třeba vám taky Bém dá.

0/0
23.5.2006 18:01

Květa

Re: Re: Byrgrmajstr

On sice koupil za pár šlupek byt ve Všehrdově ul., ale ne od primátora Béma, Magistrát s tím nemá nic společného, ten dům je (byl) ve vlastnictní MČ Praha 1, t.č. starosta Vihan.

0/0
23.5.2006 23:18

lord_voldemort

Re: Byrgrmajstr

Ing.Jan Bürgermeister

0/0
25.5.2006 0:47

no toto

Re: Re: Byrgrmajstr

8-o

0/0
30.5.2006 1:16

hzahza

Kdo co tuneluje

že je to zase ODS;-€

0/0
23.5.2006 14:40

funTomas

Tunnel

...já to věděl, já to tušil. iDNES je zmanipulovaná...2 týdny před volbama zase píše o tunelech;-D

0/0
23.5.2006 13:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.