- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
//"Když se sem chystala automobilky Hyundai, zeptal jsem se bývalého kancléře Schrödera: ‚Gerharde, co mám dělat, když se mi sem hrne už třetí významný automobilový investor?' A on mi odpověděl lakonicky: ‚Máš někoho jiného?'" řekl Paroubek na ekonomickém fóru v Praze.//
Jak si ten nabubřelý šmejd vůbec dovoluje něco takového vypustit z huby? Co to znamená "se mi sem žene"? Copak mu ta země patří? Tenhle samozvaný prevít by zasloužil pár facek! Macka na něj!
Si myslím, že mu jeho kolega Gerhard odpověděl spíš ironicky než lakonicky.
"Krize automobilek se nebojím,
páč tomu prd rozumím..."
Vazeni jekalove a ostatni socanci: Kdyby Gerhard odpovedel Paroubkovi, aby to zarazil, co by jirka udelal? Samozrejme by na radu Gerharda bil na poplach, ze..... 40 let jsme lezli do p..... Rusum, tak ted budeme Nemcum ???
..pan Paroubek je hlupak. Cina dokaze vyrabet auta za 1/3 cenu nez kdokoliv v evrope i kdyz to montuje u nas a neplati dane. Az padnou cla a kvoty a ony padnou protoze tlak Ciny EU neustoji, stejne jako ho neustalu USA tak to pujde do kytek..Podivejte se na GM v USA, je na kolenou..
Jiří Paroubek na pražské radniciOd roku 1998 působil Paroubek na pražské radnici ve funkci ekonomického náměstka Magistrátu, a to podle svých slov "jako ekonomický odborník“. Jednou z proslulých "odborných ekonomických akcí“ Paroubka bylo např. nalití 300 milionů korun do černé díry jménem První městská banka. Tunelování První městské banky, kterému Paroubek přihlížel, vyšetřovala policie, dokonce i obvinila několik manažerů z porušování povinností při správě cizího majetku. Celkově se z banky ztratilo asi 2 miliardy korun. Ale byly lepší "kšefty“, na kterých se Paroubek podílel (systém Matra do pražského metra za dvě miliardy, miliardové zakázky po povodních apod.). Antimonopolní úřad a auditoři zjistili, že 133 ze 140 prověřovaných veřejných zakázek hl. města Prahy z let 1998 až 2002 je v rozporu se zákonem. Co k tomu dodat.
Skutečností také je, že se Praha pod vedením "ekonomikého odborníka" Paroubka výrazně zadlužila a její dluh činí asi 36 miliard korun a městu reálně hrozí předlužení, neboť již za pět let bude muset splatit několik emisí obligací a úvěry, vše více než 20 miliard korun. Ve svém oficiálním životopise k tomu Parobek uvádí, že "se úspěšně podařilo zásadně změnit finanční politiku hlavního města Prahy". Ale za pět let už bude Paroubek na jiné "manažerské pozici", tak co se obávat, co bude s Prahou za 5 let.
Proč má Praha nějakého primátora a zastupitelstvo, když tam o miliardách rozhoduje nějaký náměstek ?
http://jiri-paroubek-neni.borec.net/" target="_blank" rel="nofollow">http://jiri-paroubek-neni.borec.net/
http://www.volby1946.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.volby1946.cz/
To tady Hyundai podle Pabl..bka bude vyrábět 300 tisíc off-roadů? Ale ne, ono jich vlastně bude jen 100 tisíc podle podepsané smlouvy. A Škodovka zlevní Fabie kvůli blahu svých zákazníků, nikoliv kvůli tomu, že ji tam začínají konkurovat levné automobily třeba od TPCA. Zato Hyundai tady rozhodně nic, co by těm dvěma automobilkám vyrábět nebude. To by mně zajímalo, co nového zařadí korejci do produkce, protože zatím tam mají jen auta, která konkurují produkci obou stávajících automobilek. Je super, že tady chtějí zaměstnávat Slováky a Poláky a u nás to vyrábět. Ale ať si to vyrábějí za svoje, ne za pobídky financované z peněz těch, které budou ohrožovat. Nezaměstnanní na to nepřispěli ani korunou a taky se jich ty továrny netýkají, oni tam pracovat nebudou. Celé to financují běžní zaměstnanci, kteří platí daně a kteří paradoxně stále volí socany. Ale kdo chce kam...
A kdo, ze jsou ti "ohrozovani" z jejichz penez jsou ty pobidky financovane? Resp. cim jsou ti "ohrozovani" ohrozovani?
uz jich tu mame dost. Jdete se s tim vycpat. Meli bychom se zamerovat na sluzby s pridanou hodnotou, na tvorbu know how. Tohle je jen cesta jak vytvorit dalsi tisice mist pro Polaky, Slovaky a Ukrajince za nase dane.
Dalsi humus je budopvani logisticych center a podobne. Pak se neni cemu divit, ze dalnice postavena na nase penize je za par roku znicena, kdyz si kolem ni postavi logisticke hangary na pude za 1kc/m a prujezd kamionu se nic neplati.