Diskuze
Nový zákon nás zničí, tvrdí cestovní agentury
Děkujeme za pochopení.
Janna
Některé opravdu zničí
Soouhlasím s tím, že ne všechny zničí, hlavně se to týká nás, kteří působíme ve větších městech, kde velké cestovky, kterým provizně zájezdy prodáváme, mají svá zastoupení. Část klientů odpadlo díky internetovému prodeji, neboť bývají se slevou, část odpadne nyní, kdy budou přesně informování kdo je pořadatelem zájezdů. Týká se to především nabídek Last moment, protože jinak (alespoň u nás) si klient vybírá z katalogů, takže ví o jakou cestovku se jedná.
Janna Brno
No uvidíme.
Jiri 007
info pro nás - klienty
o jakou provizi se u tech CA vlastne jedná ? o kolik procent se vlastne jedná ? díky za info
xxx
Re: info pro nás - klienty
Výše provize je různá, je určena většinou procenty ze zakl. ceny. Zjednodusene lze rici, ze je to mezi 5 - 10%. Je to ale zavisle na mnoha vecech - za last, za dite, za dite zdarma.... Konečna cena pro zakaznika je ale stejna (zjednodusene: CK nema ze zajezdu zisk 1000,- ale jen 800,- protoze 200,- je provize za prodej pro CA). Vyjde to levneji, nez mit sve vlastni pobocky v kazdem meste
Atwa
Nemám s tím problém
Mám cestovní agenturu po přečtení pár příspěvků musím reagovat.
1 CA musí mít stejné ceny jako CK nemůžou si přihazovat marži jak uznaj za vhodné dostanou provizi od CK.Navíc některé CA poskytují služby třeba jako my naše stálé kilenty zdarma vozíme na letiště.
2 Je to věc názoru ale v CA máte větší výběr protože prodáváme více CK.Ja si nemůžu dovolit prodávat CK které nemají dobrý servis ja si nemůžu dovolit poslat klienty do nějakého hotelu o kterém vím že není kvalitní ale vím že stojí hodně peněz a vydělal bych na tom.Protože ti lidi se vrátí nespokojení a už ke mě nepříjdou a nedoporučí mě známým takové velké CK to je jedno.V městě které ma 40 000 obyvatel to tak prostě chodí.Aby jste fungoval musíte poskytnout kvalitní služby aby se k vám klienti vraceli a doporučili Vás známým.
Atwa
Re: Nemám s tím problém
Jediný kdo z toho má možná starosti jsou prodejci přes internet jako invia atd ale moc si to nemyslím protože pokut si zájezd objednáte přes internet musí Vám CK poslat smlouvu kde je jasně napsám pořadatel zájezdu takže to že se to dozvíte u podpisu je blbost.My na našich stránkách nemáme kdo pořádá jaký zájezd je to práce navíc to tam dopisovat ale každý kdo třeba zavolá že tam našel zájezd a od jaké CK to je mu to ihned zdělíme nemám s tím žáden problém to zdělovat protože jak jsem napsal prodáváme to za stejné peníze jako CK takže tohle mě vůbec nevadí dnes je to o službách o tom co jim povíte o zemi a hotelu který si vybrali co jim doporučíte atd aby se vrátili spokojení a přišli znova
Hyundaikápuszta
Šmelina
V současné době jsou agentury pouze příživníci a paraziti. V podstatě se jedná o šmelinu, za levno nakoupím, draho prodám a rozdíl je můj zisk. Takhle podnikání agentury zaplatí zákazník. Vhodnější model z pohledu zákazníka je, že cena zájezdu je stejná v agentuře, jako v cestovní kanceláři a agentura dostane od cestovní kanceláře provizi.
Bobb
Re: Šmelina
Mily kapusto, ale ono to tak funguje! Zadne navyseni ceny u CA - ceny jsou STEJNE a my mame provizi. Jsme distribucni kanal, co je na tom spatne? Auto si kupujete taky primo ve fabrice v Mlade Boleslavi?
Steepler
On-line novela
Ahoj, nevíte někdo, kde se dá znění novely na netu stáhnout?
hajzlbába
Re: On-line novela
http://www.sbirka.cz/NOVE/06-214.htm" target="_blank" rel="nofollow">http://www.sbirka.cz/NOVE/06-214.htm
Roman Solny
NESMYSLNA NOVELA
1. VETSINA Z VAS NEPOCHOPILA, ZE SAMOZREJME VITE I TED NEZ BUDE NOVELA ZAVEDENA JESTE PRED ZAPLACENIM S KYM JEDETE. ZAKON KE UPLNE ZBYTECNY.
2. NEVIM PROC BY CESTOVNI AGENTURY MELY DELAT CESTOVNIM KANCELARIM ZADARMO REKLAMU A NIC Z TOHO NEMIT
Bobb
Pohled z druhé strany
Jako jeden z těch, kteří mají internetovou CA bych chtěl pár lidem vysvětlit, proč existují a jaký mají přínos: na jednom místě máte desítky CK, aniž by jste je museli hledat po jednom. Plno z těch menších pak ani nemá dobré stránky a kvalitní data, takže by jste je 100% nenašli - a to jsou většinou specialisté na určitá místa či druh cest. My Vám jejich nabídku ukážeme, jinek by jste o ní ani nevěděli a zbyly by vám jen kolosy typu Exim a Čedok. Střední a malé CK si nás váží, nemají peníze na síť prodejen a my jim umožňujeme konkurovat velkým hráčům. Ve smlouvách se všemi CK navíc je, že prodáváme za STEJNÉ peníze jako samotné CK - vyloučeno, aby jste přímo u CK našli levněji (kromě pár podrazových akcí). Shrnuto: jsme pro CK cenný distribuční kanál a klientům umožňujeme vybrat si z lepší a bohatší nabídky, tudíž zvyšujeme konkurenční boj a ve výsledku na tom vydělají všichni.
pepa
Re: Pohled z druhé strany
no a když jste tak dobrý, proč se bojíte, že se řekne, kdo zájezd pořádá? Ať si lidi vyberou. Není seriózní neříkat to, až po zaplacení? Je!
Pavel
To je jedině dobře
Spousty zahraničních webů - internetových prodejců zájezdů to je již dávno uvedeno a taky normálně fungují a prosperují
Arnošt Matějka
Hloupost....
Tento odstavecek mel by v zakone uz davno. Pokud je prodejce slusny tak nemam proti nemu vubec nic. Ale kdyz treba jako Net travel prodavaji zajezdy a nic o nich nevi... Neinformuji zakazniky o tom co je mozne a co ne... tak at si klidne zkrachuji.
Minuly rok jsem koupil pres Net travel zajezd do egypta a nikdy to uz neudelam. Neschopni dodat podminky, hlavne ze chteli penize co nejrychleji. Nakonec jsem jel s Blue Style a nemohu si stezovat, jen na to ze Net travel me mel informovat o podminkach koupe fakultativnich vyletu apod. To co mi rekl se diametralne lisilo od skutecnosti a podminek co informuje Blue Style.
Smil
ale nezničí
lidi jsou blbí, to by už nemohly existovat ani kamene hypermarkety s elekronikou. Na internetu lze vsechno sehnat levneji a kolik lidi to dela?
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...