- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... tak mýto, když nikdo nekontroluje _zatížení_ kamionů! Ať platí podle kilometrů PLUS podle hmotnosti a desetinásobnou sankci za přetížení plus náklady na nucené přeložení nadlimitního nákladu na jiná vozidla, pak tady pokoj.
nejde platit podle hmotnosti nalozeneho zbozi, jinak podle nosnosti kamionu se samozrejme platit bude. Jina sazba pro avii a jina pro naves. Vsichni nadavaj na kamiony, ale nebyt jich, tak nepijete pivo, nemate chleba, telky, proste nic!!!
Vždyť právě díky těmto lhůtám vyhrál Kapsch výběrové řízení.A tumáš čerte kropáč, první co je nedodrží lhůty a bude se vymlouvat na co se dá.Lhůty nabídnuté Kapschem měly jasně být do smluv uvedeny a pod sankcí vymáhány.Přesně takhle pracují naši politici a úředníci.Za nic neručím, maximálně při velkých ztrátách tak tři platy a nazdar.Pokud Kapsch nesplnil lhůty, mělo tam být jasné odstoupení státu od smluv, nebo zatraceně velké sankce.Šimonovský je obyčejný amatéŕ a vývoj jasně napovídá o korupci, protože jinak by si Kapsch podobnou nehoráznost nemohl vůbec dovolit.http://www.odborar.webzdarma.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.odborar.webzdarma.cz
V tom článku se mimo jiné píše, že zpoždění podpisu smlouvy zavinili neúspěšní uchazeči, takže asi těžko za zpoždění může být potrestán Kapsch, když jej nezavinil. Chtělo by to trochu myslet hlavou, než sem vybleješ svojí jedovatou slinu.
uplatky zaplaceny, statni zakazka ziskana, takze ted se muze zacit na vsechno srat. Navic ti co inkasovali jdou od valu a uz je nic trapit nemusi. Tohle je jen dalsi potvrzeni toho, ze tahle zakazka smrdi jak chanovsky Cikan