Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škromach: O penzích má rozhodnout ČSSD a ODS

Jen pár týdnů po volbách politici znovu otevřeli téma důchodové reformy. Podle ministra práce Zdeňka škromacha by se na ní měli shodnout dvě největší strany - ČSSD a ODS. O podobě penzijní reformy politici diskutovali celý minulý rok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

VláďaK

ODS už rozhodla

o penězích v rámci svých soukromých plných kapes ne úkor lidí vydělávajících prací.

0/0
16.6.2006 12:01

Mark

0/0
16.6.2006 11:29

Hater

O důchodech rozhodnou nýmandi buď z ODS nebo ČSSD. Ovlivní dalších 50 let lidských osudů v době, kdy budou dávno v propadlišti dějin a nepochybně prohlášené za zločinecké organizace ála KSČ!!!!

0/0
16.6.2006 11:08

Mark

Dotaz

Když odejdu z ČR mimo zónu EU a také zruším trvalé bydliště. Měl bych mít nárok na vyplacení svého podílu na sociálním pojištění - tedy těch peněz, které jsem do sociálního doposud zaplatil, ale které už nikdy nebudu mít příležitost dostat zpět ve formě důchodu, atd....

Všechny slušné země tuto možnost nabízejí. Nabízí to i ČR?

0/0
16.6.2006 11:00

Honza

Re: Dotaz

Nedostaneš nic - tvoje peníze nešly na tvůj důchod, ale na důchod tvých rodičů / prarodičů.

0/0
16.6.2006 13:58

Mark

Re: Re: Dotaz

Nezlobte se, ale to je pěkný blábol.

Všechny slušné země mají zavedené vypořádání s člověkem, který natrvalo odchází. Dělá to např. Švýcarsko, které má také, jako jeden ze tří důchodových pilířů, státní průběžný penzijní systém. Žijete-li tam a pracujete-li tam, tak pochopitelně do tohoto systému také přispíváte. Rozhodnete-li se Švýcarsko nadobro opustit, máte právo požádat o finanční vypořádání s tímto státním průběžným penzijním systémem a dostat jednorázové odstupné, které se vypočítá z množství peněz, které jste do systému do té doby nasypal.

Myslím, že Česko má snad něco takového také, jako každá slušná země, ne?!

0/0
16.6.2006 14:07

Mark

Kdosi tady plácá o Eurech přicházejících z EU.

Zdalipak víte, že v případě vstupu Bulharska a Rumunska do EU, k čemuž zřejmě  dojde zanedlouho, se Česko stane čistým plátcem do EU - tzn. finanční transfer ČR -> EU bude vyšší než transfer EU -> ČR.

A celá EU není nic jiného než o finančních transferech. :-)

0/0
16.6.2006 10:55

me2di

Skromanonec citi jak se vzdaluje od koryta

najednou ma napady a snahu neco resit, podivejme se na nej:-) opozice dela divyR^

0/0
15.6.2006 18:11

intenzita

Já se ptám proč..

,.opravdu,.chcete popřít celý vývoj sociální evropy ve 20.století???,.je opravdu smutné,.že dnešní doba je plná zášti a závisti..copak se Vám žije tak špatně??? Copak jste podlehli natolik reklamně,.že potřebujete stále dražší věci,.podlehly konzumu servírovaný reklamou, který klade ideál,.mít pěknou ženu, pěkné auto, pěkný byt a to je štěstí člověka??,.

0/0
15.6.2006 17:15

JirkaNeprihlaseny

Re: Já se ptám proč..

Se vzpamatuj. Co je špatného na pěkný ženský. Sem měl dojem, že sme takhle naprogramovaný od přírody. Nemáš nějaké problémy? Možná by pomohla návštěva psychologa.

0/0
15.6.2006 17:37

intenzita

Re: Re: Já se ptám proč..

,.naše diskuze asi nemá smysl,.názory by byly asi moc odlišné,.neschopni kompropisu,.apropo nevím jestli děvčata v časopisech a na billbordech jsou tedy příkladem přírodna,.či programu Adobe Photoshop,.tomu by se měli psychologové více věnovat(viz např. problém anorexie)

0/0
15.6.2006 17:45

V socialismu

Re: Re: Já se ptám proč..

jsou vsechny zeny stejne pekne....peknejsi je nepripustne!! A jestli je nejaka peknejsi, pak se s nim socialista musi podelit

0/0
15.6.2006 18:01

Liberál 79

Re: Já se ptám proč..

Mě netrápí, jestli budu mít lepší či horší auto než soused, mě trápí, že evropský sociální model vyrábí 8-10% nezaměstnaných...

0/0
15.6.2006 17:54

EasyR

Re: Já se ptám proč..

Už to nehul...  ;-D

0/0
15.6.2006 19:04

jouda

zohlednit

odvody potomku !

0/0
15.6.2006 15:36

Pokk

Re: zohlednit

Naprostý souhlas!! Pokud nemáš děti, máš jen zakladní důchod. Pokud máš dvě děti, část jejich odvodů se objeví na Tvém důchodu. Pokud jsou Tvé děti flákači a nepracují, Tvá chyba ve výchově se ohodnotí tím, že máš zase jen základní důchod. To aby Romové  věděli, že potomci musí pracovat a odvádět, aby se rodičům mohlo přispět nad zálkad :-D

0/0
15.6.2006 16:44

1

Re: Re: zohlednit

Taky souhlasím, jenom by ta rovnice musela zohledňovat i čas v dětských domovech, adopci apod.

Ach jo (bez laskavého svolení 1)

0/0
15.6.2006 16:53

Hater

A to že jsem na důchody jiných odvedl sám za život milióny nehraje roli, hlavně kolik dětí jsem vyrobil, že? Tak s tím jdi do řiti rozumbrado!!!

0/0
16.6.2006 10:48

TiPi

to zni rozumne

Nechtel bych abysme dopadli jak na Slovensku, kde zvolili metodu prosazeni reforem silou a uplacenim poslancu ci kseftama z meciarem . Diky tomu si to SVK bohuzel po volbach  hodi zas zpatecku a budou tam kde zacali... A to neni ta nejlepsi cesta, kterou nam mmochodem servirovala ODS jako vzor.... Universalni slova jsou stale platna - prace kvapna malo platna.

0/0
15.6.2006 15:25

intenzita

To snad nemyslí vážně,.

Tak tohle už je opravdu moc,.tohle už chce spojit síly, čas občanského neklidu a projevit nesouhlas s takovými nápady,.jako je rovný důchod o velikosti životního minima,.kde to jsme,.já myslel,.že v Evropě 21.století,.tohle už je vrchol,.jestli jsou pánové s ODS tak čestní,.i vy co jste je volili,.tak ani nešáhnete na jedno EURO z evropské unie,.na to nemáte vůbec právo,.vůbec si nezasloužíte žádnou solidaritu a žádnou podporu z cizých zdrojů,.přece vše zvládnete sami,.ne??frajírkové

0/0
15.6.2006 15:25

Ceassaro

Re: To snad nemyslí vážně,.

sam clovek mnoho nezmuze, nicmene vlastni silou a spolupraci dokaze takove veci, ze jiny zavidi a uvaluji dane. Bohuzel jsme v evrope 21.stol, kde kazdy vi co ostatni maji delat. Ale sam o sobe to nevi.

0/0
15.6.2006 16:26

Liberál 79

Re: To snad nemyslí vážně,.

souhlasím, aby voliči ODS nedostali  z EU ani euro, pokud pro ně bude platit rovná daň 15%:-D

0/0
15.6.2006 16:58

JirkaNeprihlaseny

Re: To snad nemyslí vážně,.

Se nejdříve zamysli, co je to vůbec starobní důchod? Kde se vzal? Jak dlouho trvá? Atd. Stát mě okrádá o výsledky práce, s příslibem, že příště okrade někoho jiného v můj prospěch. To se mi vůbec nelíbí, chci se ze systému vyvázat. Nic mě neber, nebudu nic chtít. Tak to přece fungovalo. Ať mě zabezpečej děti případně si našetřím.

0/0
15.6.2006 17:00

Coiotus

Re: To snad nemyslí vážně,.

Vy jste  po cestě z práce upad na hlavu?

0/0
15.6.2006 17:06

intenzita

Re: Re: To snad nemyslí vážně,.

prosím,.ctětě dřív,.než reagujete lacinými proklamacemi..a demagogickými volebními hesly..

http://finweb.ihned.cz/?s1=P&s2=0&s3=0&s4=0&s5=0&s6=0&m=detail&article[id]=18685640&p=P00000_detail]

0/0
15.6.2006 17:09

JirkaNeprihlaseny

Re: Re: Re: To snad nemyslí vážně,.

Tento odkaz už je lepší než tvůj prvý příspěvek plný zášti. Já nechci být půl života závislý na nějakém přerozdělování. Nechci žádné peníze od státu a  EU. Když už mě není dána možnost starat se sám o sebe, je z mého pohledu minimání důchod možný kompromis.

0/0
15.6.2006 17:25

Karel

Re: Re: Re: Re: To snad (ne)myslí vážně,.

Ovšem stavět na tomto celý systém je nesmysl. Stát je nejhorší hospodář.

Větší kontrola ze strany státu prináší více ztrát - jsou to jenom lidi...ale ne jejich peníze.

A ze stát má hodně nenasytných rukou!

Caf

0/0
15.6.2006 19:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.