- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kazdou minutu pristavaji letadla na mnoha mistech sveta, nekde mnohem casteji ( na ruznych pristavacich drahach). Nemyslim ze by v centru Prahy rusily vic letadla nez provoz aut na komunikacich. V blizkosti letiste zajiste.Ja bydlim blizko vojenskeho letiste a to je znacne horsi, nez civilni letadelka stredni velikosti.
Je fakt, že za dobrým oknem jde ten hluk kromě bezprostředního okolí vydržet. Ale co větrání? A co pobyt venku? Včera jsem byl v Šárce, což je jedna z mála rekreačních oblastí v Praze. A žádná sláva. Hluk mě dost štval. O tom, že je Ruzyně daleko od města nemůže být řeč. Je 9 km od Pražského hradu - obří mezinárodní letiště!!! Nechápu, proč kvůli ziskům jedné firmy (správa letišť), které navíc po privatizaci potečou do ciziny, má hlukem trpět stále víc a víc lidí (dnes cca 20% obyvatel Prahy). A jen totální naivka uvěří tomu, že se po dostavbě paralelní dráhy výrazně sníží provoz na dráze mířící na P5.
Bydlel jsem v Cimicich, coz je oblast pro priblizeni k draze 24 dost vyuzivana celych 20 let a ze by to bylo k nevydrzeni, no nevim :))) Zkuste se nekdy podivat na letiste v Hong Kongu :))
Tak vsichni lide ze Suchdola se mohou bud odstehovat nebo radsi vubec nevychazet z domu, protoze jim tam postavi 6 proudovou dalnici a nad hlavami jim kazdou minutu bude pristavat jedno letadlo. Bohuzel je to nutne zlo jak ulehcit jinym castem Prahy, ale obavytele Suchdola to vedi uz davno, s obema stavbami se pocita uz dlouho. Je mi jich lito,ale bohuzel
Ta "dálnice" ale bude pod Suchdolem, takže je asi moc obtěžovat nebude. A co se týče hluku z letadel, jeďte se tam mrknout a řekněte mi, jestli je to něco tak strašného. Mě to přijde lepší než bydlet třeba na rušné ulici v centru kde celou noc jezdí auta a tramvaje.
to s článkem jenom trochu, ale přece jen se s vámi podělím o zážitek.
Objenával jsem letenky přes internet do Paříže a zpět pro 2 dospělý a půlroční dítě. U Air France cena cca 9 000 Kč vč.všech poplatků, u ČSA cca 12 000 Kč vč. poplatků. Zvolil jsem samo AF Nejlepší na tom je, že se jedná o stejný spoj tj.stejné letadlo
Rád bych podporoval české firmy, ale 3 000 jsou mi přednější.
To je bohuzel normalni. Mam stejne zkusenosti. Letam se Swiss, i presto, ze tuhle spolecnost nesnasim, hrozne rada bych letala s CSA, ale jsou pokazde drazsi.
běžte s rozšiřováním letiště do . To je fakt jak u blbejch na dvorku. Stejný jako s kamiónama. Tranzitní debilové se vším všudy, ještě chybí raketový základny . My jsem ale blbej národ.
Správně. Navrhuji zrušit veškerou dopravu. Ať lidé chodí pěšky.
"Absolutní špička vyvrcholila na letišti mezi osmou a devátou ráno, kdy za hodinu průměrně vzlétlo či přistálo 50 strojů,"
Rozumite teto vete? -- Jestlize pristalo 50 stroju mezi 8-9, tak je preci jasne, ze prumer za hodinu je 50 stroju. Nebylo by lepsi napsat mezi osmou a devatou pristalo 50 letadel? -- Nebo chtel autor rici, ze pristalo priblizne 50 letadel? -- je to detail, jenom nechapu, kdyz lze neco rict kratce a srozumitelne, proc lidi kolem toho musi nabalit tunu slov.
Dalsi letiste je sice hezka vec, ale jak to chteji udelat s priblizenim kdyz priblizeni na Vodochodskou drahu se protina s 24 na Ruzyni?? To je blbost. Resenim je paralelni draha na Ruzyni. A trochu vstricnosti od naseho protileteckeho uradu
Paralelní dráha na Ruzyni je o 1,5 km blíže ku Praze ..... z toho vyplývá další nárůst letecké dopravy v centrálních oblastech Prahy.
To je snad dobře, že se nám letadla nevyhýbají nebo snad někomu chybí železná opona??? Nové letiště, mezinárodní, pro velká dopravní letadla je dost drahý špás, takže rozšířit Ruzyň je logické. Letiště v Milovicích je sice príma nápad, ale vzhledem k tomu do jakého hysterického oblouku se dostávají některé občanské aktivity kvůli rychlodráze na letiště v Praze, tak už vidím ten mazec při snaze dynamicky propojit Milovice s Prahou
Kdyby to řídil Tvrdík, tak by tady tolik letadel nelítalo.