Diskuze

Oskara v reklamě si odnesla převrácená evoluce od Guinnesse

Ve francouzském Cannes se v sobotu večer rozhodovalo o Oskarech v oblasti reklamy. Vítězný spot ukazuje retrospektivní cestu trojice milovníků piva Guinness od jejich půllitrů zpět do dávné minulosti, až k dinosaurům a dále do pravěkých vod, kde sedí v bahně coby prarybky. "Na dobré věci se vyplatí počkat," konstatuje spot.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M...

27. 6. 2006 16:30
co?

"Je to spot, který oslavuje pravdu o pivu překvapivým způsobem, je zábavný, vizuálně dokonalý a troufalý," JAKOU PRAVDU O PIVU? CO JE NA TOM ZABAVNEHO? poustel jsem si tu reklamu porad dokola a s pivem nema nic spolecneho?! Vubec jsem tu reklamu nepochopil! Vysvetli mi to nekdo?

0 0
možnosti

JIPO

27. 6. 2006 10:23
Dva nebo tři milovníci piva

Pustil si autor vůbec tu reklamu? Na začátku jsou totiž tři chlapi u baru (asi aby to nebylo tolik gay). A já myslel, že MF Dnes mají mezi sebou profíky.

0 0
možnosti

Mirco1

27. 6. 2006 8:05
Mimochodem...

... ta "prarybka" je dnešní normální australská rybka lezec (Periophtalmus) a je pravda, že tráví víc času na suchu než ve vodě.

0 0
možnosti

roba21

26. 6. 2006 13:31
0 0
možnosti