- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak se čeští postkomunističtí papaláši opět nechali vidět, hovada. Komu se to zdá být příkré hodnocení nehodné vysokoškolsky vzdělaného muže, nezná realitu. Soukmenovec Pablbek se svitou věrných otevíral v tomtéž místě novou halu cca před rokem, za jásotu místních věrných socdem v čele se Zedníkem (neplést s řemeslem, to je bohužel místní primátor). Ihned po odjezdu poslední vládní limuzíny na staveniště opět nastoupily vaťáky a dodnes se tam cestující brodili změtí bordelu a bloudili mezi ohradami a lešeními. Hodlám se podívat zítra na místo samé, zda se tam vůbec něco změnilo od mé poslední návštěvy včetně jízdy děsem zvaným Pinďolíno v březnu 2006. A otázka pro přemýšlivé - kolik cestujících musí ČD přepravit, aby se vyplatilo investovat do jednoho většího nádraží závratných 500 mil. Kč z Vašich daní ? Nejsem odpůrce železnice, naopak v mládí železniční modelář, nyní ekonom.
na kterém už houmlesáci vegetují několikátý měsíc - důležité ovšem bylo se za firemní peníze ožrat, ať už z jakéhokoliv důvodu - na tomhle principu totiž celé ČD funguje. Mám pro ČD jeden vzkaz - zbavte se těch Pendolínokřápů a pořiďte nové osobní vlaky, ať se většina cestujících při cestě do práce a zpráce cítí jako lidé a né jako dobytek !!!
Nádraží v O-Sv je otevřeno už poněkolikáté, to aby Nohavica měl zase o čem zpívat.Konkurencí na železnici nic neuděláte a ani auobusoví opravci nebudou nikdy lacinější pokud budou taky stavět a provozovat terminály. tj. nádraží si satvějí hejtmani aby se předváděli a fungovala stavební loby. Ale to je civilizace. Ekonomika Něm a fr. železnic je jen o dotacích.
Kdybych byl ministrem dopravy, tak udělám takové reformy,že každý cestující to musí pocítit až přímo bolet. Za prvé bych přestal tento nenažraný kolos dotovat. Odříznul bych tento kolos od dotací a oni by museli sami přežít, buď zdražením jízdného nebo propouštěním. Zároveň bych začal s privatizací celého kolosu a nechal bych bych české dráhy prodat německému holdingu Deutche Banhof nebo francouzskému SNCF. Zároveň bych jako ministr nechal zrušit polovinu nevytížených tratí a některé velké tratě bych nechal zprivatizovat. Čím větší konkurence tím lepší. Za další bych nechal rozprášit odbory z tohoto podniku.
A co se týče cestujících, stát by měl přestat dotovat lidem dojíždění do práce a zároveň by kraje neměli českým drahám dávát peníze za přepravu ( ale to už jsem vlastně říkal ). Krajští hejtmani by si měli najít jiného přepravce, který by byl levnější.
Docela by mě zajímalo, co děláš a co jsi dokázal, že se takto projevuješ.
Myslím si, že České dráhy zbytečně plýtvají tolik peněz na ostravské žebráky. Jednou v životě jsem byl v Ostravě a už nikdo mne tam nedostane. Tam jsou tak blbý lidi, že se ani nedivím, že tam mají takovou nezaměstnanost. To jejich uvažování a životní styl je asi takto : "Nažerem se, ožerem se, pak zfáráme do dolů a bude nám hej " A tito lidé jsou prostě ubozí. Kolik ostráváků je uchlastaných ?
Ostrava je černá proto, že Ostrávaci moc o hygienu nedbají, a na komunisty myslí jenom z nostalgie. České dráhy by raději místo plýtvání měli raději šetřit.
TY JSI ALE MANŤÁK.
nechápu proč je kolem toho nádraží tolik slávy...?párkrát jsem měl to "štěstí"cestovat z tohoto nádru a nadšení skoro vůbec žádné......připadalo mi to jako velké staveniště...(i na fotografiích se presentuje jen jedna strana)... pořád je něco v poruše a o nějakých službách ani památky. Nejdříve by se to mělo dokončit,ale termín je prevít...
Modernizace za tak velké peníze je zbytečný luxus pro ostravské hňupy. Proč raději české dráhy místo takových nákladů neinvestují do moderních skříňových souprav spojující dvě kulturní města Prahu a Pardubice. V Ostravě bylo všechno černé a tato modernizace je pro tyto černé huby zaprášené od fárání velkým luxusem.
Doufám, že pod vedením ministra z ODS budou české dráhy víc šetřit, propouštět zaměstnance. Já osobně jsem pro individuální dopravu. Auto je lepší než nějaký špinavý vlak.
to je zvláštní, před chvíli mě to nepustilo příspěvek, a teď tento veleinteligentní výtvot ano :-)
Není skoro 581 milionů dost velký účet za opravu jednoho nádraží? Sakra vždyť to si na sebe nemůže vydělat ani za milion let...
Když se tam pojedeš podívat a zjistíš co se udělalo všechno za práci (a to toho jesště ani spustu vidět nemůžeš - přeližky inž. sítí, zabezpečovačka...) tak pochopíš.