Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Praze přibude devět nádraží

Praha má v současnosti přes čtyřicet železničních nádraží, zastávek a osobních stanic. V porovnání s ostatními českými městy je to jednoznačně rekord. I tak by to nemuselo být konečné číslo. Do deseti let by se počet zastávek mohl rozšířit o dalších devět a přehoupnout se přes padesátku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

jméno

50 nádrů

pořád málo. Co takle udělat z Prahy jedno velký nádraží. Že by vlaky jezdily i po Karlově mostě a Staromáku. To by byl teprv rekord

0/0
10.7.2006 16:50

Pavel Sudoplatov

Spoje

Také by to chtělo, aby pantografy např. z Kolína zajížděly přes hlavák až na Smíchov.

0/0
9.7.2006 19:49

pavel

Re: Spoje

Dočkáš se,po dokončení Nového Spojení v 2008 bude pražský železniční uzel více průjezdný a osobní příměstská pražská doprava svou propustností více propojí přímými vlakovými linkami napříč středočeský kraj.R^

0/0
16.7.2006 23:45

drevak_patlak

Podbaba

Po vybudování zastávky v Podbabě je plánováno uzavření nádraží v Bubenči pro osobní dopravu. Čili tímto směrem nic nepřibude.

Jinak je ale dobře, že se o nových zastávkách konečně veřejně uvažuje. Na mnoha místech v Praze vedou koleje prakticky okolo zástavby, ale zastávky tam není, naopak jinde jsou zastávky v pustině (např. Krč).

0/0
9.7.2006 19:05

babacek

Nadraží Liboc v minulosti již také bylo.

0/0
8.7.2006 16:49

HankaS

K čemu nádraží,

když tam vlaky nejezdí? V zastávce Praha - Cibulka staví tři vlaky denně: jeden ráno v 5:48 do města a dva z města okolo poledne (11:58 a 14:59). U drah si nějak nevšimli, že většina lidí už nejezdí na šestou do Tatrovky a ve dvě zpátky. :-/

0/0
8.7.2006 13:17

Obyvatel

Re: K čemu nádraží,

Totez metro. Nechapu proc musi jezdit v pet rano a koncit uz o pulnoci. Kdyby jezdilo alespon do dvou rano.

0/0
8.7.2006 14:37

babacek

Re: Re: K čemu nádraží,

A z čeho by pak žili chudáci taxikáři ?;-)

0/0
8.7.2006 16:47

german

Re: Re: Re: K čemu nádraží,

tak jako vcera a dnes R^budou okradat turisty z jinych zemi, v kazde cestovni prirucce je napsano DEJ SI BACHA NA CESKY TAXIKARE 8-o

;-D;-D

0/0
9.7.2006 1:43

babacek

Re: Re: Re: Re: K čemu nádraží,

Jo to je trpká pravda ze kterou nikdo nic nedělá.

0/0
9.7.2006 5:50

Speedo

Re: Re: K čemu nádraží,

a kdy by ty tunely asi udrzovali a spravovali, co?

0/0
9.7.2006 1:17

Inzahn

proč?

A nebylo by lepší opravit ty co jsou nejsem z prahy a víc využívám ty menší nádraží protože tam je mín lidí a tím to je rychlejší ale to prostředí je příšerný!!

0/0
7.7.2006 17:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.