- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pořád málo. Co takle udělat z Prahy jedno velký nádraží. Že by vlaky jezdily i po Karlově mostě a Staromáku. To by byl teprv rekord
Také by to chtělo, aby pantografy např. z Kolína zajížděly přes hlavák až na Smíchov.
Dočkáš se,po dokončení Nového Spojení v 2008 bude pražský železniční uzel více průjezdný a osobní příměstská pražská doprava svou propustností více propojí přímými vlakovými linkami napříč středočeský kraj.
Po vybudování zastávky v Podbabě je plánováno uzavření nádraží v Bubenči pro osobní dopravu. Čili tímto směrem nic nepřibude.
Jinak je ale dobře, že se o nových zastávkách konečně veřejně uvažuje. Na mnoha místech v Praze vedou koleje prakticky okolo zástavby, ale zastávky tam není, naopak jinde jsou zastávky v pustině (např. Krč).
když tam vlaky nejezdí? V zastávce Praha - Cibulka staví tři vlaky denně: jeden ráno v 5:48 do města a dva z města okolo poledne (11:58 a 14:59). U drah si nějak nevšimli, že většina lidí už nejezdí na šestou do Tatrovky a ve dvě zpátky.
Totez metro. Nechapu proc musi jezdit v pet rano a koncit uz o pulnoci. Kdyby jezdilo alespon do dvou rano.
A nebylo by lepší opravit ty co jsou nejsem z prahy a víc využívám ty menší nádraží protože tam je mín lidí a tím to je rychlejší ale to prostředí je příšerný