- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a to nasledujici : bezte se do Nebusic podivat. A pak si tady upravte Vase nepodlozene nazory.
me to je fuk. jen at si tam prazaci tu drahu postavej. hlavne at to ja nemam za barakem.
Mě asi nejvíc vadí politika správy letišť (ČSL). Místo aby pracovali na zlepšení image a životních podmínek v okolí letiště, chovají se jak socialistický podnik. Mohli by např. vyhlásit:
- abychom zlepšili životní prostředí obyvatelům hlavního města, vybudujeme a na vlastní náklady budeme udržovat 10 velkých dětských hřišť. Budeme podporovat údržbu pražských parků částkou xx mil ročně.
- chceme, aby z našeho úspěchu těžili občané žijící v okolí letiště. Proto budeme každoročně přispívat 25% z našeho čistéhlo zisku do rozpočtů obcí a městských částí v okolí letiště. Atd.
Místo toho ČSL protlačí parlamentem zákon o veřejně prospěšné stavbě, kterou pošlape základní lidská práva. Chování:" nám zisk, státu a jeho občanům negativní dopady", by bylo akceptovatelné v Číně nebo v Anglii 19. století, ne ovšem ve vyspělé Evropské zemi počátku 21. století.
Pisatel zapomíná, že na Suchdole, v Horoměřicích i v Nebušicích se intenzivně staví stovky nových domů, že hluk přibude i z plánovaného městského okruhu a již dnes nad tím územím lítá jedno letadlo za druhým a není slyšet vlastního slova někdy.
Ta dráha je tam plánovaná už dost dlouho, a kdo si dneska koupí/postaví bydlení v Suchdole, Nebušicích, Hostivici-Jenečku s tím musí počítat. Je to ostatně v jejich územních plánech, včetně hlukových pásem.
Horoměřic se to moc netýká, tam směřuje už runway dneska - a kdo tam staví už ten hluk slyší dnes.
Nechápu proč někdo pořád dokola omílá nesmysl o "přibližování" letiště k městu. Vždyť plánovaná RWY 06R/24L se nachází v prostoru severozápadně od stávající RWY 04/22 ? Tedy v prostoru PŮVODNÍHO letiště. Viz.http://www.prg.aero/cs/site/airport/o_spolecnosti/rozvoj_letiste/letiste_rozvoj.htm" target="_blank" rel="nofollow">http://www.prg.aero/cs/site/airport/o_spolecnosti/rozvoj_letiste/letiste_rozvoj.htm
Pokud se tady tedy něco někam přibližuje, tak je to Praha k letišti a nikoli naopak.
nová dráha je souběžná a jižně od stávající severní dráhy a míří přímo na Suchdol, tedy do Prahy.
Protože je to 3,5 kilometru dlouhá silnice široká 45 metrů, s minimálními podélnými sklony a 15ti metrovými asfaltovými pásy po obou stranách, asi 8 kilometry pojezdových drah širokých 25 metrů, asi 1500 navigačními světly, to vše oplocené, odvodněné a napojené na elektriku. A pak ještě ty drobnosti jako 300 metrový tunel na nové R6 (Karlovarská) radionavigační zařízení meteorologická zařízení ...
Samozřejmě, že vzhledem k hmotnostem letadel z nejkvalitnějšího betonu přičemž jen tloušťka betonové desky je přes 30 centimetrů.
Tak schválně jak dlouho bude trvat než se tu Dr. Fe1 objeví se svou kritikou nové dráhy.
Schválně jsem si tuhle dával pozor, jestli nějaká letadla uslyším, ale nemám šanci, přes ty auta, tramvaje a vlaky co tu pořád rachotí prostě letadlo nemá šanci. Takže Suchdolané žijou proti mě v nádherném klidu.