Diskuze

Třetinu daní zaplatí bohatí

Zaměstnance, kteří si vydělají měsíčně více než 31 tisíc korun, má ministr financí Bohuslav Sobotka nejraději. Do státní pokladny mu pošlou skoro třetinu všech daní, které získá z platů lidí. Počet bohatých přispěvatelů navíc roste.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dušan

25. 7. 2006 18:29
Tisíckrát opakovaná lež

To je strašný nesmysl, že bohatí u nás platí velké daně! Tato lež se dnes hodí do krámu zejména tzv. levici a pro mě je nepochopitelné, že ji převzaly i sdělovací prostředky a ČTK. ... Tak malé vysvětlení pro naši milou hloupou ČTK: Bohatý člověk je ten, který má hodně majetku. Většinou ani nepotřebuje pracovat, neb je bohatý. Z daní platí jen DPH, směšné daně z majetku a "rovnou daň" 15% z kapitálových výnosů. ... Říkat však "bohatí" těm, kteří se denodenně dřou, aby vydělali na tržní nájem nebo na nějakou šílenou splátku hypotéky, těm, kteří si ani nemůžou dovolit onemocnět, aby neměli výpadek příjmů, to je jedno z nejhnusnějších pokrytectví dnešní politiky.

0 0
možnosti

Correction

26. 7. 2006 14:34
Re: Tisíckrát opakovaná lež

Bohatý je pro socany každý, kdo nežádá o dávky ...:-/

0 0
možnosti

tonicekXXL

25. 7. 2006 18:03
Když musíme některé občany

platit třikrát je to moc.Nepracují a jejich sociální dávky platíme my,to co nám ukradnou si musíme znovu koupit opět sami,když je někdy omylem chytí a zavřou,platíme to opět my.

0 0
možnosti

Toshua

25. 7. 2006 17:25
To jak někdo zde píše

že, počet hlasů ve volbách by měl být určen dle odvedené daně, tak to je dle Nietzcheho teorie nadčlověka a vezměte si kolik z takové teorie v praxi bylo mrtvých během 2. světové války!!Takže opatrně, jako lidi jsme si rovni, i tím jedním hlasem při volbách do parlamentu ČR.;-)

0 0
možnosti

M

25. 7. 2006 17:39
Re: To jak někdo zde píše

Není možné hovořit o rovnosti mezi dvěma lidmi, kdy jeden žije z práce druhého!

0 0
možnosti

mateusik

25. 7. 2006 15:58
co si stezujete

Proc si stezujete? Zvolili jste si levicove splasky tak hezky makejte na socky a levicove milovniky neodpovednosti a prazdnych hlav. :) Hold budete dal davat prachy za danove poradce a ruzne nesmysli k odpisum a investicim. :)

Jo kde vkroci SOCAN tam trava neroste a reky jsou spinave.. 40let komunismu vam nestacilo idiotici? Tak hura zpet spolecne s CSSDKSCM koalicnima kamosema. :)

SASCI CESKY :)

0 0
možnosti

michal_sjx

25. 7. 2006 13:53
jde do pr*ele socky!

To neni mozny. Proc ty podelany dane musim platit a proc je jeste musim plati tak velike? Aby ty hovada v parlamentu schvalili zakony, ktere rikaji "ciklista pada z kola, tak plati 25-50tis pokutu", nebo za jezdeni po dalnicich be znamky mit pokutu nehorazne velikou?

Nebo je snad platim za to, ze jezdim po silnici, ktera je derava a kazdy mesic musim serizovat kola? Nebo za to, ze popelari se*ou na vynaseni popelnic a tak nam po sidlisti litaji odpadky? Nebo za to ze uklizeci ceta neuklizi sklo z vozovky a ja si pak proriznu pneumatiku? Sakra za co ty dane platim?

0 0
možnosti

michal_sjx

25. 7. 2006 13:55
Re: jde do pr*ele socky!

cyklista zamozrejme

0 0
možnosti

barbudo

22. 7. 2006 22:10
Můj pes spadl smíchy s gauče ...

... člověk s 31 000 hruhého je tu zván bohatým ...

... to je teda nářez ...

0 0
možnosti

EDV_Entwickler

23. 7. 2006 18:26
Re: Můj pes spadl smíchy s gauče ...

Dle českých rovnostářských socialistických zákonů ano. Dle všeobecných měřítek pochopitelně nikoliv.

0 0
možnosti

M

22. 7. 2006 10:35
Dle Transparency International

jsou zakázky zadávané českým státem typicky přibližně o 50% předražené ve srovnání s obdobnými zakázkami, které zadávají soukromé subjekty a přibližně o 30% předražené ve srovnání s obdobnými zakázkami zadávanými starými zeměmi EU!

Také kvalita provedení zakázky (to, co je český stát ochoten převzít a zaplatit za to) je dle Transparency International všeobecně horší ve srovnáním s tím, co by byl ochoten akceptovat soukromý investor, a také s tím, co by jsou ochotné akceptovat aparáty starých zemí EU. - Např. kvalita nově vytvořených/opravených silnic, atd.....

0 0
možnosti

Thyronx1

22. 7. 2006 1:43
pri typycky ceske zavisti...

Se takovy nazor pana "takyekonoma" zajiste shleda s vseobecnym souhlasem. Ti co Vam davaji praci a odevzdavaji ekonomice nejvic, ti co denne riskuji svuj byznys, tedy ti co voli ODS ma Sobotka nejradeji. Vsak on jim taky nic nedaruje.

Ti co pro spolecnost nedelaji nic nebo skoro nic, co nemaji vzdelani, jsou na minimalnich platech (diky sobe) tem Sobotka doprava nejvic ( ale rad je nema  tak jako ty "nabalikovane".) Opravdu socanska logika.

0 0
možnosti

Daňový soumar

21. 7. 2006 23:31
Počet hlasů by měl mít každý přidělený podle svého příspěvku na chod společnostti

Plně souhlasím s níže uvedeným názorem. Každý občan by měl tolik hlasů = moci k ovlivnění chodu společnosti, kolik odevede daní = příspěvku na fungování společnosti. Nevím, proč se to někomu zdá nelogické? Také nechápu, proč nějaká líná socka, která v životě neodvedla korunu na daních a pouze zneužívá štědré sociální dávky, měla mít stejný hlas jako někdo, kdo ze svých daní živí 2 úředníky.

0 0
možnosti

ppetr1

22. 7. 2006 13:10
Re: Počet hlasů by měl mít každý přidělený podle svého příspěvku na chod společnostti

naprosty souhlas a takhle by to bylo i spravedlive.

vsak oni by se ti lenosi taky naucili casem makat,ale na ne plati jen tvrdy bič.

0 0
možnosti

redy

21. 7. 2006 20:42
volbeni pravo za penize?

Co je tohle za napad? Mohl by mi nekdo rozvest tuto myslenku, abych na ni mohl odpovedet?

0 0
možnosti

vyzirka

21. 7. 2006 22:39
Re: volbeni pravo za penize?

napriklad takto: nevidim jediny duvod, proc by zrovna o mych penezich mel spolurozhodovat nekdo, kdo sam zadne penize nema a nikdy nemel, a nema naprosto zadne poneti o zakladech ekonomiky. takovemu cloveku bych nikdy dobrovolne nesveril ze sveho ani korunu, a pritom i tito lide rozhoduji u voleb o tom, co se s mymi penezi bude dit nasledujici ctyri roky Rv

0 0
možnosti