- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tady je krasne videt jak funguje dezinformace... sice neumyslna (neznalost autora) ale pokud by to vyslo v tistene forme tak dritiva vetsina ctenaru (s neznalosi letadel) by tomu uverila... tohle konkretne neni zavazny problem... ale jiste je vam jasne kam tim smeruji :) kazdopadne diky bohu za verejne internetove diskuze :D
To se zase neco noveho dozvime
Vážený pane redaktore než napíšete o něčem takovémhle zeptejte se aspoň někoho kdo letadlům fandí určitě máte někoho i redakci. Jinak totiž nelze vyrobit takovýto blábol nebo si přečtete příspěvky (viz příspěvěk F.D.Merrill s dovolením) a pak ten blábol opravte.
Proc pises tryskac ty hovado? Kde to jsme? Jsou tohle decentni noviny... aha to je iDNES, tak to jo, to je banda hovad...
Hehehe to snad neni ani možný! Jaký hovádko to psalo A co KAL-2, T-4, C-1 od Kawasaki, LM-1, LM-2, T-1, T-3, T-5, T-7 od Fuji, T-2, F-1, F-2 od Mitsubishi, PS-1, US-1 od Shin Meiwa (vojenské), Fuji FA200 Aero Subaru, Mitsubishi MU-2 (civilní). Prej za 60. let žádný vlastní letadlo
Vždyť Japonsko vyrábí letadla už dávno. Mitsubishi Diamond Star a jiné. Stíhací/bitevní Mitsubishi F-1 nyní už skoro vyřazované y výzbroje...
Nějak se mi začínají stírat rozdíly mezi Bleskem a idnesem.
Prvni let HondaJetu se uskutečnil už v roce 2003... a mimochodem v obchodni kategorii navazuje na stroj Honda MH-02 z roku 1993.
tak to je posun... pokud vim, tak stihacky za druhe sv. valky (Zera) vyrabela dnesni Mitsubishi....
se k tomuto zavázalo. J
sjede z výrobních linek ?
Mno, asi bych si tuto terminologii nechal spis na exkurzi v konzervarnach, nebo tak..