- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bohužel, je načase dát milované Tatrovce sbohem, bude to jako se všemi výrobními podniky zde v republice, jakmile je koupili amíci. Koupit fabriku výrobu přestěhovat do koreje nebo číny, jednoduše a rychle odstraněná konkurence a zkuste mi to někdo vyvrátit
"Se vstupem amerického partnera se automobilce otevřely nové trhy. Osmdesát procent produkce jde na export. Tradiční trhem jsou bývalé země Sovětského svazu, v Evropě Slovensko a Maďarsko." Jake nove trhy se Tatrovce otevrely? Vzdyt vyvazi tam, kam vyvazela vzdycky - tj. na vychod.
Presne to jsem si rikal, kdyz jsem to cetl. Prave ze Americani zadny novy trh neziskali, ja nechapu, kdo ty zpravy pise. Vytvareji se tu uplne nesmyslne logicke konstrukce
Původně se, myslím, chtěla vyjadřovat k tomu, jestli je Tatra dobrý auto. Kdo říká, že ne , tak ji nikdy neřídil... a závody vzal čert. Ty jsou dobrý na upoutání pozornosti - ale většina aut se plouží stavbami, kamenolomy, stahuje dříví, vozí siláž... a tam všude je Tatra jednička. A americký peníze? Taky se mi to nelíbí... ale jestli můžou být jen americký nebo šikmooký, tak to ať jsou raději americký. Jiný už vlastně neexistují. Teda kromě ruských, čistokrevně mafiánských - A TO TEDA JENOM TO NE!!!
No, hlavní problém je, že tatrovka nikdy nebyla a ani není buhvíjak dobré auto, každý normální si koupí Man nebo Iveco.
Krap? To si jako delas srandu, ne? Videl si nekdy zavody v terenu? Ne takove, kde jde o rychlost - zavody, kde mas brutalni teren a musis se pres nej dostat - Tatrovky se svym vyjimecnym podvozkem jednoznacne na spici!!! Ani Rusove na ne nedaji dopustit a to Kamazy (ruske kary) nejsou zadne becka
A u Moravskoslezské vagónky šlo vlastně o záchranu - ta americká část odešla prý do Rumunska, ta druhá pod jiným vlastníkem - ČKD Praha holding (pokus se nemýlím) byla přesunuta do Ostravy. O CTS Corporation toho mnoho nevím, prý zde budují novou motorárnu...
Galena neni vyjimka. Mohu jmenovat i
Hayes Lemmerz Autokola v Ostrave, male technologicke centrum Roper Industries Inc., atd. CTS nebude vyrabet motory, ale sensory a male elektromechanicke komplety to automobiloveho prumyslu. Pokud jste mel na mysli "motorarnu" v obecnem mineni, jakesi jednoduche montazni pracoviste, tezko rici predem.
Proste o tematu nevite zhola nic a veren svemu nicku jen slintate ruzne dojmy, ruzna "pry", atd.
jinak si nelze nevšimnout plevelem zarůstajícího areálu Moravskoslezské vagonky ve Studénce, který taktéž "Amíci" přivedli k naprosto nebývalému rozvoji... A mohl bych samozřejmě pokračovat...
Je Amik a Amik. Nehazejte vzdycky vsechny do jednoho pytle. U nas prece taky plati, ze dobra financni skupina nerovna se Kozeny
jako by kovbojové zpoza velké louže nezlikvidovali nemálo potenciálních konkurentů. Proamerický "arsealpinismus" v těchto zeměpisných šířkách fakt nemá chybu. A na severní Moravě je jejich řádění dostatečně patrné...
Mohl byste prosim nejak konkretneji dokumentovat ono domnele "radeni" Americanu na severni Morave?
zisky tatry z posledni doby plynuli pouze z toho, ze se hromadne prodavalo a schopni se porpousteli, aby mohli prijit za levne platy mlady, nezkuseni...
Tak to jste asi jeden z tech zhrzelych propustenych, ktery zavidite schopnejsim - kolik vyhozenych neschopnych zamestnancu si kdy je schopno priznat, ze na tu praci proste nemeli...? Koneckoncu i vase svebytne chapani pravopisu naznacuje, ze zadnou elitou nejste.