- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bývalý ČSAD BUS Ústí n.L. si přes nesouhlas a odpor Ústeckého kraje navlékl matoucí značku Dopravní podnik Ústeckého kraje. Pak se vydával za cosi, co má něco s krajem společného. Typické matení zákazníka a klamavá reklama. Přitom samotná společnost je stále oním netransformovatelným předrevolučním ČSAD. To co se soudruzi přiučili, jsou drobné mafiánské lumpárny. Třeba před rokem rozesílali letáky přibližně tohoto znění. "Chcete více dopravních spojů? Tlačte na starosty. Je jejich povinností vám to zajistit. Pokud budou tvrdit,že na to nemá obec prostředky, nevěřte tomu, není to pravda, ze zákona je zajistit budou muset. Chceteli tedy zvětšit počet spojů, tlačte na své zastupitele tak dlouho, až si další spoje vyžádají. A pokud to neudělají nedejte jim pokoj a připomeňte jim, že je příště nemusíte zvolit."
Navíc DRÚK dělal cokoliv, aby znemožnil konkurenci činnost. Například znesnadňoval konkurenci zřizovat zastávky blízko svých. Je to zkrátka banda vikuků se zvyky koňských handlířů.
te´se budou dohadovat, kdo je v právu, jak hejtman tak zástupce dopravní společnosti zcela jistě autobusy nejezdí...skočili vám prdelí do obličeje
Víte, nechápu tady jedinou věc. Obě tyhle společnosti mají podle http://www.justice.cz stejné vedení, jsou tedy téměř jedna společnost. Jak tedy může jedna z nich jezdit výrazně levněji než ta druhá?
Tam, kde se necítí moc silní, nabídnou levnější služby své levnější společnosti, která rozhodně neumírá chudobou. Tam, kde necítí bič konkurence a zdá se jim, že mají nezničitelný monopol, chovají se jak banda mafiánů a zákazníka dřou zaživa z kůže. Nezapřou, že ostruhy získávali u soudruhů v bývalém ČSAD a navíc pochytili tu a tam i nějakou tu gangsterskou metodu. A když to zákazník spolkne i s navijákem, přeci mu v tom nebudou bránit. Čím více ho oškubou, tím více zbude i na jejich odměny.
V případě Ústeckého kraje to už soudruzi zlatokopové trochu přepískli a zákazník dal parchantům výpověď.
Já nechápu, proč dopravu mezi vesnicemi řídí vůbec kraj? Proč se vůbec doprava řídí centrálně? Vždycky tady bude někdo, kdo bude chtít vydělat, ale proč to dělat přes dotace? To není možné, aby dopravu zajišťoval samostatný soukromník? Soukromník by jezdil v dobu, kdy nejede vlak, soukromník by používal menší autobus, který by se vyplatil na některých tratích více než ten veliký. Soukromník by byl ke svým zákazníkům vstřícnější... Úroveň by se rapidně zvedla. Proč si všichni myslí, že se o ně má ve všem starat někdo jiný? Dokud lidé nepochopí, že se mají starat především sami o sebe, tak budeme mít pořád tyto problémy
přes dotace proto, že některé spoje prostě budou vždycky ztrátové a o ty by asi soukromník moc zájem neměl, že!
ta poslední věta, to je pěkná blbost, kdyby si jezdil každý sám, tak by se nikdo nikam asi nedostal, protože by byly silnice zablokovaný...
Pane hejtmane jste nezopovědný zločinec a měl by jste být potrestán. Na dopravu peníze dostáváte od státu. Vy jste ve funkci jako zástupce občanů a ne žába na prameni. Likvidujete podnik který bez problémů zajišťuje dopravu v celém kraji. Odstupte.
...milý tupounku-těch peněz od státu je stále méně,takže pokud kraj našel přepravce,schopného jezdit za menší částku,prospěje to hlavně občanům,protože při nižších nákladech na km se dá za1)buď provozovat více linek,nebo za 2)peníze,co se nenacpou do dopravy se dají investovat do něčeho jiného....a žádný podnik nelikvidují-ono zajišťovat dopravu a účtovat 39 Kč/km-o 12 Kč více než nový přepravce-není bezproblémové zajišťování dopravy,ale spíše ždímání kraje a tím pádem i jeho obyvatel...
Pane hejtmane jste nezopovědný zločinec a měl by jste být potrestán. Na dopravu peníze dostáváte od státu. Vy jste ve funkci jako zástupce občanů a ne žába na prameni. Likvidujete podnik který bez problémů zajišťuje dopravu v celém kraji. Odstupte.
Kde vezme ČSAD ČL tolik autobusů, aby mohlo nahradit všechny spoje, které nyní zajišťuje DP ÚK? Nestojí za tím vším snaha zruinovat DP ÚK, pod cenou jej prodat ČSAD ČL a pěkně si na tom namastit kapsu - obzvlášť, když v obou podnicích figuruje jedno jméno?
Vždyť je to v podstatě jedna firma
Přispívat se bude přímo a jen těm, kteří na to opravdu nemají. Pak se ukáže jaká doprava je opravdu potřeba a v jakém rozsahu. Do procesu se pustí konkurence. Nakonec se výrazně ušetří.
Zase nějaký chytrý pražák, kterému na MHD přispívá celá republika...
Ale kdež, problémy s dopravcema má kraj již dlouhodobě, ukazuje to na neschopnost hejtmana a vedení kraje. Porovnávání s jinými kraji, na což se neustále odvolávají, je pěkná blbost, protože Ústecký kraj má řadu specifik.
Tak to mi nějké jmenujte, pokud nemyslíte tím specifikem zlodějské vedení DPÚK, které si plete účetnictví s astronomií.