- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... Zjistit, kde má firma kamennou prodejnu, si naopak vyžádá delší hledání....
hned na uvodni strance je odkaz "najdi si svuj EW"
ale chapu, ze nekomu se to muze zdat slozite
kdo neni blbec tak nakupuje na internetu podle cenya proverenych prodejcu a ne podle akcni nabidky na letaku
Aniž bych chtěl chválit nějakou značku, můžeš mi vysvětlit, v čem je chyba, když věc, na ktrerou si delší dobu brousím zuby na internetových obchodech a narazím na ni náhodou v letáku za cenu nižší, než na kterou jsem čekal, tak si pro ni do toho obchodu (sítě) jdu (jen a jen pro tu jednu věc) ? Někdy není internet na TOMTÉŽ zboží nejlevnější, otázkou je spíš, udržet se a nekoupit nic jiného, když už tam vlezu, ne ?
Dodavat zbozi proti procentum z trzeb + stejny nazev, to mi prijde na franchising docela malo.. Jestli to teda jenom nezjednodusil..
Na tohle jsou v čechách jiní dva kádři.
Akorát jeden provozuje svoji síť + internet, + dělá značkový řetězec zatím ještě nezávislým a sám kazí ceny těm, kterým dodvává, a druhý žije v takovém b ordelu, že jeden neví co dělá druhý.
Nicméně EV to zkusit může, třeba vykrvácí ještě dřív...
" ztrátu přes půl miliardy při tržbách 2,3 miliardy "
hezký výkon - myslím že tenhle český sen do dvou let taky skončí stejně jako slavné Elektrocity