- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
by bylo potřeba opravit, nejen to Hlavní v PrazeKdyž někde vidím ty špinavé a opadané omítky na zdích, tak je mně z toho zle.
Dráhy také nadévno propoštěli a budou propouštět, za chvíli nás budou na malých nádražích obsluhovat roboti
Pokud vím, dráhy propouštějí pořád, průběžně. Samozřejmě výhradně provozní zaměstnance, vyšší administrativa se bát nemusí.
Mimochodem, pražský hlavák má být upraven firmou Grande Stazioni. Tak to se nechám překvapit. Když si vzpomenu na nádraží Roma Termini, zvracím ještě teď. Naposled jsem tam byl r. 01, pochybuji, že se změnilo k lepšímu.
Pak bude na investice, slušný platy a zaměstnanci budou iniciativní a budou se snažit. Takhle akorát jen čekaj, co jim nařídí vedoucí a to ještě musí mít aktivitu v popisu práce. A za vším stojí železniční odbory. ČD - to je komunismus v praxi.
Všechny občany, kteří závistí nad jízdními výhodami zaměstnanců ČD nemohou v noci spát, mohu uklidnit. Na zrušení "režijek" se už pracuje. Prvním krokem bylo nahrazení režijky tzv. In-kartou, v níž je zabudován čip, který průvodčí "přečte" pomocí POPu. To je taková ta mašinka, kterou lze tisknout jízdenky ve vlaku a průvodčí ji nosí u sebe. Docela otevřeně se hovoří o tom, že každý zaměstnanec ČD dostane jakýsi kredit v km, které může ročně projezdit gratis. Onen kredit se samozřejmě bude postupně snižovat a snižovat...až jednoho dne budou moci závistivci "režijek" volně vydechnout a konečně v noci usnou. Spokojeni?
Otevřeně se o tom možná hovoří, teď je ještě otázkou, co je na tom pravdy. Na dráze se toho nakecá opravdu hodně. Faktem je, že s velkou slávou se in-karty začátkem roku omílaly a jediní, kdo jí má v elektronické podobě, tak jsou nádražáci a ještě cestující s in-gold kartou, tedy roční. Ostatní "občanské" verze zůstaly prozatím v papírové podobě.
Co chcete, CD je predevsim podnik pro tisice svych zamestnancu. Nedivim se ze slovo zisk nemaji ve slovniku. Tuhle jsem jel 1. tridou v EC a z asi 15 lidi ve vagone jsme meli DVA jizdenku. Zbytek ukazoval prukazky CD. Chapu, ze by mohli dostat nejakou slevu, ale takovy hafo lidi zadara v jednicce, to je sila. Tak se asi penize na novy nadrazi nevydelaji.
No jo, ono je to těžký, když v čele odborů je Dušek. Než ten by něco změnil tak radši zastaví všechny vlaky, to že kdyby trochu omezil výhody zaměstnanců tak by ten zbytek měl o dost větší plat díky zisku ČD ho nějak nezajímá. Se divim že vůbec dovolí to propouštění
Stacilo by to vyhazet fetaky a kapsare, uklidit a vycistit. Na to nepotrebuje miliony.
nezapomen, ze cesi jsou bordelari from natura!!!!! Proste banda primitivu
I v Evropě se dají najít odporně hnusná nádraží. Dobrým příkladem je německý Flensburg. Mimořádně odporné je rovněž vlastní nádraží v Bernu (to co je pod zemí je už v pohodě) O Polsku se raději nezmiňuji, takové Katowice jsou fakt HUMUS na entou. Wroclaw neni o moc lepší, i když na Oldřichov u Duchcova asi nemá nic.
Naprostej souhlas, když někdo nadává na ČD, potažmo naše nádra, ať jede do Polska... Všichni se tady viděj v Německu, ale ani tam některý nádaží nejsou hezký... To ale samozřejmě nic nemění na tom, že většina našich náder je hrozná... Snad se to zlepší. Uzavřu to ale takle: ČD - Času Dost...
a po rekonstrukci už se jako všude bezdomovci válet nebudou???? Nebo to vyřeší nějaké geniální řešení, jako že nikde nebudou lavičky? Bezva
Ne, nebudou se tam válet, protože Italové tam budou provozovat spoustu obchodů a nejsou tak blbí aby tam tuhle verbež trpěli, aby jim odrazovali zákazníky a snižovali zisky
naše nádraží jsou převážně strašná. V létě jsem byl na Ukrajině, dost jsme tam jezdili vlakem a musím říct že jsem zíral. VŠECHNA nádraží naprosto rekonstruovaná, perfektně čistá, upravená, vše funguje, všude ochranka, bezdomovci žádní ... Místní říkali, že před pár lety vláda nařídila rekonstrukci nádraží po celé zemi, sice to muselo stát majlant ale ty jejich nádraží jim fakt závidím. U nás to ve srovnání s Ukrajinou vypadá jak v Africe.