Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA prohloubily ztrátu na 773 milionů korun

Hospodaření Českých aerolinií zůstává v prvním pololetí 2006 v minusu. Ztráta za prvních šest měsíců roku 2006 dosáhla 773 milionů korun, což je o 240 milionů horší výsledek než loni. Provozní výnosy ČSA vzrostly na 10,9 miliardy korun, uvedla společnost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

OK-???

ČSA ...

No vždyť to každodenně vidíme, jak to u aerolinky vypadá...

Ceny letenek jsou přemrštěné, nedokážou konkurovat, na některých trasách se nechají utlouct levnějším klasickým ( ne lowcost ) dopravcem.

A byrokratický aparát až hrůza. Zbytečně.. Místo propuštění pilotů a stewardů by mělo odejít pár stovek nadbytečných úředníků. :-/

0/0
23.8.2006 8:01

RadecekH

Re: ČSA ...

Hlavni problem ceny letenek je ten, ze zjistit, kolik opravdu ta letenka stoji se da jen tak, ze si ji koupim.

0/0
24.8.2006 14:33

kladnyhrdina

Tvrdíkův socialismus

Je docela síla, když mnohonásobně menší, pružnější a snáze reformovatelné aerolinie produkují větší ztrátu, než mastodont jménem České dráhy. (0,5 mld ročně)

0/0
22.8.2006 16:32

RadecekH

Re: Tvrdíkův socialismus

Do ztraty CD ale zapominas zapocitat tech 10 miliard dotaci, co dostavaji kazdy rok.

0/0
22.8.2006 17:33

kladnyhrdina

Re: Re: Tvrdíkův socialismus

Nezapočítávám. Nejsou to dotace, ale úhrada veřejné služby. Tu dostávájí i autobusoví dopravci  (viz Ústí n. L. :-)).

Letečtí dopravci dostávají tučné dotace tím, že neplatí daně z kapalných paliv. Občas si tím i někdo pěkně namastí kapsu (viz prázdná letadla tunelářské linky Kunovice Praha a nezdaněný kerosin, který se přidával do nafty a distribuoval na pumpy)

0/0
24.8.2006 14:24

Pet

Mohli by se trochu probrat

Nelítím poslední dobou moc často, ale je zajímavý, že se mi poslední dobou vyplatí lítat spíš z Německa nebo Rakouska, v Praze jsou předražený letenky a několikrát vyšší ceny za parkování. A to už nemluvím o ČSA. Zrovna minule u nich stála letenka na stejný termín a stejnou trasa 2x víc než u konkurence (a ani to nebyly žádné nízkonákladové aerolinky).

0/0
22.8.2006 16:10

Don_Alex

Re: Mohli by se trochu probrat

+ dost vysoký letištní taxy oproti jiným letištím...

0/0
22.8.2006 19:58

abcd

Nechal bych to Tvrdíka zaplatit

tohle není normální ....... a nebo je???

0/0
22.8.2006 15:36

hnusil

když něco řídí rudý dobytek ČSSD

tak to tak vypada, stejne jako se nehorazne zadluzuje cely stat

0/0
22.8.2006 12:50

Tokamak

Re: když něco řídí rudý dobytek ČSSD

Alespoň, že ho konečně uklidili na správné místo, pokud bude dělat volebního šéfa ČSsd nadále, tak může pomoci všem slušným lidem. Dost mu fandím a doufám, že v předčasných volbách se naplno projeví jeho talet a % ČSsd zamíří správným směrem  Rv

0/0
22.8.2006 13:16

hnusil

Re: Re: když něco řídí rudý dobytek ČSSD

obavam se, ze Cesi jsou natolik hloupi, ze budou volit i stranu slozenou ze samych mamlasu Tvrdiku

0/0
22.8.2006 13:19

Tokamak

Re: Re: Re: když něco řídí rudý dobytek ČSSD

Ten člověk nejen, že všechno pokazí, ale nosí i smůlu, to musí dopadnout dobře :). Spíš mám strach, aby se v demokratických stranách nenašel nějaký hlupák, který umožní Paroubkovi sestavit vládu.

0/0
22.8.2006 14:34

jouda

Re: když něco řídí rudý dobytek ČSSD

ty bys jim ukazal, jak se to dela, ale nikdo te nechce poslechnout, tak musis sedet na netu a vytrubovat tady svoje komplex, vid

0/0
22.8.2006 13:50

kladnyhrdina

Re: Re: když něco řídí rudý dobytek ČSSD

Oceňuji Tvou zdravou sebekritiku.

0/0
24.8.2006 14:26

franta straka :D

to se to tuneluje

kdyz vas lidi voli vidte pane Paroubku;-P

0/0
22.8.2006 12:17

:D

Ať žjií trafikanti....

..jen tak dál milí parchanti ... zahradník navrhuje baráky, jentaktak maturující ekonom řídí firmu s tisíci zaměstnanci, prodavač opravuje letadla a opravář letadel dělá taxikáře. Stát hňupů a hlupáků. jejich kamarádů trafikantů a jejich přítelkyň roznožek pracujících jako director for everything.

Je mi z toho na blití !!

0/0
22.8.2006 12:13

Huffnagell

ČSA

Nejsem expert na letectví, ale problém vidím v tom, že se u nás dosazují do důležitých funkcí vysloužilí politici a kamarádi kamarádů bez výběrového řízení. Jakou má - bez toho, že bych na něho chtěl plivat - pan Tvrdík kvalifikaci? To že je/byl v KSČSSD?

0/0
22.8.2006 12:01

jiekeren

Re: ČSA

Nutno říct, že manažerské schopnosti jsou trošku něco jiného než znalosti jaderné fyziky, neurochirurgie, nebo například ekonomiky, takže špičkový manažer může být i zdánlivě nepoužitelný člověk.

Na druhou stranu - Tvrdík má myslím jednu základní kvalifikaci - opticky dokáže působit tak, že zaujme dav. Lidé mu to žrali na ministerstvu když huntoval armádu, v ČSA když likvidovl firmu... no, uvidíme co přijde dál.

Možná bych ho posadil do hromady starých jaderných hlavic, co je potřeba zlikvidovat. On by je už rozložil...

0/0
22.8.2006 12:14

GOGO

Re: Re: ČSA

Tvrdík někoho zaujmul? Čím? Mně osobně leda tak vytlačenym proužkem po lampasácky čepici...

0/0
22.8.2006 12:17

Huffnagell

Re: Re: ČSA

Maximálně do hromady hnoje. A soudruha Votroubka za ním.

0/0
22.8.2006 12:20

:-)

Poradime, poslouzime ...

Zhoršení výsledků má podle vedení společnosti několik důvodů. "... konkurenční prostředí však tlačí průměrnou cenu letenek - a tedy i výnosy - dolů," cituje tisková zpráva firmy generálního ředitele Radomíra Lašáka.

Poradim: lepe nez brecet je tlacit naklady dolu. To je jedina mozna reakce na "konkurencni prostredi".

0/0
22.8.2006 11:55

kkkraca

z velke casti to porad jde za Tvrdikem

Jelikoz se splaci mnoho dluhu (uvery),  at uz jsou to letadla nebo audiny a kdovi ce jeste.  

0/0
22.8.2006 11:41

apokalypsa

Low Cost pod kridly CSA

CSA prece vlastni nejakou tu low cost aerolinku ? Tak nechapu, proc si stezuji na nastup low cost dopravcu. Proste neni low cost jako low cost :-) To co nam treba predvadela SmartWings (zpatecni letenka za 5), to neni zrovna typicka cena. A to nemluvim o rusenych letech.

0/0
22.8.2006 11:33

Polír

šibal R,. Lašák - neschopný jak v PPF

a co takhle nějaký zpětný leasing, ať to esteticky vylepšíme Radku, ? už to přece znáš ;-D;-D

0/0
22.8.2006 11:16

puch ze slona

Re: šibal R,. Lašák - neschopný jak v PPF

Á vidím, že pán se vyzná. Tahle ztráta zavání spíše tím, že management p. Lašáka narvala do výsledovky, co to šlo, nadělá se spousta rezerv a naposledy to svedeme na neschopnou group of Mr. Tvrdík. Následující rok, pokud se to vážně někde neposíří, pak minimálně rozpuštěním rezerv ukážeme jací jsme to schopní PAN MONEYŽER, že se nám tak křivka zisku ale pěkně zvedá že? Rychle shrábnout bonusy a do dvou roků někam pryč, protože tohle bude jednou velkej průůůůůůůůser. Tohle je Mr. Lašák soutěžní prostředí, tohle není personalistika v ČEZu, víme? Chytří ti, kteří zavčasu přestoupili z ČSA do ČSLR^

0/0
22.8.2006 12:23

Tokamak

Re: Re: šibal R,. Lašák - neschopný jak v PPF

Na to už nemá moc prostor, zmíněné operace už využil Tvrdík a teď to podle toho vypadá, ale třeba pan Lašák ještě něco vymyslí :(

0/0
22.8.2006 13:12

puch ze slona

Re: Re: Re: šibal R,. Lašák - neschopný jak v PPF

No a zpětný leasing mu na již leasovaných letadlech taky půjde hodně blbě. Inu Vlašáku, Vlašáku teče ti do bot! Pak ledaže by měl za lubem, že ty lidi, co berou odstupné, mu nějakým způsobem zkompenzuje stát?

0/0
22.8.2006 14:53

H.

Re: Re: šibal R,. Lašák - neschopný jak v PPF

BINGO!!!! Jenom se koukejte, co se bude dit dal v nasledujicich mesicich / Vase predpoved se urcite splni....

0/0
22.8.2006 16:13

Imperator_rex

He

To je fakt super...Koukam, ze tomu tady kazdej rozumi, kazdej vidi do ucetnictvi CSA a tak muze kazdej oznacit jako vinika Tvrdika;-€ Ja se ho nezastavam, ale neprijde vam hloupy nekoho osocovat, kdyz nemate zadny dukaz a rozumite tomu jako prasatko biochemii? ;-P

0/0
22.8.2006 11:15

mpixel

Re: He

No mě připadá hloupý, už to že někdo obsadí post bez výběrového řízení, dosazen tak nějak politicky. A neumí pořádně ani jeden světový jazyk. Ostatní už je jen logická dedukce Rv

0/0
22.8.2006 11:34

rejko

Re: He

Na místo referenta ve státní či věřejné správě je výběrové řízení, které se zpravidla účastní min. 30 osob a musejí splňovat řadu kritérií. Tady k tomu stačí stranická legitimace.

0/0
22.8.2006 11:45

airwar

Re: He

Velmi jednoduchá odpověď, jestliže místo v takovém kolosu který má roční zisk cca 400 milionů a po roce a půl jeho "vládnutí" je 500 milionů ve ztrátě tak za to asi může. Pochopitelně že odpovědnost nesou i lidé kteří mu tu trafiku dali, ale to nic nemění na tom že měl mít Tvrdík rozum a necpat se do věcí kterým evidentně nerozuměl.

0/0
22.8.2006 11:52

jiekeren

Re: He

Ne, nepřijde. V okamžiku, kdy zaměstnanci ČSA navrhovali dát na desky výroční zprávy ČSA obrázek Titaniku už asi není moc co dodat.

Jistě tomu rozuměli jako prasátko biochemii, že?

Když on má ten tvrdík takové psí oči když odchází odněkud, kde to totálně rozložil...

0/0
22.8.2006 12:11

GOGO

Tak to je...

ČSA se připravují na privatizaci.... Jaká myslíte, že bude cena ČSA po 5 - 6 letech ve ztrátě?  Já tipuji, že je nakonec koupí Delta - ostatně, politici už dostali zaplaceno za F-16tky, které se nepodařilo prosadit...>-

0/0
22.8.2006 11:12

briza

Re: Tak to je...

To myslis tu Deltu, ktera nedavno spadla do bankrotove ochrany pred veriteli? ;-D Pri vstupu do Sky Teamu bylo dohodnuto, ze predkupni pravo v pripade privatizace bude mit Delta (ovsem ta ted ma co delat sama se sebou) a Air France. Takze bude zajimave jestli Air France to predkupni pravo bude chtit uplatnit.

0/0
22.8.2006 11:19

GOGO

Re: Re: Tak to je...

Ano, myslím tu Deltu

0/0
22.8.2006 12:16

Karel

ŘEŠENÍ

Zavřít letiště prodat letadla a po prdeli...

0/0
22.8.2006 11:05

briza

Re: ŘEŠENÍ

To vis Karle. Jeste, ze takove rozumbrady jako ty mame. ;-D Jen pro tvoji informaci, letiste nepatri CSA, ale Ceske sprave letist, ktera je naopak znacne ziskova.

0/0
22.8.2006 11:10

RoninW

Tvrdík byl pohromou pro ČSA

Tvrdík byl do ČSA nasazen jen pro to aby se koupily Aibusy (že by úplateček?)

0/0
22.8.2006 11:05

briza

Re: Tvrdík byl pohromou pro ČSA

Patrne vsechny ty letecke spolecnosti, ktere letaji na kratkych tratich Airbusy (podil  Airbusu v tomto segmentu trhu je kolem 60%) berou uplatky, ze? Problem toho nakupu je, ze mel nasledovat az po obnove flotily dalkovych letadel jak se to normalne dela.

0/0
22.8.2006 11:15

KUK

Re: Re: Tvrdík byl pohromou pro ČSA

Konecne normalni nazor!!! "Normalni" aerolinky nejdrive modernizuji dalkovou flotilu, ktera prevazne, vyzname vydelava, pak strednetratovou a na zaver kratkotratovou. Ale CSA zvolili obraceny postup a pak se divi, ze lidi cestuji konkurenci na dlouhych tratich, modernejsima letadlama, kdyz v tom musi preckat pres 5hodin. Letet nekam hodku je "sranda", je to kratsi nez potrebny cas kolem, pricteny k samotnemu letu...

0/0
22.8.2006 12:12

Zuzana

Ztráta ČSA

je jen důsledkem vlády ODS. A když chtěl pan Tvrdík udělat v ČSA pořádek, vyhnali ho protože je z lidu.

0/0
22.8.2006 10:52

airwar

Re: Ztráta ČSA

To je myšleno jako provokace a nebo jseš vážně tak bl...?

0/0
22.8.2006 10:55

M

Re: Ztráta ČSA

8-o

To je provokace nebo projev hlouposti a fanatismu.

0/0
22.8.2006 10:58

Buldog

Re: Ztráta ČSA

Tady vládne ODS?? Hurá, to mi uteklo

0/0
22.8.2006 10:59

Otabota

Re: Ztráta ČSA

To musí být provokace, nebo je paní zvrácená recesistka.

0/0
22.8.2006 11:00

RoninW

Re: Ztráta ČSA

Zeptej se lidí v ČSA na Tvrdíka...v odborech i ve vedení...z jeho manažerských "přehmatů" si odborné ekonomické a tématické časopisy dělají srandu ještě teď ( kdyby to nestálo tolik peněz tak se taky směji)

0/0
22.8.2006 11:03

Laco1948

Re: Re: Ztráta ČSA

Opravdu si myslíš, že Tvrdík řídil ekonomiku ČSA? To máš velmi zkreslené znalosti o chodu takových kolosů, Z tebe mluví jen neznalost a nenávist k ČSSD...

0/0
22.8.2006 11:34

bapchpytho

Re: Ztráta ČSA

ale ale paní Paroubková, už zase chcete něco psát ?

0/0
22.8.2006 11:58

M

Je vidět, že Tvrdík se opravdu snažil!

Dílo soudruha Tvrdíka je opravdu důkladné!:-D

0/0
22.8.2006 10:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.