Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ústecký dopravní podnik končí s autobusy

"Atentátem na ústavní práva" nazval ředitel Dopravního podniku Ústeckého kraje konflikt, ke kterému došlo mezi firmou a Ústeckým krajem. Firma s provozováním dopravy končí, autobusy budou jezdit do 8. září.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

stovka

Stejné problémy

měl i ČD s Ústeckým krajem vloni, kraj nechtěl platit za regionální dopravu, nakonec se dohodli kolik dá kraj a z této částky ČD vycházela. A při první změně jízdního řádu, která je na rozdíl od busů přesně dána vyhláškou, ČD seškrtali spoje.

0/0
25.8.2006 9:58

funTomas

ČSAD Ústí nad Labem ve dvou krajích

Celý případ je dosti zvláštní. Moc do něj nevidím, ale nemohu si odpustit osobní zkušenosti. ČSAD Ústí nad Labem zajišťuje dopravu i na území okresu Česká Lípa, tedy libereckého kraje. Jejich služby byly vždy "votřes", než se nedávno objevila konkurence (<a href="http://www.quickbus.cz/">QuickBus</a>). Českolipské ČSAD bude tedy zřejmě čerpat dotace ze svého, tj. libereckého kraje. I tak to ale bude napínavé, protože liberecký KÚ nebude chtít dotovat dopravu mimo své území, takže ČSAD budou opět chybět peníze. Mám tedy pocit, že buď pan majitel neumí hospodařit/počítat, nebo je tu ještě nějaká klička (aka tunel). Osobně ale fandím českolipskému ČSAD, neboť zajišťuje kvalitní dopravu (mj. používá <a href="http://www.ekobus.cz/informace.php">ekobusy</a>).

0/0
24.8.2006 18:11

CZ

Jak se jezdí v CL aneb Kocourkov vítězí

Představte si ž byste jeli autobusem ze Slaného Prahy po "českolipsku".Autobus vyjede ze Slaného, kde nastoupíte.Na první odbočce k blízké vesnici při cestě na Prahu zase vystoupíte a autobus jede pro lidi z vesnice.Až se za cca 10 minut vrátí, zase nastoupíte a jedete po hlavní k příští odbočce na další vesnici.Opět vystoupíte a situace se opakuje.A tak to trvá až do Prahy.Pokud byste snad nechtěli vystupovat a nastupovat pořád dokola jako idioti, žádný problém, ale musíte zaplatit lístek za VŠECHNY ujeté km, takže by Vás jedna cesta do Prahy vyšla třeba na 800,-Kč.Tak takovéhle hovadské posunovaní z lidmi je základem úspěch CL dopraváků.Syčáci, nic jiného...

0/0
24.8.2006 15:41

papazian

Velmi podivné!

Proč majitel obou společností jednu posílá ke dnu a druhou chce nechat prosperovat na úkor té první? Je zřejmé a v článku je to také uvedeno, že Česká Lípa nepočítá s penězmi na nové autobusy..., ale to přece musí být v kalkulacích..., nelze přece kalkulovat jen podle spotřeba nafty, maziva a platu řidiče! Jak může kraj důvěřovat někomu, kdo jednu společnost nechá krachnout a druhou ne? Vždyť to je pod taktovkou kraje (ODS) o učebnicový tunel? Kraj sice získá levnější cestování pro obyvatele, ale na jak dlouho? Až se autobusy definitivně opotřebují, tak bude jako co? Systémově špatně, to tam menežeruje nějaký kindrmenežment? Co to bylo za divné výběrové řízení, kdy majitel se účastní dvakrát (jednou jako DPÚK a pak jako Česká Lípa)? Obecně - důsledky pravicové vlády v Česku, kdy se dopravní obslužnost ze státu šoupla na kraje..., mělo to zůstat pod jednou střechou. Tím chci říci, že je  v této kauze  špatně skoro všechno. Kdy bude konat vláda, ministerstvo dopravy, policie?

0/0
24.8.2006 15:13

p.o.p.

Tak

to je tunel jak vyšitej!;-O

0/0
24.8.2006 15:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.