- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celou legrandu se zájmem sleduji již od ledna. Týdeník Euro měl správnou trefu s tím majitelem Hlavátkem. Ryba totiž smrdí od hlavy. ČSAD BUS Ú/L privatizoval v kuponovce tenista Šrejbr. Od něho podíl koupila za vydatného přispění organizované skupiny bílých koňů - bezdomovců /dnes jsou již někteří po smrti/ partička kolem Hlavátka. Je to story skutečně k popukání. Uvidíme co vyzkoumají avizované ministerské kontroly. Třeba to bude dobrý námět pro nějakého českého Tarantiniho, alias Tarantuly k pokračování veselých historek z podnikatelského podsvětí.
Mám nelahé tušení, že zmatky, které jsou v Ústeckém kraji již od příštího týdne postihnou celou ČR.
jasně kontroly a kontroly vše vyřeší.........trapárna, asi jako když někdo oponuje dalšímu z tý bandy rathovi a on tam pošle kontrolu, je to stejně trapné a naprosto na ....... o
nejprve každý začít sám u sebe.Jenže pokud by Paroubek uděl revizi svých hříchů těžko by nalézal adekvátní řešení jak se postrestat.
proč tady zakrýváte absolutní neschopnost toho blba Šulce ,který není schopen zorganizovat jednoduchou věc natož zkoordinovat dopravu v Ústeckém kraji.Šulc to je typický reprezentant ODS velké kecy co má udělat twen druhý ,ale sám absolutně k ničemu
Jo, tak musí přijít mesiáš a zachránit to. Koho, sebe?
Když doprava v Paroubkovu kolabuje a modrá ČSAD je nespolehlivá, pak super manažer Tvrdík odhodí nepotřebné "D" a zajistí dopravu v ústeckém kraji prostřednictvím ČSA. Díky, soudruzi...
Ano, vrtulník do každé rodiny
maji podibne metody, nejdriv ukradnou co se da na zaklade svych narizeni a zakonu podivnych a potom posilaj kontroly, kde nic neni ani smrt nebere