- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vlak narvanej k prasknutí, v jedničce záchody bez vody, v jídelním voze rozvrzaný zpola vyrvaný opěradla z lože, nikde žádná zásuvka a cena víc jak 300 z BRQ do PRG.
Kuřáckej oddíl je jen v jídelním voze, což je opravdu fantastický hlavně když si tam chce dát někdo něco k jídlu. Místo klimatizace na vás totiž otevřou jen okno.
Za cenu za kterou běžně jezdí autobusy obousměrně bych čekal alespoň nějaké pohodlí a ne takový šílený zážitek. Když jsem jel před měsícem z Košic říkal jsem si "No budiž, není to tak oblíbená trať". Ale tentokrát musím přiznat, stálo to za velký kulový. Vlakem už nikdy, nikam nepojedu. Zajímalo by mne jakým způsobem si ČD kontroluje překnihovanost zakoupených jízdenek i rezervací na mezinárodní vlaky EC třídy. Myslím že včera asi nefungovalo nic. Tohle už jsem dlouho nezažil. Než abych vyhodil ze sváho místa maminku s dětma na narvanou chodbičku jsem trávil cestu v jídeláku u piva co muselo mít jistě zlaté víčka a pil z okousaných skleniček. Fakt bída!!!!!!!!
Co je to BRQ? Brno, Břeclav nebo snad Bratislava? Co to bylo za sourpavu, Česká nebo Maďarská? Asi Česká, v Maďarských vagónech je kuřák v každém vagónu a je to pro nekuřáky dost opruz.
Překnihovanost u ČD nenastává, ale jízdenky na většinu vlaků se prodávají i bez místenek. Tj. pokud seděl na Vašem místě kdo chtěl, měl jste ho vyhodit, byť by to byla maminka s dítětem. Je to její problém, že si taky nepořídila místenku. Třeba by ji pustil sednout někdo jiný.
Vymyslete nejvýstižnější název pro České dráhy :)
ČD = Časem dojedeš, ČD = Čekej doma
.....děkujeme,že jste se přiznali,že tyto maximodeláře železnic všichni dotujeme! víc vlaků by mělo převézt víc cestujících a tedy víc peněz za jízdné! co je to za skanzen?
O víkendu jsem jel mezi Ostravou a PU . Protože jsem jel IC/EC zaplatil jsem 90kč navíc (přípalatek "za vyšší kvalitu" + místenka) Za tu cenu jsem dostal místo v brutálně špinavém kupé se zašlou zažloutlou špínou v sedačkách, děsný smrad z WC a dveře kupé byli vysazené a nešli zavřít. Když jsem jel druhým směrem rozdíl byl jen v tom, že šli dveře na chodbu zavřít. Místo měnění spojů by mě potěšilo kdyby dali do pořádku alespoň vlaky za které se platí "příplatek za vyšší kvalitu".
a kolik stojí tedy jedna jízda celkem? já jezdím autem,a vychází mi to přibližně kačku za kilák (LPG)
max. se spoj Praha-Luhačovice posune na dřívější odjezd achjo. Pozrušili nám tu už co se dalo, když se chce člověk někam dostat na určitý čas - vlakem nemá šajnu, a to ještě nepočítám zpoždění.
"Potěšující" zpráva pro cestující na trase Hradec - Praha: ČD pochopitelně zrušily Ex Krakonoš, evidentně proto, že je mezi cestujícími tak oblíbený a zajišťuje pohodlné nejrychlejší spojení těchto dvou měst. Odpoledne z Prahy je zrušen bez náhrady, ráno jede déle v režimu R.
Jinak již jen drobná změna: z Hradce byl zaveden R v 10:08 a R ve 20:11 v opačném směru (alespoň malá náplast). Rychlíky na papíře jedou o něco rychleji, neboť nově nestaví ve stanici Velký Osek, zdejší radnice je asi bez peněz.
velky osek je vesnice, kde by rychlik za normalnich okolnosti nestavel ani omylem, mozna ani spesnak ne. vtip je v tom, ze je to uzel a moznost prestupu do osobaku na kolin.
ČD ještě funguje?
Jestli má pořád stejnou úroveň jako před 10ti lety, kdy jsem byl nucen ji použít, tak s Pánem!
Jedine, co by ČD pomohlo, by bylo totální vyhození všech zaměstnanců, najmutí managementu z Deutsche Bahn a zavedení systému odměňování lidí jako v soukromých firmách, tzn. motivační systém, propracovaný systém kontrol, atd.
DB by sice nasim draham mohly jit prikladem ve sluzbach a kvalite, ale co se hospodarskeho vysledku tyce, tak u DB bych si inspiraci radeji nebral.